Mikä on paras asento, kun jalat auki ylhäältä ja heiluu sivulla. Pitäisikö laittaa pari tyynyä kummallekin puolelle niin ei nivuset kärsi. Asento sattuu paljon...nimittäin. Muuten nautin kyllä paljon asennosta ja sen tuottamasta mielihyvästä. Mieheni saa katsella vaginaan, mikä on kaunis. Nautin aluksi, mutta sitten alkaa suloinen tuska, koska jalat ovat ihan auki. En jaksa kannatella niitä kovin kauan.
Hyvä asento mut
5
238
Vastaukset
- Seksylady
Voithan laittaa jalkoja miehen olkapäille. Näkymä siinäkin hyvä > eikä ainakaan mulla jalat kipeydy, pitkässä kään sessiossa.
- Herra-69
Niinpä, joko jalat miehen olkapäille ja/tai mies pitää kiinni ja samalla suutele niitä.
- ihanaaaaaah
huomenna olis sessio perjantain kunniaksi ja mä mietin, että lähdenkö mä pari tyynyä kainalossa sinne miehelle?? Siinä on kyllä kysymys, että löytyykö tyynyjä tarpeeksi, sillä ajattelin laittaa niitä kummallekin puolelle vartaloani, vai keksittekö jotain muuta vaaratonta ja kätevää??
- Ihanaaaaah
Mä löysin hemmetinmoisen määrän tyynyjä sieltä ja laitoin ne kummallekin puolelle kehoa jalkojen kohdalle. Se näytti siltä kun olisin ollu synnyttämässä ja jalat niiden jalustimien päällä. Voi ei miten ihanaa ja nyt suosittelen kyl kaikille tollasta asentoa. Nautin oikeasti täysillä siitä naimisesta. Jos on synnytystraumoja niin ton jälkeen ei ole.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?475937Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki593504- 1862759
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t132685mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132309- 322245
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182037- 181845
- 1481399
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2811322