Oulusta Kanaria tai Thaimaa, helmi-maaliskuu -16

Lomailemaan

Etsinnässä matkaseuraa ensi talveksi, toiveissa olisi päästä lämpimään ja pakkasia pakoon.

Olen mukava, rento ja matkustamista rakastava (hetero)nainen. Miehelläni ei ole aikaa lähteä matkalle, ja kellään muullakaan lähipiirissä ei ole aikaa tai rahaa loman viettoon.

Etsin matkaseuraa naisesta, voit olla nuorempi, keski-ikäinen tai jo eläkkeellä, tulen toimeen kaikkien kanssa. Voit olla myös ekaa kertaa reissuun lähdössä, itselläni on matkustuskokemusta. Olen rauhallinen, luotettava, savuton, alkoholia en käytä, mutta iltaelämäkin hyvässä seurassa sopii. Mieluiten nautin lomasta kävellen, retkeillen, myös ihan vain auringossa loikoillen. Lomakokemuksista saa enemmän irti, kun on joku kenen kanssa ne jakaa, mutta voimme mennä myös omia polkujamme.

Mukavaa matkaseuraa olisi siis luvassa ja kaveri hotellikuluja jakamaan, yksin matkatessa hintaa tulee melkein tuplat. Matkalle suuntaisin mielellään helmi- tai maaliskuussa, 1-2 viikkoa, kohteesta riippuen.

Jään odottamaan vastaustasi, ehkä pääsemme pian suunnittelemaan aurinkolomaa ja kiva olisi myös tutustua ennen matkaa :)

10

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomailemaan

      Matka varattuna nyt Fuerteventuralle, suora lento Oulusta. Lähde mukaan? :)

    • Kari51vTampere

      Moi!
      Milloin on lähtöpäiväsi?

      • 24.3 eteenpäin oismulla lomaa :)


    • Mummelivm58

      Minulla kanssa suunnitelmissa Espanjan matka keväällä.Kaveria ei oikein ole enkä ole matkustanut ennen.Olen lähdössä Oulusta.Joko sait matkaseuraa?

    • Lomailemaan

      Mummelivm58, tervetuloa mukaan, edelleen olen yksin lähdössä. Olen kokenut matkustaja, joten voit lähteä turvallisin mielin. Olen varannut suoran lennon Oulusta kauniiseen Fuerteventuraan, lähtö 8.2. Voisimme tavata sitä ennen. Toinen matka keväämmällä voisi myös ehkä olla mahdollinen, esim. Kreikkaan.

    • reissulasse

      hei . olen mies 55 v ja hiukan toipilas aivoinfraktin seurauksena ja olen työkyvyttömyys eläkkeellä.olen hyvässä pari suhteessa enkä hae seksi tai deitti seuraa , vaan puhtaasti matka seuraa mielessäni olisi thaimaan phuket helmikuun 21päivänä lähtö ja pari viikkoa voisi olla lento busines kuokassa nyt hinta 1710 € joka kuulostaa sopivalta. olen matkustellut aika paljon thaimaassakin 25 kertaa puolisollani ei ole työn vuoksi mahdollisuutta lähteä ,mutta hän haluaisi että minulla olisi joku mukana kaiken varalta.en ole invaliidi ja pystyn hoitamaan kaikki omat perus asiani, mutta en jaksa liikkua kävellen pkovin pitkiä matkoja ja muutenkin mielummin lepäilen enimmäkseen en polta ,alkoa käytän sopivassti en kuitenkaan örvellä sen takia.minulla on myöstiedossa mukava pieni rauhallinen hotelli hieman keskusta-alueen reunallaphuketin patong beachilla. lähtö mielellään helsingidtä itse asun vantaalla . tässä jotain itsestäni. soittele tai tekstaa jos yhtään kiinnostuit numeroni on 0400-464301 t. lasse

    • Lomailemaan

      Loma lähenee ja matkaseura edelleen etsinnässä. Nyt suora lento Oulusta Fuerteventuralle vain 399€.

      • Mummi56

        Mihin päin Fuerteventuralle olet menossa ja mikä hotelli?


    • Lomailemaan

      Jandia, parhaat rannat ovat siellä.

    • ÄkkiäAurinkoon

      Moikka!

      Minä olen lähdössä 1.3 Oulusta Phukettiin. Pelkät lennot varattuna, vielä ehtisit mukaan jakamaan majoituskuluja :)
      Olen 26v rento ja ystävällinen hymynaama :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe