maatalon emäntää

lehmipoika

onko kokemuksia emännästä? itse haaveilen että pääsisin
kunnon emännän käsittelyyn!

9

4815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinoikeus

Ei renkipoika pääse emännän hameen alle. Siihen on isännällä yksinoikeus.

• kahtelen

Piikoo suat....emäntä on liian komia siulle ! Piika on ruma ku piru-mut onha sillä sitä runkoo,mitä puristella !!!

• Kopotikop

Kyllä emännän vieree pääsee saman peiton alle, riippuu ilmeisesti myös miehestä. Itsellä kävi hyvä mäihä vuosia sitten erään ratsutilan omistajan kanssa, hän oli siis nainen. Tein talon työt, hoidin hevoset siinä muodostui läheinen suhde emäntään. Saunottiin rantasaunalla yhdessä ym ym.en kerro kaikkea.

• Epäkuranttia

Miten se emäntä eroaa muista muijista? Samoja akkoja ne on. Ituniskoilla vaan tuppaa olemaan rumempia muijia kun parempilaatuinen tavara ei maalle jää.

• Kermapillu

Täytynee vastata tuohon Epäkurapöksy.Olen näät itse emäntä maalta,tavara on parasta mahdollista sellaista mitä ilman olet tainnut jäädä kurapöksyinesi,rumakaan en myönnä olevani.Kaupunki ei vaan kaikkia kiinnosta sillä täältä maalta näet löytyy ne parhaat panot :)

• Holomesjorma

Noin 200 naisen kokemuksella kermapillu on täysin oikeassa,maalla ne parhaat kyydit saa!

• Anonyymi

Olin renkinä maatilalla viikon, keskiviikkona lämmitettiin sauna, olin vähän kehunut emäntää kuinka nätti on kun isäntä oli komennuksella. Rouvalla oli kotioloissa jo nätimpää mekkoa päällä, kokeilin rouvaa ruokaa ottaessa vähän lantiolta, miten saako renki halata halasin ja moiskautin suukon. Emännällä oli posket vähän punaisena kun syötiin, sanoin eikö oteta ruoka levot. Istuin sängyn reunalla ja kaappasin emännän syliin vastusteli vähän hyväilin rintoja ei ollut liivejä rinnat tuntui kivalta sormien alla melkein heti tunsin kovat nännit esteli mutta annoin kaulaan pitkän suukon ja sain hieroa vähän polvea. emäntä hyppäsi ylös, eikö sinulla ole vielä hommia ei enää makoilin vähä aikaa ja katselin emäntää. Emäntä istui jonkin ajan päästä sängylle, ei me voida näin tehdä, pyysin anteeksi, sori mutta olet niin nätti. Illemmalla otin kahvia ja emäntä oli vieressä sanoin suututko, en minä suuttunut mutta ei ole oikein. Käänsin emännän ja suutelin suulle alkoi pikkuhiljaa vastaamaan vedin lantiosta aivan kiinni häpyä vasten katsoi ja suudeltiin uudestaan hieroin pyllyä tunsin lantio vähän kierti kalua vasten kuiskasin haluan sinua kovasti oli tiskipöytää vasten nostin helmaa ja kokeilin pillua huokaili ei me voida mutta antoi hieroa kumminkin. Käänsin selin työnsin takakautta sormet pilluun levitti jalkoja sanoi olen ollut ilman pitkään työnsin kalun sisään kuiski oiih panet paljaalla työntelin pohjaan valitti koko ajan kuinka hyvää , pyöritin nännejä kiimaisena kun tunsin että tulee alkoi kunnolla työntelemään vastaan ja kiljahteli työnsin pohjaan ja tunsin nivusissa kun alkoi pumppaamaan spermaa en yrittänytkään vetää pois vaan työnsin syvemmälle, kun siitä rauhoituttiin suukotin ja sanoin oli pakko, suuteli kunnolla ja sanoi niin minunkin. Rakasteltiin koko yö edestä ja takaa. aamulla kertoi että ukko nai vaan sisään ja ulos. Ennen töihin lähtöä kaappasin hänet pöydälle ja otin siinä antoi mielellään ja sai kunnon orgasmin ja minä laskin sisään katsottiin toisia ja sanoin tästä ei saa jäädä kiinni. Päivällä huusin tules kattoon karsinaa pysyykö hevonen tässä hevonen hirnahteli viereisessä karsinassa. Kun emäntä tuli hevonen hörähteli kalu laskeutui alas nauroin katso se tietää, emäntä mitä tietää . Olet kiimassa, koitin pillua ja annoin haistella, kato kuinka kalu napsahtelee mahaan ,voi luoja tuota menin taakse nostin hameen työnnyin sisään hevonen kävi lähellä annoin haistella sormia liikkui ympäri karsinaa, emäntä oli aivan muissa maailmoissa pillu lotisi kun panin piti karsinasta kiinni ja huus kun tulin sisään. Lähtiessä sanoi on hyvä karsina ja nauroi.Oli viimeinen ilta katsottiin televisiota kun katsottiin toisia pitempään hypättiin rakastelemaan.
      Isäntä soitti ja kehui työn jälkeä, sanoi vaimo soittaa kun ladon oven saa kunnostaa nyt se on lukittu parrulla. Odotan soittoa

• Anteeksi kaikki täällä että olen joka paikka mutta minä tarvitsen emäntä joka tekee ruoka ja siivoja ja pidä kuria minulle ,laiska minä joka vaan halua istua täällä eli katsoa kauniit ja rohkeat!

• En ymmärä mitä aavikolla on mutta ehkä ödemark?Vi har dator i ödemarken också!

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3323
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1903
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1837
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1731
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1419
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe