HUOM! Suzukimiehet!

Tojo_

Tänään on Perjantai ja pitkien kalsareiden vaihtopäivä myös. Kaksi viikkoa taasen mennyt edellisestä vaihdosta.

12

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buzukinsoittja

Jaaha, minä saan siis pitää kalsareita edelleen kun olen buzukimies...

• Runksukimies

Mulla kalsarit pysyy ihan itsekseen jalassa ilman pitämistä. Osta henkselit, niin ei tarvii pitää.

• sjkfksldfjksdlj

mulla ei oo kalsarit vielä niin paskassa että itekseen pysyisivät pystyssä.

• Panija_karsee

Sulla tosiaan ei mikään pysy pystyssä, niin muijasikin kertoi, kun viimeksi kävi luonani tyydyttämässä itsensä.
        Tässähän ei kuitenkaan ollu kyse pystyssä pysymisestä, vaan kalsareiden pysymisestä jalassa ilman pitämistä.

• ei_saatan

Mahtaa olla kalsarin persii upeesti sonnassa, kun kaksi viikkoa möllit kulkee samoissa kalsareissa, heh.
      Muuten, suzuki kuskille kuuluu ehdottomasti päähän joku k raudan tai vastaavan mainoslippis ja se pitää olla haalistunut ja likainen, heh. Haalistunut 80 luvun tuulipuku lienee itsestään selvyys, heh. Juntti auto junteilla, heh.

• sljfkjfskjfdsls

mullon auringon polttama oranssi hankkijan lippis 70-luvulta.

• Valam

Hankkijan lippiksessä onkin tyyliä. Massey-Ferguson vm.-62 ja kyntöaura. Kuskilla ruutupaita, pussihousut ja Hankkijan lippalakki. Sehän se on sitä oikeeta elämää. Tietysti vielä parempi jos on Valmetti raktori.

• kiljusieppo

Mielestäni Suzukissa ei tarvitse pitkiä kalsareita. Alto oli, jos sen lohkolämmitti, ei tarvinnut kesävaatetta kummempaa.

• slfjdklsfjdskljfk

Istuinlämmittimet tosiaan lämpiävät nopeasti ja kuumaksi mikä on talvella todella hyvä varuste.

• Xtomaatti2

Mitenkäs Suzukinaisten oikeudet kalsarien vaihtoon? Eipäs nyt aleta tasa-arvon kustannuksella kettuilemaan.

• sklfjskfjslk

naisille ei kelpaa kuin mersut ja audit joten kysymyksesi on aiheeton.

• suikkeli_ukko

Suzukit täristää senverran reilusti kovemmassa vauhdissa, että naisten on vaihdettava pikkuhousut joka ajon jälkeen. Tosin suzukeja ajaa yleensä yli 55 vuotiaat juntit ukot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      266
      3338
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      79
      1435
    3. 66
      1213
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1039
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      943
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      941
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      51
      912
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      787
    9. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      772
    10. Olet hirviö

Eikä kukaan saa mua muuttamaan mieltäni.
      Ikävä
      113
      716
    Aihe