Hyvä asento mut

Ihanaaaaaah

Mikä on paras asento, kun jalat auki ylhäältä ja heiluu sivulla. Pitäisikö laittaa pari tyynyä kummallekin puolelle niin ei nivuset kärsi. Asento sattuu paljon...nimittäin. Muuten nautin kyllä paljon asennosta ja sen tuottamasta mielihyvästä. Mieheni saa katsella vaginaan, mikä on kaunis. Nautin aluksi, mutta sitten alkaa suloinen tuska, koska jalat ovat ihan auki. En jaksa kannatella niitä kovin kauan.

5

314

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksylady

Voithan laittaa jalkoja miehen olkapäille. Näkymä siinäkin hyvä > eikä ainakaan mulla jalat kipeydy, pitkässä kään sessiossa.

• Miksei mies kannattele jalkojasi?

• Herra-69

Niinpä, joko jalat miehen olkapäille ja/tai mies pitää kiinni ja samalla suutele niitä.

• ihanaaaaaah

huomenna olis sessio perjantain kunniaksi ja mä mietin, että lähdenkö mä pari tyynyä kainalossa sinne miehelle?? Siinä on kyllä kysymys, että löytyykö tyynyjä tarpeeksi, sillä ajattelin laittaa niitä kummallekin puolelle vartaloani, vai keksittekö jotain muuta vaaratonta ja kätevää??

• Ihanaaaaah

Mä löysin hemmetinmoisen määrän tyynyjä sieltä ja laitoin ne kummallekin puolelle kehoa jalkojen kohdalle. Se näytti siltä kun olisin ollu synnyttämässä ja jalat niiden jalustimien päällä. Voi ei miten ihanaa ja nyt suosittelen kyl kaikille tollasta asentoa. Nautin oikeasti täysillä siitä naimisesta. Jos on synnytystraumoja niin ton jälkeen ei ole.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      655
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      513
    6. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    7. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      501
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68