Tänään on Perjantai ja pitkien kalsareiden vaihtopäivä myös. Kaksi viikkoa taasen mennyt edellisestä vaihdosta.
HUOM! Suzukimiehet!
12
93
Vastaukset
- buzukinsoittja
Jaaha, minä saan siis pitää kalsareita edelleen kun olen buzukimies...
- Runksukimies
Mulla kalsarit pysyy ihan itsekseen jalassa ilman pitämistä. Osta henkselit, niin ei tarvii pitää.
- sjkfksldfjksdlj
mulla ei oo kalsarit vielä niin paskassa että itekseen pysyisivät pystyssä.
- Panija_karsee
Sulla tosiaan ei mikään pysy pystyssä, niin muijasikin kertoi, kun viimeksi kävi luonani tyydyttämässä itsensä.
Tässähän ei kuitenkaan ollu kyse pystyssä pysymisestä, vaan kalsareiden pysymisestä jalassa ilman pitämistä.
- ei_saatan
Mahtaa olla kalsarin persii upeesti sonnassa, kun kaksi viikkoa möllit kulkee samoissa kalsareissa, heh.
Muuten, suzuki kuskille kuuluu ehdottomasti päähän joku k raudan tai vastaavan mainoslippis ja se pitää olla haalistunut ja likainen, heh. Haalistunut 80 luvun tuulipuku lienee itsestään selvyys, heh. Juntti auto junteilla, heh.- sljfkjfskjfdsls
mullon auringon polttama oranssi hankkijan lippis 70-luvulta.
- Valam
Hankkijan lippiksessä onkin tyyliä. Massey-Ferguson vm.-62 ja kyntöaura. Kuskilla ruutupaita, pussihousut ja Hankkijan lippalakki. Sehän se on sitä oikeeta elämää. Tietysti vielä parempi jos on Valmetti raktori.
- kiljusieppo
Mielestäni Suzukissa ei tarvitse pitkiä kalsareita. Alto oli, jos sen lohkolämmitti, ei tarvinnut kesävaatetta kummempaa.
- slfjdklsfjdskljfk
Istuinlämmittimet tosiaan lämpiävät nopeasti ja kuumaksi mikä on talvella todella hyvä varuste.
- Xtomaatti2
Mitenkäs Suzukinaisten oikeudet kalsarien vaihtoon? Eipäs nyt aleta tasa-arvon kustannuksella kettuilemaan.
- sklfjskfjslk
naisille ei kelpaa kuin mersut ja audit joten kysymyksesi on aiheeton.
- suikkeli_ukko
Suzukit täristää senverran reilusti kovemmassa vauhdissa, että naisten on vaihdettava pikkuhousut joka ajon jälkeen. Tosin suzukeja ajaa yleensä yli 55 vuotiaat juntit ukot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873886
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m911834Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281512- 1651372
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut241201Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2091111Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931071- 361067
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291043Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell189940