Millä mittarilla mitataan sitä kenen leimataan häiriköksi?
Onko häirikkö hän joka luulee kaikkea, tietävinään ja tuntevinaan vaikka vain luulee tietävänsä?
Onko häirikkö hän joka vastaa joa ainoaan viestiin jossa hiukankin viitataan asiaan josta hän on v joskus vuosia sitten jatain sanonut, vaikka se ei mitenkään merkittävä mielipide ole ollut, eikä sellaiseksi muistelemallakaan muutu?
Onko häirikkö se joka kirjoittaa joka ainoa päivä sanomatta mitään mistään asiasta?
Todella häiritsevää on muiden kirjoittajien kannalta kun ja jos kaiken aikaa etsitään syyllisiä merkityksettömiin sanomisiin, oletetaan ja kerrotaan se olematta varma asian oikeillisuudesta!
Netti on kuitenkin vapaa kanava, kukin saa kertoa mielipiteensä, mutta kenenkään erikoisoikeutena ei ole syyttäjän oikeuksin kylvää epäsopua ja vihamielisyyttä kirjoittajien keskuuteen.
Naiset ovat pahimpia, muutamaa luulojensa varassa kirjoittavaa miestä unohtamatta.
En nimeä ketään, en osoita sormella ketään, en kulje nimimerkkien perässä, en kuulu vakiväkeen, mutta sivullisenakin lukijana näkee kuinka pahansuopaisuus on vallitsevaa. Netissä kirjoittavan on muistettava, että lukuisia oikeudenkäyntejä on nettiloukkauksien saralta käyty, syytetty ja tuomittu asian mukaan.
Jos annat täällä perättömän lausunnon osittaen sen jotakin kirjoittajaa suoraan osoittaen, syyttäen tai nimitellen, asianomaisella on oikeus asettaa sellaisen lausunnon antaja syytteeseen kunnian loukkauksesta, solvaamisesta, nimittelemisestä tms.
Kannattaa miettiä kenelle sanoo ja mitä sanoo.
Yleisiä keskustelun aiheita on loputtomasti. Miksi ne ovat poikkeuksia täällä?
Palstahäirikkö?
38
66
Vastaukset
- res.stm.pulli
Näinhän se olee herra majuri. Justaansa tulin ulkonta. S-suunnan tuuli käi aikas vinhaste. Hiukan oli vesipisaroitakin ilmassa,sano.
Sinänsä huolella ja ajatuksen kanssa kirjoitettu aloitus. En näe moitittavaa, hyvin mielipiteen rajoissa.
Kysymyksiin." Onko häirikkö hän joka luulee kaikkea, tietävinään ja tuntevinaan vaikka vain luulee tietävänsä?" On jos se toistuu usein. Erehtyäkin joskus voi.
Seuraava: On.
Seuraava:"Onko häirikkö se joka kirjoittaa joka ainoa päivä sanomatta mitään mistään asiasta?" Ei välttämättä, se on arviointikysymys minkä kirjoittaja tekee ja haluaa näin osallistua.
"Naiset ovat pahimpia..." En näe tarpeellisena tätä korostusta.
Muu selitysosa mielestäni menettelee.- akkapahana
Palstasta on mennyt maku.
Sanon kuin ruuneperi, että täällä ei keskustella, en, että täällä ei osata keskustella, vaan täällä ei keskustella. Huomaa, toistot tarkoituksella.
Syytetään ja tuomitaan, kehutaan ja moititaan, mutta heitellään toisiaan pilkkakirveillä, kuten tuolla muisteluketjussakin olin lukevinani. Ensin piikki, sitten kiitos!
Hittoako sitä unohtamaan, kun unohtuu liikaa jo muutoinkin. Ikä ei anna armoa, sanoivat vanhat ollen siinäkin oikeassa. Jos ei vie jalkoja vie pään. Noin minua nuorena valistettiin ja yritän sen muistaa kun huomaan unohtavani oven auki ja valot saunaan.
Olisi niin viihdyttävää lukea hyviä uutisia ja kivoja mielipiteitä, mutta uskokaa pois, ei tunnu kivalta nykyinen meno.
Saahan Suomi 24 mainostuloja kun paljon kirjoitetaan ja uteliaina kurkistetaan kuka se nyt tuon aloitti. Juoni se on tuokin juoni palvelimelta, saavat joka klikkauksesta mainostuloja kun muutoin menee tiedotusväline "sanomalehdillä" huonosti. Ei lueta, ei, eikä ainakaan tilata, ei, maksaa liikaa ja kahvilaan tai kirjastoon kävelemällä saa lukea ilmaiseksi.
Eipä ole lehdissäkään iloisia uutisia!
Kaikilla menee huonosti, mutta kaikki eivät siitä puhu julkisesti.
Turhaan valittaa. Pyritään kuitenkin parempaan omin voimin itse kukin omalla kohdallamme, tehköön muut mitä tahtoo.
Valittamatta muutoin kaikki hyvin. Ei verenpainetta, ei sydänoireita, ei ola ripulia eikä krapulaa, ei koske päähän eikä paljon ota aivoonkaan, vaikka ei palsta nyt viihdykettä tarjonnutkaan.
Olen kuin en oliskaan ja nakerran näkkileipää. - Täältä-pois
Olisi niin viihdyttävää lukea hyviä uutisia ja kivoja mielipiteitä, mutta uskokaa pois, ei tunnu kivalta nykyinen meno.
- hi-lema
Syyttelyjä sisältävä ketjun aloitus ei ole millään tavalla rakentava. Joutaisi pois.
Lapsellista on uhkailla oikeudenkäynneillä. Höpsähtäneisyyttähän tuollainen osoittaa.
Toisten nikkien tuomitseminen on joistakin hauskaa.
Onhan täällä toisaalta sijansa ruikuttajillekin.- hilema-venlastiinalle
hilema, alias Venlastiina kirjoittaa
" Lapsellista on uhkailla oikeudenkäynneillä. Höpsähtäneisyyttähän tuollainen osoittaa."
Missä ja ketä aloittaja uhkaa oikeustoimilla?
Taitaa olla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi!
Muuten ne syytöksetkin, missä ja ketä? - Humppakaisa
-Ympäri ämpärillä, trallati trallal'laa,- rallatellen hyppeli piikalikka pellonreunalle, ja viskasi kaaressa pellolle kaik valitusesvirret.
-Sen siliän tein, mä ne vein,... minä ämpärin kumollensa laitoin,
-ja tuoreen oksan pohjallensa taitoin. - ruttoinen
Häirikkö lienen jonkun mielestä minäkin, kun vakinikilläni en juuri kirjoittele. Yritä joskus tunkeutua ketjuihin häiritsemään vakiporukkaa.
- Makriina.ek
hilema-venlastiinalle kirjoitti:
hilema, alias Venlastiina kirjoittaa
" Lapsellista on uhkailla oikeudenkäynneillä. Höpsähtäneisyyttähän tuollainen osoittaa."
Missä ja ketä aloittaja uhkaa oikeustoimilla?
Taitaa olla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi!
Muuten ne syytöksetkin, missä ja ketä?Mistä täällä tiedetään toisten kirjoittajien sivunikit? Venlastiinan sivupersoona on Puskasuleima, jonka mielipiteitä olen ihastuksella lukenut, mutta sen tiedot on Venlastiina itse aikanaan antanut.
Arvailijoiden joukkoon en siirry, luulisin, että arvailija iskee hampaansa kiveen aika usein. - plumps
Makriina.ek kirjoitti:
Mistä täällä tiedetään toisten kirjoittajien sivunikit? Venlastiinan sivupersoona on Puskasuleima, jonka mielipiteitä olen ihastuksella lukenut, mutta sen tiedot on Venlastiina itse aikanaan antanut.
Arvailijoiden joukkoon en siirry, luulisin, että arvailija iskee hampaansa kiveen aika usein.Henkilön viestissä lihavuudesta keskustellessa itse paljasti!
Luettu on ymmärretty!
