Osoittaahan sen nyt nämä päästöskandalit, maksetut lehtitesti"voitot" ja mitähän muuta sieltä skeida-mobiilin laarista vielä löytyy.
Täyttä huijausta ja kusetusta, ja vain tyhmät siihen lankeaa.
Länsimieliset autoilijat ovat koko ajan pysyneet kaukana itäblokin tökeröistä Skeida-mobiileista . He ovatkin korkeammalla ÄO:lla varustettuja.
Skoda on täysin huijarituote
13
103
Vastaukset
- OsaanMinäkinValehdella
Suurin huijaus on kutsua skooda johonkin"päästöpäivitykseen'. Ei venäläistä panssarivaunun moottorista pätkittyä diisseliä päivitetä, paitsi viiden kilon paja-vasaralla.
- Puhtaat_kädet
En ole koskaan itäautoihin sotkenut käsiä enkä tule koskaan sotkemaan.
- vöpykäine
tarkoitin kyllä audia alaarvoinen tuote
Audi on hyvä tuote, tai no ainakin paras vw-vaggina groupilta, ja minä alias vöpykäine en kirjoittanut tuota! nicki-varas asialla. siis minä olen aito vöpykäine.
vepsukkavöpsykkä kirjoitti:
Audi on hyvä tuote, tai no ainakin paras vw-vaggina groupilta, ja minä alias vöpykäine en kirjoittanut tuota! nicki-varas asialla. siis minä olen aito vöpykäine.
ja audissa ei ole neuvostoliittolaisia ja venäläisiä osia, skeidassa taas on.
- hiero_sitä_sikaasi
vepsukkavöpsykkä kirjoitti:
ja audissa ei ole neuvostoliittolaisia ja venäläisiä osia, skeidassa taas on.
Mitähän ne ovat, mistä löytyy neuvostoliittolaisia osia kolmenkymmenen vuoden takaa? Pistäpä linkki josta selviää YKSIKIN venäläinen osa? Taitaa olla lapselle liian vaikea tehtävä.
- vepukka_
hiero_sitä_sikaasi kirjoitti:
Mitähän ne ovat, mistä löytyy neuvostoliittolaisia osia kolmenkymmenen vuoden takaa? Pistäpä linkki josta selviää YKSIKIN venäläinen osa? Taitaa olla lapselle liian vaikea tehtävä.
Sehän on yleisessä tiedossa oleva fakta, että skeidoihin käytetään konsernin ylijäämä- ja jäteosia. Samoin kuin se, että entisten neuvostoliittolaisten autojen ylijäämäosat käyvät pienellä modauksella skodaan. Käynnistyskampea myöten. Ei kai tuo nyt tule kenellekään enää tässä vaiheessa yllätyksenä.
- jormazzz
vepukka_ kirjoitti:
Sehän on yleisessä tiedossa oleva fakta, että skeidoihin käytetään konsernin ylijäämä- ja jäteosia. Samoin kuin se, että entisten neuvostoliittolaisten autojen ylijäämäosat käyvät pienellä modauksella skodaan. Käynnistyskampea myöten. Ei kai tuo nyt tule kenellekään enää tässä vaiheessa yllätyksenä.
Tämä kannattaisi kertoa vagareenalla varsinaiselle kohderyhmälle. Siellä Jormat kyselevät remppaohjeita. Itsekin luen sitä, jos tietoa etsin. Tämä on kakka-huumori-palsta.
Tee vöpsykkä tunnarit ja jaa tietoa, älä panttaa sitä Rinnakkaistodellisuudessa! - skjksjksjdskdj
vepukka_ kirjoitti:
Sehän on yleisessä tiedossa oleva fakta, että skeidoihin käytetään konsernin ylijäämä- ja jäteosia. Samoin kuin se, että entisten neuvostoliittolaisten autojen ylijäämäosat käyvät pienellä modauksella skodaan. Käynnistyskampea myöten. Ei kai tuo nyt tule kenellekään enää tässä vaiheessa yllätyksenä.
Voi, kun sä oot niin ihku. "Yleisessä tiedossa?" Taidat olla neiti-ihmisiä. Voit yrittää miettiä, mikä on faktan ja mielipiteen ero, vaikka tuskin siihen pystyt.
- oli_se_onni
että en sotkeutunut Skodaan, kiitos kuuluu vaimolle, päädyimme Mersuun.
- asdmcbnmc
Mitän se sun 80-luvun mannelavetti oikein maksoi?
- huhhhuh
Onpa onni etten edellisessä auton vaihdossa sortunut venäjän kiesiin vaikka myyjä tarjouksia tuputti. Nyt olisi suru puserossa kun alkaa taas olla autonvaihdon aika, ei taidettaisi vaihtohyvityksellä juhlia.
- kasvukipujen_aikaa
Klassikko puolustus, syvä kyykky ja väite "maksetuista testeistä".
Voiko itseään pahemmin nolata, sääli ettei täällä ole kirjautumispakkoa, voisi jutut olla hieman fiksumpia. No mainosrahojahan tällä palstalla kerätään ja kaikki mielisairaat trollit ovat jopa toivottuja mellastamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437