Mikä se nimi on tällä palstalla?
YKSI NIMI YLITSE MUIDEN?
7
261
Vastaukset
- 5643
5643
Rakkaat uskon siskot ja veljet !
******** Yksi nimi ylitse muiden ********
On yksi nimi ylitse muiden,
yksi nimi muuttumaton.
Yksi nimi ylitse muiden,
vain yksi nimi toivomme on.
Tuo nimi josta laulan, on Jeesus.
Nimi kaunein alla auringon.
---------
Siinä vain, siinä vain
armo meille lahjoitetaan.
Siinä vain on valta ja voima
yhä taivaassa ja päällä maan.
---------
Siinä vain, siinä vain,
siinä on mun lauluni syy.
Siinä vain on taivas jo auki,
siihen kaikki rikkaus kätkeytyy.
---------
Siinä vain, siinä vain
seisoo ristin muotoinen puu.
Siinä vain on Jumala läsnä
Kaikki polvet maahan notkistuu.
---------
On yksi nimi ylitse muiden,
yksi nimi muuttumaton.
Yksi nimi ylitse muiden,
vain yksi nimi toivomme on.
Tuo nimi josta laulan, on Jeesus.
Nimi kaunein alla auringon.
******** Yksi nimi ylitse muiden ********
Laura Hanhela, Pekka Simojoki ja Partiokööri - Yksi nimi ylitse muiden - Säv. Pekka Simojoki, san. Anna-Mari Kaskinen - Vesilahden kirkko 17.1.2012 Partiokööri
https://www.youtube.com/watch?v=VhYCGholpqk
********************************************************************
******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********
********************************************************************
Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi
Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.
********************************************************************
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Siunausta ja Herran rauhaa !- Oletkohuomannut
Niinkö?
onko joku muu, joka pitää nimeään esillä, joka päivä? Rakkaat uskon siskot ja veljet !
KUN PIDÄN TAUKOA ---> NIIN . . . MUUT YLISTÄVÄT . . .
"Yksi nimi ylitse muiden, vain yksi nimi toivomme on. . . .
. . . Tuo nimi josta laulan, on Jeesus."
-------------------------------------------
******** Yksi nimi ylitse muiden ********
On yksi nimi ylitse muiden,
yksi nimi muuttumaton.
Yksi nimi ylitse muiden,
vain yksi nimi toivomme on.
Tuo nimi josta laulan, on Jeesus.
Nimi kaunein alla auringon.
******** Yksi nimi ylitse muiden ********
Laura Hanhela, Pekka Simojoki ja Partiokööri - Yksi nimi ylitse muiden - Säv. Pekka Simojoki, san. Anna-Mari Kaskinen - Vesilahden kirkko 17.1.2012 Partiokööri
********************************************************************
******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********
********************************************************************
Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi
Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.
********************************************************************
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Siunausta ja Herran rauhaa !
- asdfgasdfg
Umpihullu palstakeisarihan se. Pilannut koko palstan aivottomalla sekoilullaan.
- Sinusta
213231Rikosulmoitus
- Teemmeilmiannon
Joo. Rikosilmoitus vaan palstatrollista,asdfgasdfg
On umpihullukin vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453