- osaammeko-auttaa
Kuinka paljon pahaa maailma kantaa harteillaan. Sodat ja vainot ovat sellaista häirintää jota ei pitäisi missään maailman kolkassa esiintyä, kun sodalla ei mitään voiteta, mutta aiheutetaan pajon hätää ja kärsimyksiä. Kärsimyksiä kun eivät ole pelkät haavat ja nälkä, sellaiseksi luetaan kaikki henkinen avuttomuus ja turvattomuus jota nykyisen pakolaisvirran aikana tulee miettineeksi enemmän kuin koskaan aiemmin.
Kaikki pakolaiset joita nyt maahamme saapuu, eivät ole pakolaisia sanan periaatteelisessa merkityksessä, vaan moni etsii pakolais statuksen avulla vain taloudellista turvaa.
Henkinen lannistaminen ja turhauttaminen on vaikea asia sellaisen kokeneelle. Palstan tilannetta seuraavana voi tehdä selkeän havainnon kuinka paljon koettu henkinen lannistaminen, tai asiat sellaiseksi kokeminen vaikuttavat ihmiseen.
Ihmisestä tulee tahtomattaan häiritsevä muiden silmissä. Mikäli sama asia on kaiken aikaa ajatuksia hallitsevana voidaan jo puhua jonkin asteen mielen sairautena, ei mielisairautena.
Alistettu ihminen hakee hyväksyntää keinolla millä tahansa.
Kaltoin kohdeltu eläinkin kääntyy katsomaan toisaalle.
Onko meistä kenenkään auttajaksi jos meillä itsellämme on väärät mielikuvat avunhuutajasta.- olenhan
Pyritäänkö olemaan olkapää johon voi nojata hän joka tuntee olevansa tukea vailla?
Kirjoitanpa minäkin kun on näin hyväsisältöinen avaus.
Minähän olen se palstapaha, joka olen kirjoittanut täällä n. 20 vuotta.
Peruspahuuteni lisäksi olen ollut palstan sherffinäkin (nykyään luotsi). Paljon kirjoitteluni lisäksi olen kokeillut runojakin ym. sähläystä ja turpiin on tullut.
Lienettekin lukeneet pitkiä ketjuja, joissa on kerrottu minusta, ruuneperista.
Palstahäirikkönä pitämäni henkilö on kertonut hyvistä ja hienoista avauksistaan, joihin minä, ruuneperi olen ängennyt maalaismiehineni ja kanalaumoineni häiriköimään. Itse olen mikä olen, mutta Maalaismies oli erittäin pidetty, asiallinen kirjoittaja, joka jätti palstan häiriösyistä.
Kanalaumaksi kutsui p.o. häirikkö palstan naisia, kaikkia niitä! Eräs "kanoista", Skillan, perusti Kahvipirtin kirjoitusrauhan takaamiseksi. Seuraajana sheriffinä, Bilman, ei päästänyt häirikköä esiin lainkaan. Se oli miehen toimintaa eikä minun mitätöntä voivotteluani.
Palstalla on ollut monia tuttuja, joita voisin kyllä nimittää ystäviksenikin.
jos uskaltaisin. Vanha palstatittavani, Kat-leija, muisteli "kana-aikojaan" palstalla kun jalkansa, palstakielellä koipi, kipeytyi.
On minun juopottelustanikin jäänyt jälkiä. Kun olin Espanjassa talvisin, saatoin itseni "kuuden kupin kumaraan". Hupaisana "osanottonsa" koin Lorenan kirjoituksen palstalla. Kun menemme tyttöjen kanssa kapakkaan niin kysyn, "otammeko kuuden kupin kumarat?"
Jälkiä ne ovat huonommatkin jäljet! Eiks je! Kiitos itse kullekin!Katohan vaan !
On hyvä kun kerroit ruunemanni hieman palstahistoriaa:D
Olin jo aavistellut syytä Kahvipirtin eriytymiseen aikanaan.
Aivan oikeinhan silloin on toimittu, loukkaavaa kohtelua , saati rumaa mitätöimistä ei kenenkään ole syytä sietää!
" Kauanhan on kärsittykin ilkeätä ivaa ", Allerin vuorilla taistellessa,... oi.. voi,... ja lämmin leipä!sini-sirkku kirjoitti:
Katohan vaan !
On hyvä kun kerroit ruunemanni hieman palstahistoriaa:D
Olin jo aavistellut syytä Kahvipirtin eriytymiseen aikanaan.
