Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ktm 250 gs -82

talvi on lyhyt

Tere!

Mistä saa varaosia ko. vanhukseen? Putki pitäis saada ja takaiskarit korjauttaa plus tietty olis hyvä tietää mistä saa koneeseen kampiakselin/kiertokangen laakerit ja stefat.

7

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun on osat kadoksissa

      kun ktm osat on hakusessa, muista että ktm merkitsee; kaikki tekniikka mättää

      • talvi on lyhyt

        No mitä pitää sitten tekniikan mättämisenä, mutta ainakin peli toimii ja kulkee ja on mulla tällä hetkellä jokapäiväisessä työmatkakäytössä. Eikä sitä ulkonäöstä päätellen ole säästelty museota varten.


    • EXC Racing

      KTM:n varaosien saanti on markkinoiden parhaasta päästä. Yleensä vanhempiin monttupyöriin ei saa mitään osia, kotariin sentään jotain.

      Osia kannattaa kysellä Racing bikestä ja purkaamoista. Putkea tuskin enää uutena löytää, takaiskarit huoltaa Simo Penttilä, kysy MP-Racingista. Putken voi oikaista paineilmalla.

      Kampuran laakerit saa laakeriliikkeestä ja kiertokangen Racing Bikestä. Suurin ongelma on varmaankin männän saatavuus, voi joutua teettämään.

      • talvi on lyhyt

        Joo, kiitti vinkeistä. Sain jo sen verran selville, että Stormilta löytyy jarruosia ym. yksittäisiä osia, mäntiä kuulemma saa maahantuojan edustajan kautta, hintoja en ole vielä uskaltanut kysellä. Mutta näyttää siltä, että ko. peliä voi siis käyttää aktiivikäytössä, kulutusosia vielä löytyy :)


      • EXC Racing
        talvi on lyhyt kirjoitti:

        Joo, kiitti vinkeistä. Sain jo sen verran selville, että Stormilta löytyy jarruosia ym. yksittäisiä osia, mäntiä kuulemma saa maahantuojan edustajan kautta, hintoja en ole vielä uskaltanut kysellä. Mutta näyttää siltä, että ko. peliä voi siis käyttää aktiivikäytössä, kulutusosia vielä löytyy :)

        Voihan sitä aktiivikäytössäkin kai vielä käyttää, mutta oma kantani on seuraava:

        -82 on jo niin vanha pyörä että aktiivikäyttöön kannattaa hankkia uudempi ja päästää vanha jo museointiin. Vanhalla voi sitten ajella joskus sunnuntaisin kun haluaa kohauttaa radalla...Noin vanha crossi/enduro on jo todellinen harvinaisuus jota ei sovi enää rikkoa tai hukata, vaan se pitää entisöidä.

        Uudemmissa pyörissä on jousitukset, jarrut, tehot ym. ominaisuudet aivan eri luokkaa.


      • talvi on lyhyt
        EXC Racing kirjoitti:

        Voihan sitä aktiivikäytössäkin kai vielä käyttää, mutta oma kantani on seuraava:

        -82 on jo niin vanha pyörä että aktiivikäyttöön kannattaa hankkia uudempi ja päästää vanha jo museointiin. Vanhalla voi sitten ajella joskus sunnuntaisin kun haluaa kohauttaa radalla...Noin vanha crossi/enduro on jo todellinen harvinaisuus jota ei sovi enää rikkoa tai hukata, vaan se pitää entisöidä.

        Uudemmissa pyörissä on jousitukset, jarrut, tehot ym. ominaisuudet aivan eri luokkaa.

        Aktiivikäyttöä ja aktiivikäyttöä... Ehkä vähän provosoiduin kuittailemaan... Mä en siis harrasta (ainakaan vielä) mettää/rataa, mutta olen nyt ajellut liikenteessä työmatkoja sillä jokusen kerran, ku täällä lounaissuomessa näköjään talvi ja kesä on muuten sama, mut valoisan ajan pituus vaihtelee. Toimii paremmin ku ulkoisesta kunnosta vois odottaa. Koska mulla on myös "oikea" moottoripyörä, ni ajatuksena onkin kesällä pitää kotka seisokissa ja puleerata sitä ja tutkia mitä se on syöny ja mitä sille pitäs vielä syöttää. Tuskin kyllä lähen totaaliseen entisöintiprojektiin, mut ajatuksena on toki säilyttää se ehjänä, niin että joku sen joskus voi vielä entisöidäkin.

        Enkä mä usko, että uudemmissa tehot on aivan eri luokkaa, ehkä se tulee niissä vaan ulos vähän sivistyneemmin... Jarruvertailua en käy kiistämään.


    • vanhus myös

      mulla myös vanha ktm ajossa,tuntuu vaan siltä aina noitten osien kanssa ettei palvelu ole
      sitä kun jos olis uusi pyörä.ainakin maahantuojalla,vaikka osia on aika hyvin ollut.
      kai kate on vähintään sama,osat ainakin hinnaltaan tuntus että varastointi kulujakin on.
      muuten ktm:ssä on paljon vakio laakereita,että mallin kanssa vaan laakerikauppaan,ainakin mä oon
      löytänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe