Hankin tuollaisen Samsungin lasertulostimen kokeeksi ja se jää viimeiseksi Samsungiksi koskaan. Tulostamiseen käytettävät ohjelmat on hankalia ja epäintuitiivisia, virhetulosteita tulee todella paljon kun tulostin hukkaa asetuksiaan kesken tulostamisen ja niiden välillä. Ja kun muste ei ole mitenkään riittoisaa, niin kalliiksikin tulee. Olen aivan raivon partaalla tuon laitteen kanssa. Olen käyttänyt ennen HP:n ja Canonin tulostimia, ja niitä ei ole tarvinnut vihata normaalia enempää.
Samsungin tulostimet kauheita
Nepparivetoketju
3
172
Vastaukset
- parempaasaaetsiä
Toista mieltä olen mulla ollut 2v samsung scx 3405 mustavalko lasertulostin. ja toiminu kun junan vessa kopioiminen scannaus mustepatruuna riitti 1v sehän riippuu käytöstä mulla oli kyllä paljon käyttöä. Et kyllä haukkuis samsung.
- 6LG3du4c
Minulla on CLP-550 postaritulostin eikä mitään ongelmia. Samsungita tosin on vain PPD tiedosto.
- lorentsopietro
Samaa mieltä kuin edellinen, tyytyväinen olen ollut omaan Samsungin mustavalkolaseriini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923830- 1883601
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405