Aivan oikeinhan silloin on toimittu, loukkaavaa kohtelua , saati rumaa mitätöimistä ei kenenkään ole syytä sietää!
" Kauanhan on kärsittykin ilkeätä ivaa ", Allerin vuorilla taistellessa,... oi.. voi,... ja lämmin leipä!Tosiaan! Olen näiden palstojen kirjoittajana huomattavan vanha ja tiedän tapahtumista paljon.
Harmillista on huomata, että minut nähdään vain riitelyn toisena osapuolena ja oikein pilkkalauja siitä on kirjoitettu.
Tämä viestiketju on miellyttävä poikkeus, monien vääristelyjen ja syyttelyiden lomaan.- korppiskohan
Alvar K:n murhasta maalaismies syytti vaikka oli itse sama
mies uusissa vaatteissa. Kas kun ruuneperi, Bilman ja tietysti Korpikirjailija tarttui oitis syöttiin.
Eihän korppikaan korpin nokkaa sohi - eihän? - naapurintäti
korppiskohan kirjoitti:
Alvar K:n murhasta maalaismies syytti vaikka oli itse sama
mies uusissa vaatteissa. Kas kun ruuneperi, Bilman ja tietysti Korpikirjailija tarttui oitis syöttiin.
Eihän korppikaan korpin nokkaa sohi - eihän?Mikä se tämä vanhojen kaivaminen niin kiehtoo.
Ymmärretään, että muistellaan vanhoja aikoja ja muita kirjoittajia, koska luullakseni jokainen vaikuttaa toinen toiseensa jollain tavalla, eikä se, että on loukkaantunut joskus kymmenen vuotta sitten, saisi olla ajatuksissa kaiken nykyisen edellä.
Joskus on vintti tyhjennettävä!
Roskalaatikon kaivajat löytävät joskus aarteita, ne nostetaan esiin, mutta turhan roinan jokainen heittää sinne takaisin arvottomuuden todettuaan.
Kaivoin tuolta viime arkistoista vanhoja juttuja ja valitettavan usein käteen nousi sitä roskaa. Ei kannata nostaa ylös roskalaatikosta iänikuista riitaa siitä, kuka sanoi ja mitä sanoikaan.
Omat virheet tunnustaen pääsee edes itsensä kanssa tasapainoon. Toisen virheet anteeksiantaen pääsee jo paljon parempaan tulokseen kaikessa kanssakäymisessä mitä tämä palsta ja muu mahdollinen toiminta meille eteen tuo.
Syksyisen pimeä aamu tarjoaa kivan mahdollisuuden mennä ulos rauhalliseen aamuun seuraamaan päivän valkenemista ja antamaan omille ajatuksille tilaa kasvaa kohti valoisampia mietteitä.
Unelma onnesta ei ole kaukana. Se on omassa päässä! - vielä-jaksaa
Moikka.
Ei tänne ole voinut kirjoitella kuin vuodesta 2000. Sitä ennen Tämä aloitteli Sirkus operaattorina. Oli suomen ensimmäisiä, ellei ensimmäinen palveleva nettiselain.
Eli tänne on voinut kirjoitella vasta 2000 luvun alkupuolella. Eli nyt on menossa 16;ta vuosi.
Ei täällä ole ollut kuin tuo yksi moninikki oikea häirikkö. Tuo joka polkee kaiken toisten kirjoittaman alleen, huutelee vieraisiin "pöytiin" ja on olevinaan kaikki tietävä, kaikki ymmärtävä journalisti.
Ukko alkaa jo väsyä, joten ei toista 16;sta vuotta ole enää täällä häiriköimässä.
- Kyllä se tikankin pää pehmenee, kun vuosia hakkaa päätään puuhun.
Ter:
Mukana messissä vielä palstalla SUKSISIT SUOLLE
jos vähänkään älyäisit. Tämä 70 portaali avattiin syksyllä 2003
eivätkä ruuneperin kanat kyenneet "muninmaan" edes sheriffiä
riitelyltään. 60 palstan piti näivettymän, mutta kävi päinvastoin.
Sielläkin kinaamassa kävivät ruunaperin "kellokkaat"..
