onko kokemuksia emännästä? itse haaveilen että pääsisin
kunnon emännän käsittelyyn!
maatalon emäntää
13
6509
Vastaukset 13
- yksinoikeus
Ei renkipoika pääse emännän hameen alle. Siihen on isännällä yksinoikeus.
- kahtelen
Piikoo suat....emäntä on liian komia siulle ! Piika on ruma ku piru-mut onha sillä sitä runkoo,mitä puristella !!!
- Kopotikop
Kyllä emännän vieree pääsee saman peiton alle, riippuu ilmeisesti myös miehestä. Itsellä kävi hyvä mäihä vuosia sitten erään ratsutilan omistajan kanssa, hän oli siis nainen. Tein talon työt, hoidin hevoset siinä muodostui läheinen suhde emäntään. Saunottiin rantasaunalla yhdessä ym ym.en kerro kaikkea.
- Epäkuranttia
Miten se emäntä eroaa muista muijista? Samoja akkoja ne on. Ituniskoilla vaan tuppaa olemaan rumempia muijia kun parempilaatuinen tavara ei maalle jää.
- Kermapillu
Täytynee vastata tuohon Epäkurapöksy.Olen näät itse emäntä maalta,tavara on parasta mahdollista sellaista mitä ilman olet tainnut jäädä kurapöksyinesi,rumakaan en myönnä olevani.Kaupunki ei vaan kaikkia kiinnosta sillä täältä maalta näet löytyy ne parhaat panot :)
- Holomesjorma
Noin 200 naisen kokemuksella kermapillu on täysin oikeassa,maalla ne parhaat kyydit saa!
- Anonyymi
Olin renkinä maatilalla viikon, keskiviikkona lämmitettiin sauna, olin vähän kehunut emäntää kuinka nätti on kun isäntä oli komennuksella. Rouvalla oli kotioloissa jo nätimpää mekkoa päällä, kokeilin rouvaa ruokaa ottaessa vähän lantiolta, miten saako renki halata halasin ja moiskautin suukon. Emännällä oli posket vähän punaisena kun syötiin, sanoin eikö oteta ruoka levot. Istuin sängyn reunalla ja kaappasin emännän syliin vastusteli vähän hyväilin rintoja ei ollut liivejä rinnat tuntui kivalta sormien alla melkein heti tunsin kovat nännit esteli mutta annoin kaulaan pitkän suukon ja sain hieroa vähän polvea. emäntä hyppäsi ylös, eikö sinulla ole vielä hommia ei enää makoilin vähä aikaa ja katselin emäntää. Emäntä istui jonkin ajan päästä sängylle, ei me voida näin tehdä, pyysin anteeksi, sori mutta olet niin nätti. Illemmalla otin kahvia ja emäntä oli vieressä sanoin suututko, en minä suuttunut mutta ei ole oikein. Käänsin emännän ja suutelin suulle alkoi pikkuhiljaa vastaamaan vedin lantiosta aivan kiinni häpyä vasten katsoi ja suudeltiin uudestaan hieroin pyllyä tunsin lantio vähän kierti kalua vasten kuiskasin haluan sinua kovasti oli tiskipöytää vasten nostin helmaa ja kokeilin pillua huokaili ei me voida mutta antoi hieroa kumminkin. Käänsin selin työnsin takakautta sormet pilluun levitti jalkoja sanoi olen ollut ilman pitkään työnsin kalun sisään kuiski oiih panet paljaalla työntelin pohjaan valitti koko ajan kuinka hyvää , pyöritin nännejä kiimaisena kun tunsin että tulee alkoi kunnolla työntelemään vastaan ja kiljahteli työnsin pohjaan ja tunsin nivusissa kun alkoi pumppaamaan spermaa en yrittänytkään vetää pois vaan työnsin syvemmälle, kun siitä rauhoituttiin suukotin ja sanoin oli pakko, suuteli kunnolla ja sanoi niin minunkin. Rakasteltiin koko yö edestä ja takaa. aamulla kertoi että ukko nai vaan sisään ja ulos. Ennen töihin lähtöä kaappasin hänet pöydälle ja otin siinä antoi mielellään ja sai kunnon orgasmin ja minä laskin sisään katsottiin toisia ja sanoin tästä ei saa jäädä kiinni. Päivällä huusin tules kattoon karsinaa pysyykö hevonen tässä hevonen hirnahteli viereisessä karsinassa. Kun emäntä tuli hevonen hörähteli kalu laskeutui alas nauroin katso se tietää, emäntä mitä tietää . Olet kiimassa, koitin pillua ja annoin haistella, kato kuinka kalu napsahtelee mahaan ,voi luoja tuota menin taakse nostin hameen työnnyin sisään hevonen kävi lähellä annoin haistella sormia liikkui ympäri karsinaa, emäntä oli aivan muissa maailmoissa pillu lotisi kun panin piti karsinasta kiinni ja huus kun tulin sisään. Lähtiessä sanoi on hyvä karsina ja nauroi.Oli viimeinen ilta katsottiin televisiota kun katsottiin toisia pitempään hypättiin rakastelemaan.
