VtsIOM-tutkimuslaitoksen mielipidekyselyn mukaan presidentti Putinin suosio on noussut 89,9 prosenttiin. Kysely tehtiin lokakuun 17 ja 18 päivien välisenä aikana.
Toinen merkittävä tutkimus, joka tehtiin Sputnik.Fakty-projektin puitteissa kertoo eri maiden väestön luottamuksen kasvusta omia hallituksiaan kohtaan vuosina 2007-2014. Siinä tutkimuksessa Venäjä on johdossa. Venäjän hallituksen kannatus oman väestön keskuudessa kasvoi 27% . Toisella sijalla on Saksa 25%. Seuraavina ovat Israel ja Islanti, kumpikin 22%. Muista mainittakoon Britannia 6%.
Eniten luottamus laski Etelä-Afrikassa 32%, Sloveniassa 30%, Suomessa 29%. USA:ssa tappiota tuli 4%
Tämä osoittaa, että Venäjällä menee hyvin hallituksen ja kansan keskinäisissä suhteissa verrattuna muihin maihin. Vladimir Putinin hyvä valtiomiestaito ja vilpittömyys on varmasti myötävaikuttanut hyvään tulokseen.
Venäjällä Putinin ja hallituksen suosio kasvussa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329