Tälle palstalle tuli haju pyydettynä tuomaan uudenvuoden tervehdyksen eikä muuta. Senora Lyyli kutsui loppiaisena keskusteluunsa johon yhtyi "kellohame".
Ruune oli Epsanjassa, mutta se ei estänyt tulemasta kinaamaan.
Menimme 80 palstalle, jolla ei ollut keskustelijoita.
Kas kun Ruune maalaismiehineen ja kanoineen änkesi sinnekin.
Poistuimme, mutta niin poistuivat tihutyön tekijätkin.
Dokumentit kertoo ettei ruune&co ole koskaan avanneet 80 palstalla aainoatakaan keskustelua.
Jos muuta todistatte niin näyttäkää DOKUMENTIT.
- syyttelyyn-en-sorru
Niin. Kuka se olikaan se palstahäirikkö?
Eipä kovin innostava ollut aloittajankaan puheenvuoro, varsinkin, kun samaa asiaa on vatvottu yli kahdensadan mielipiteen voimalla juuri äskettäin.
Tuntuu toistolta. Eiköhän kaikki jo tullut sanotuksi tästä aiheesta!- Viisain
Makriinalla ainoa hyvä ja järkevä mielipide tässä ketjussa.
- jahkailujahannämä
Juuh, aihetta vatvotaan, mutta toisessa ketjussa on syytös nimimerkki mainiten!
onko se att joku nyt häirikkö, vai syytön, siitä kai saa kukin olla omaa mieltänsä.
Minusta syyttäjä ei ole tutustunut asiaansa ja antaa tuomion tutkimatta ! Semmonen tuomari on pantava viralta. - Mirkkuhan
Tuohon minäki sanaseni panen
Att ei oo nikki ruunen.
Johan se tuola toisesa jutusa
on aivan julukisesa jutusa
että sieltä svea mamman maalta
Attt tänne niitä juttuja suoltaa
Sen verran pittää taas ruunea taas puoltaa.
Enkä oo mikkään sinisirkku
Oompahan pohojesesta yks Mirkku. Vai niin! Minulla on tuo sinisellä näkyvä Ruunemanni, kun ruuneperia en saanut rekisteröityä.
Taidan antaa valheesi ja väitteesi ylläpidon tietoon!
- pannia-vaan
Siis kirjoittaako se 60 Hunkzs tai jotain sinnepäin myös täällä? Alottajan kuvaus ainakin sopii täysin.
- 3...11
Eikös se olekin sama kuin ajomies?
- alakantti.fi
Ajomies ei kirjoittanut att2 rumia viestejä. Ne kirjoitti ruune. Valehella ei pitkälle pötkitä!
- bradva
Ruuneperi sefuna kahteen otteeseen on ollut pahin häirikkö
Bilmanin ohella, joka sefuna ollessaankin uhkasi haastaa ajomies-x
nikin oikeuteen. Jatkoi tätä vielä äskettäin eikä firman johto ole puuttunut asiaan.- Pravda.merkitsee.totuus
Oikeinkirjoitus taitaa olla unohtunut, sillä Pravda kirjoitetaan näin.
En ole kiinnostunut vanhoista jutuista, en näistä uudemmistakaan.
- mikrobitti
Jospa tuleva vuosi toisi mukanaan vaikka avaruudesta raikkaita aiheita eikä vanhan jankuttamista. Tervemenoa häiriköt bittiavaruuteen.
- joskusjotakin
Eräät tietoähteet kertovat ajasta, jolloin sekä luku- että kirjoitustaito olivat tuntemattomia käsitteitä. Tämän ajan omiaisuuksiin kuuluu tietyltä osin muistikatkoksien vuoksi syntyneet yliluonnolliset sankaritarinat ja olosuhteiden tahaton vääristely sekä joissain tapauksissa tosiasioden ja mielikuvituksen rakentamat "aasinsillat", jotka ovat luoneet kertomuksia, joita jotkut pitävät edelleen faktoina.
Näiden kertomuksien kulkeutumisesta sukupolvelta toiselle vastasivat perheiden tai yhteisöjen vanhimmat jäsenet, jotka kertoivat oman muistinsa mukaisesti heidän oman nuoruutensa aikaisia tarinoita.
