Skoda on täysin huijarituote

Vöpykäine

Osoittaahan sen nyt nämä päästöskandalit, maksetut lehtitesti"voitot" ja mitähän muuta sieltä skeida-mobiilin laarista vielä löytyy.

Täyttä huijausta ja kusetusta, ja vain tyhmät siihen lankeaa.

Länsimieliset autoilijat ovat koko ajan pysyneet kaukana itäblokin tökeröistä Skeida-mobiileista . He ovatkin korkeammalla ÄO:lla varustettuja.

13

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OsaanMinäkinValehdella

      Suurin huijaus on kutsua skooda johonkin"päästöpäivitykseen'. Ei venäläistä panssarivaunun moottorista pätkittyä diisseliä päivitetä, paitsi viiden kilon paja-vasaralla.

    • Puhtaat_kädet

      En ole koskaan itäautoihin sotkenut käsiä enkä tule koskaan sotkemaan.

    • vöpykäine

      tarkoitin kyllä audia alaarvoinen tuote

      • Audi on hyvä tuote, tai no ainakin paras vw-vaggina groupilta, ja minä alias vöpykäine en kirjoittanut tuota! nicki-varas asialla. siis minä olen aito vöpykäine.


      • vepsukkavöpsykkä kirjoitti:

        Audi on hyvä tuote, tai no ainakin paras vw-vaggina groupilta, ja minä alias vöpykäine en kirjoittanut tuota! nicki-varas asialla. siis minä olen aito vöpykäine.

        ja audissa ei ole neuvostoliittolaisia ja venäläisiä osia, skeidassa taas on.


      • hiero_sitä_sikaasi
        vepsukkavöpsykkä kirjoitti:

        ja audissa ei ole neuvostoliittolaisia ja venäläisiä osia, skeidassa taas on.

        Mitähän ne ovat, mistä löytyy neuvostoliittolaisia osia kolmenkymmenen vuoden takaa? Pistäpä linkki josta selviää YKSIKIN venäläinen osa? Taitaa olla lapselle liian vaikea tehtävä.


      • vepukka_
        hiero_sitä_sikaasi kirjoitti:

        Mitähän ne ovat, mistä löytyy neuvostoliittolaisia osia kolmenkymmenen vuoden takaa? Pistäpä linkki josta selviää YKSIKIN venäläinen osa? Taitaa olla lapselle liian vaikea tehtävä.

        Sehän on yleisessä tiedossa oleva fakta, että skeidoihin käytetään konsernin ylijäämä- ja jäteosia. Samoin kuin se, että entisten neuvostoliittolaisten autojen ylijäämäosat käyvät pienellä modauksella skodaan. Käynnistyskampea myöten. Ei kai tuo nyt tule kenellekään enää tässä vaiheessa yllätyksenä.


      • jormazzz
        vepukka_ kirjoitti:

        Sehän on yleisessä tiedossa oleva fakta, että skeidoihin käytetään konsernin ylijäämä- ja jäteosia. Samoin kuin se, että entisten neuvostoliittolaisten autojen ylijäämäosat käyvät pienellä modauksella skodaan. Käynnistyskampea myöten. Ei kai tuo nyt tule kenellekään enää tässä vaiheessa yllätyksenä.

        Tämä kannattaisi kertoa vagareenalla varsinaiselle kohderyhmälle. Siellä Jormat kyselevät remppaohjeita. Itsekin luen sitä, jos tietoa etsin. Tämä on kakka-huumori-palsta.

        Tee vöpsykkä tunnarit ja jaa tietoa, älä panttaa sitä Rinnakkaistodellisuudessa!


      • skjksjksjdskdj
        vepukka_ kirjoitti:

        Sehän on yleisessä tiedossa oleva fakta, että skeidoihin käytetään konsernin ylijäämä- ja jäteosia. Samoin kuin se, että entisten neuvostoliittolaisten autojen ylijäämäosat käyvät pienellä modauksella skodaan. Käynnistyskampea myöten. Ei kai tuo nyt tule kenellekään enää tässä vaiheessa yllätyksenä.

        Voi, kun sä oot niin ihku. "Yleisessä tiedossa?" Taidat olla neiti-ihmisiä. Voit yrittää miettiä, mikä on faktan ja mielipiteen ero, vaikka tuskin siihen pystyt.


    • oli_se_onni

      että en sotkeutunut Skodaan, kiitos kuuluu vaimolle, päädyimme Mersuun.

      • asdmcbnmc

        Mitän se sun 80-luvun mannelavetti oikein maksoi?


    • huhhhuh

      Onpa onni etten edellisessä auton vaihdossa sortunut venäjän kiesiin vaikka myyjä tarjouksia tuputti. Nyt olisi suru puserossa kun alkaa taas olla autonvaihdon aika, ei taidettaisi vaihtohyvityksellä juhlia.

    • kasvukipujen_aikaa

      Klassikko puolustus, syvä kyykky ja väite "maksetuista testeistä".
      Voiko itseään pahemmin nolata, sääli ettei täällä ole kirjautumispakkoa, voisi jutut olla hieman fiksumpia. No mainosrahojahan tällä palstalla kerätään ja kaikki mielisairaat trollit ovat jopa toivottuja mellastamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe