Olen kuullut, että paikkakunnalla olisi levotonta? Pitäneekö paikkansa?
Pakolaisia sahalahteen.
12
97
Vastaukset
- shalaaah
Kyll vois tänne ottaa vaikka sata naista.
- Siitä_puute
Eikö Sahalahlelta muuta puutu, kuin sata naista? Veikkaanpa, ettei näistä naisista olisi sahalahtelaisille mitään iloo.
- Anonyymi
Kuhmalahdella on paljon vapaita asuntoja.
- Anonyymi
Siitä_puute kirjoitti:
Eikö Sahalahlelta muuta puutu, kuin sata naista? Veikkaanpa, ettei näistä naisista olisi sahalahtelaisille mitään iloo.
Irtoakaan jos saan v700 Kirstinä korona väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irtoakaan jos saan v700 Kirstinä korona väliin.
Kallentien päässä hyvä asua ja kytätä.
- Hiekkasatiaiset
Niistä voi saara taurin minkä mukanansa on tuoneet.
- Saarioisellekko
Sata naista iskee sahalaista turpaan... ja maailma räjähtää...
- Anonyymi
Ei kukaan tuu sinne hourulaan.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Siellä on rauhallista, toisin kuin nauhataajamassa (ammuskelua, tuhopolttoja ym.). Sahalahtea haukkuvat eivät varmaan ole ikinä käyneet siellä ja uskovat vaikka mitä typeriä huhuja. Muutan itse Sahalahdelle pakoon kun olen kyllästynyt nauhataajaman ongelmatapauksien häiriköintiin. Olen käynyt siellä ystäväperheen luona kyläilemässä monesti ja voin sanoa, että Sahalahtea nimittelevät puhuvat sitä itseään.
- Anonyymi
Minä en kusekkaan Sahalahteen päin, on se niin oksettava paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kusekkaan Sahalahteen päin, on se niin oksettava paikka.
Mä kusen sun päälle niin loppuu toi lapsellinen uhoominen
- Anonyymi
Peräkammareihin naisia olis suuri tarve.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983