Sattuneet muistikatkokset voi tietysti selittää kertojien iästä johtuvasta dementiasta.
Dementian tunnistamista helpottaa tietyllä tavalla se, että sitä sairastava palaa kerta toisensa jälkeen sairaalloisesti kertomaan asioista, joissa kertojaa on tämän mielestä kohdeltu väärin, jopa rikollisesti.
Jos kirjoitajalla esiintyy edellä mainitun kaltaisia ominaisuuksia. en käyttäisi tällaisesta henkilöstä nimitystä palstahäirikkö niin vaikealta kuin tuntuukin ohittaa hänet olankohautuksella.- Kuulepas
ennenaikaan testamentit tehtiin jo viisikymppisinä,
jolloin dementiaa ei vielä ollut.
Hyvien sukujen patriarkat ja matriarkat eivät valheita lapsilleen ja lapsenlapsilleen Suomessa kertoneet.
Tuon asian arvasit väärin ihan omista lähtökohdistasi johtuen.
Sinä siis olet tehnyt noin.
Mutta suomalaisten perimätieto on totta, paikkansapitävää.
Sitä ei voi verratakaan "historian kirjoitukseen", jonka valtaajat kirjoittivat omia rikollisia raakuuksiaan peitellen.
Raakuudet ja sotarikokset unohdettiin.
Niitä he eivät muistiin kirjoittaneet! - joskusjotakin
Kuulepas kirjoitti:
ennenaikaan testamentit tehtiin jo viisikymppisinä,
jolloin dementiaa ei vielä ollut.
Hyvien sukujen patriarkat ja matriarkat eivät valheita lapsilleen ja lapsenlapsilleen Suomessa kertoneet.
Tuon asian arvasit väärin ihan omista lähtökohdistasi johtuen.
Sinä siis olet tehnyt noin.
Mutta suomalaisten perimätieto on totta, paikkansapitävää.
Sitä ei voi verratakaan "historian kirjoitukseen", jonka valtaajat kirjoittivat omia rikollisia raakuuksiaan peitellen.
Raakuudet ja sotarikokset unohdettiin.
Niitä he eivät muistiin kirjoittaneet!voisithan ihan hyvin selittää ne Sammon tekoset ja ihmepurnukan, joka jauhoi viljaa ilman, että jyviä oli käytössä harvinaisen vähän tai Väinämöisen mahtihauki.
- Kaks.eri.asiaa
Ei hän Kalevalan runoista puhu, vaan historian kirjoituksesta.
- joskusjotakin
kirjoitin dementikoista, en historian kirjoittamisesta tieteellisti hyväksyttävien tosiasiaoiden pohjalta. Kalevala kaikkine epätäsmällisyyksineenkin on osa kansamme historiaa.
- makkarasukka
Ei kuollutta hevosta haudasta enää ylös kaiveta, kuuluu sananlasku, se pitäisi jokaisen jo näillä vuosilla tiedostaa. Jankkaamista turhanpäiväisyyksistä, lähimmäisten mollaamisesta, vaikka omakin paidanhelma on ruosteessa.
Hyvät, asialliset viestit tulevat aina moninkertaisina takaisin. Oman mielipiteen voi ilmoittaa, mutta ei aliarvioiden toisia kirjoittajia.
Tämä olisi hyvä Uuden Vuoden 2016 lupaus.
- palstalainen
Häirikkö on semmoinen henkilö, joka kirjoittaa asiattomuuksia tietämättä niiden oikeudellisuudesta mitään.Nimellä häpäisee henkilöitä suoraan tai kirjoittelee jostakin firmoista , niinkun olisi asiantuntija heidän puolestaan.Maku on mennyt koko palstoista. Lyhyet nasevat kirjoitukse ovat tervetulleita ja vielä kun lukee ensin keskutelusäännöt ja ohjeet. Hyvää uutta vuotta ja uudet kujeet pakkaspäivästä!KS edellienen kirjoittaja, kiitos sinulle, tämmöisiä kaivataan lisää!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2607703Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1544071Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1322304Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261827- 471560
- 341429
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421234- 1421036
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411032Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä81003