Olen kuullut, että paikkakunnalla olisi levotonta? Pitäneekö paikkansa?
Pakolaisia sahalahteen.
12
143
Vastaukset
- shalaaah
Kyll vois tänne ottaa vaikka sata naista.
- Siitä_puute
Eikö Sahalahlelta muuta puutu, kuin sata naista? Veikkaanpa, ettei näistä naisista olisi sahalahtelaisille mitään iloo.
- Anonyymi
Kuhmalahdella on paljon vapaita asuntoja.
- Anonyymi
Siitä_puute kirjoitti:
Eikö Sahalahlelta muuta puutu, kuin sata naista? Veikkaanpa, ettei näistä naisista olisi sahalahtelaisille mitään iloo.
Irtoakaan jos saan v700 Kirstinä korona väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irtoakaan jos saan v700 Kirstinä korona väliin.
Kallentien päässä hyvä asua ja kytätä.
- Hiekkasatiaiset
Niistä voi saara taurin minkä mukanansa on tuoneet.
- Saarioisellekko
Sata naista iskee sahalaista turpaan... ja maailma räjähtää...
- Anonyymi
Ei kukaan tuu sinne hourulaan.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Siellä on rauhallista, toisin kuin nauhataajamassa (ammuskelua, tuhopolttoja ym.). Sahalahtea haukkuvat eivät varmaan ole ikinä käyneet siellä ja uskovat vaikka mitä typeriä huhuja. Muutan itse Sahalahdelle pakoon kun olen kyllästynyt nauhataajaman ongelmatapauksien häiriköintiin. Olen käynyt siellä ystäväperheen luona kyläilemässä monesti ja voin sanoa, että Sahalahtea nimittelevät puhuvat sitä itseään.
- Anonyymi
Minä en kusekkaan Sahalahteen päin, on se niin oksettava paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kusekkaan Sahalahteen päin, on se niin oksettava paikka.
Mä kusen sun päälle niin loppuu toi lapsellinen uhoominen
- Anonyymi
Peräkammareihin naisia olis suuri tarve.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171629
- 161586
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai821297- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222