mitä mieltä olette terskaan ja siihen juureen syntyvästä ns.terskajuustosta? pidättekö vai onko parempi pestä pois ennen suu tai muuta seksiä?
terskajuusto
10
5274
Vastaukset
- löytyy
:))))))))
- edam
eipä noita juustokokkareita ole kovin kiva syljeskellä kesken suikin ulos suusta ;)
- kok
Tunnettu myös nimellä sissijuusto. Itselläni ei sitä ole sen jälkeen esiintynyt kun munani avautui. Eli´tuo on pikkupoikien juttu, joilla esnari on vielä terskan päällä, jolloin sitä massaa sinne kertyy. Aikamiehillä ei munassa oo mitään juustoja!
- Marianne
Kyllä muuten on aikamiehilläkin ja aikamoisia juustorykelmiä löytyykin. Se on monet kerrat karvaasti koettu ja todettu.
- riipe
nimi tulee siitä kun sodassa se piti sotilaat valppaana.
siitä tehtiin pallo ja laittoi nenään tai huulen alle kuten nuuskaa - yök
riipe kirjoitti:
nimi tulee siitä kun sodassa se piti sotilaat valppaana.
siitä tehtiin pallo ja laittoi nenään tai huulen alle kuten nuuskaavain epäsiisteillä miehillä, ite en koskiskaan moiseen jos ei äijä pesulle viitti mennä
- ollipolli
Marianne kirjoitti:
Kyllä muuten on aikamiehilläkin ja aikamoisia juustorykelmiä löytyykin. Se on monet kerrat karvaasti koettu ja todettu.
Itellä huomannu (42v), että sitä tulee kun makailee sohvalla ja syö. Sitten kun kuntoilee ja kattoo vähän mitä syö, niin eipä nävy.
Eli jotenkin se aineenvaihduntaan liittyy. Ei ikään eikä siisteyteen. - aikamies
aiamiehellehän on kyrvässään, jos on aikamies panokone, jatluvasti rakkoja paiseita tai valtava määrä tikkejä hatkuvasta panemisesta, Hah
räkäpäät
ja tietysti eteerisiä märkiviä kovafinnejä!!!
- Anonyymi
Joo mutta tiätteks mitä on Venuksen suklaa, se on kun panomies nuolee persreän ympäriltä paskaa ennen kuin ryhtyy panohommiin naisen kanssa, niin mulle kertoi ukki joka ennevannhaan kävi panohommissa ennen sotia. Silloin ei ollut alasuihkuja vaan sanomalehdellä tai sammaleella pyyhittiin
- Anonyymi
Kumpi on ätysämpää? Sissijuusto vai luostarijuusto? Mielestäni luostarijuusto! Koska se saa siellä munkin hoivissa muhia vuosia tai vuosikymmeniä. Mutta sissijuusto pestään viikon tai kahden välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427