Kaukosäätimestä lienee patterit lopussa, kun ei toimi enää. Mutta miten
saada ovet lukkoon , kun oven kahvassa ei ole mitään avaimen mentävää
kohtaa edes luukun tms alla ?
Saako säätimen patterit vaihdettua muuten, kuin merkkikorjaamolla?
Ei nimittäin aukea ihan helposti se muovikotelo.
v60:sen kaukosäätimen /avaimen käyttö"häiriö"
8
240
Vastaukset 8
- teeOhjeenMukaanHelppoa
lue ohjeet käyttöohjekirjasta. Sieltä löytyy seikkaperäinen selostus molempiin asioihin.
- toteaja---
ei kai kukaan lue manuaalia..... kysytään netistä ja odotellaan vastausta muutama vuosi.
- ettänäinseon
patterin saat vaikka r-kioskilta, ja kyllä se avautuu, ihan helposti!
- KoitaRukouksenVoimalla
Turha lukita, kiinalaiseen lavettiin ei kukaan spurgukaan menis edes sateensuojaan.
- Lasipää
Eikö ole avainpeää edes apumiehen puoleisessa ovessa?
- pää_invalidin_touhua
tähän voi vain litä, ettekö ...tanan pässit tosiaan ymmärrä lukea ohjekirjaa.
"emmää kerkii pitää päivittää facee ja kyl joku kertoo ku netiss kysyy"
- hehehhe
No olihan tästä ainakin se hyöty, että joku kirjoitustaidoton pääsi pätemään.
Ei menny hukkaan kysymys. - 1900
kuskin ovessa on aivan normaali lukko jossa avaimen reikä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa791877Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341202Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 85723
- 65710
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67637
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 64574
- 35571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36514
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12408- 82408