mitä mieltä olette terskaan ja siihen juureen syntyvästä ns.terskajuustosta? pidättekö vai onko parempi pestä pois ennen suu tai muuta seksiä?
terskajuusto
10
5098
Vastaukset
- löytyy
:))))))))
- edam
eipä noita juustokokkareita ole kovin kiva syljeskellä kesken suikin ulos suusta ;)
- kok
Tunnettu myös nimellä sissijuusto. Itselläni ei sitä ole sen jälkeen esiintynyt kun munani avautui. Eli´tuo on pikkupoikien juttu, joilla esnari on vielä terskan päällä, jolloin sitä massaa sinne kertyy. Aikamiehillä ei munassa oo mitään juustoja!
- Marianne
Kyllä muuten on aikamiehilläkin ja aikamoisia juustorykelmiä löytyykin. Se on monet kerrat karvaasti koettu ja todettu.
- riipe
nimi tulee siitä kun sodassa se piti sotilaat valppaana.
siitä tehtiin pallo ja laittoi nenään tai huulen alle kuten nuuskaa - yök
riipe kirjoitti:
nimi tulee siitä kun sodassa se piti sotilaat valppaana.
siitä tehtiin pallo ja laittoi nenään tai huulen alle kuten nuuskaavain epäsiisteillä miehillä, ite en koskiskaan moiseen jos ei äijä pesulle viitti mennä
- ollipolli
Marianne kirjoitti:
Kyllä muuten on aikamiehilläkin ja aikamoisia juustorykelmiä löytyykin. Se on monet kerrat karvaasti koettu ja todettu.
Itellä huomannu (42v), että sitä tulee kun makailee sohvalla ja syö. Sitten kun kuntoilee ja kattoo vähän mitä syö, niin eipä nävy.
Eli jotenkin se aineenvaihduntaan liittyy. Ei ikään eikä siisteyteen. - aikamies
aiamiehellehän on kyrvässään, jos on aikamies panokone, jatluvasti rakkoja paiseita tai valtava määrä tikkejä hatkuvasta panemisesta, Hah
räkäpäät
ja tietysti eteerisiä märkiviä kovafinnejä!!!
- Anonyymi
Joo mutta tiätteks mitä on Venuksen suklaa, se on kun panomies nuolee persreän ympäriltä paskaa ennen kuin ryhtyy panohommiin naisen kanssa, niin mulle kertoi ukki joka ennevannhaan kävi panohommissa ennen sotia. Silloin ei ollut alasuihkuja vaan sanomalehdellä tai sammaleella pyyhittiin
- Anonyymi
Kumpi on ätysämpää? Sissijuusto vai luostarijuusto? Mielestäni luostarijuusto! Koska se saa siellä munkin hoivissa muhia vuosia tai vuosikymmeniä. Mutta sissijuusto pestään viikon tai kahden välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836169
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj494206- 1314041
- 693933
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262988Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412665Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72617- 292296
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4521871