Isäntä soitti ja kehui työn jälkeä, sanoi vaimo soittaa kun ladon oven saa kunnostaa nyt se on lukittu parrulla. Odotan soittoa Anteeksi kaikki täällä että olen joka paikka mutta minä tarvitsen emäntä joka tekee ruoka ja siivoja ja pidä kuria minulle ,laiska minä joka vaan halua istua täällä eli katsoa kauniit ja rohkeat!
- Anonyymi00023UUSI
Otin maatilan työn vastaan piti muuttaa yksi varasto kesäasunto käyttöön. Tilan emäntä oli jo noin viisikymmentä aina vihteä navetta asu, katsoin vapaana heiluvia rintoja mietin onko edes housuja kun on näin kuuma. Marjatalla oli pitkä musta tukka näntisti kiinni. Illalla kertoi että tukka haisee navetalle vaikka kuinka pesee, päällään oli väljä paita ja lyhyehkö hame katselin Marjattaa kun join kahvia ja odottelin saunaa. Marjatan nännit oli kuin peukalon päät, oli ilmestynyt huomaamattani.
Koira haukkui vihaisesti narussa, katselin ikkunasta Marjatta tuli eteeni kurkistelemaan , sanoi on varmaan jänis. Marjatta kurkki vielä sivulle oli horjahtaa kukka purkkeihin otin kiinni pehmeät rinnat ja kovat nännit oli kourassa Marjatta naurahti , mitä se renki? Sanoin korvan juuressa pelastin sinut pyöritin vieläkin nännejä Marjatta peräänty suoraan kohonneeseen kaluun pylly työntyi kiinni, peräännyin sanoin pitää katsoa saunaa.
Riisuin ja menin lauteille sauna oli hämärä ilman valoja. Ovi kävi Marjatta tuli sisään olin hiljaa Marjatta kaateli kauhalla vettä päällensä ja kääntyi, kiljaisi isosti olet täällä, sanoin tule löylyyn voin pestä hiuksesi .
Marjatta nauroi kokeilit jo rintoja nauroin, vain niin vähän aikaa, Marjatta nousi luulin että suuttui mutta tuli syliini ime näitä olet katsonut niitä koko ajan otin puöteät rinnat käsiini ja imin Marjatta huokaili , että tuntuu hyvältä, pikku veljesi painaa ja kovaa pyllyä vasten luulin että antaa vain imeä nännejä Marjatta hengitti jo nopeaan huokasi en voi odottaa ja nousi ja ohjasi liukkaaseen pilluun huokasi, ukko ei anna tarpeeksi ja suuteli, nyt saan olla hutsu ja keinui kiivaasti kuiskas ei haittaa vaikka tulet nopeaan meillä on aikaa pidin pyllystä kiinni Marjatta kuiskas ihanat kädet onko iso pylly sanoin on oikein emännän pylly.
Marjatta kysyi himoitko minua, suutelin ja kuiskasin heti alussa. Marjatta huokasi luoja kun olet syvällä yritin työntää Marjatta tarrautu älä anna vain tulla imin nännejä kiihkeänä Marjatta imi kalua pilluunsa otin kiinni pakaroista Marjatta huusi laske minuun. Kyrpä ruiskutti spermaa sisään Marjatta sanoi käydään jäähyllä toin juomaa, nauroin tiesit että olet täällä Marjatta nauroi seurasin ikkunasta että olet.
Marjatta nousi ja spermaa valui reilusti Marjatta nauroi senkin siittäjä. Pestiin alapäät.
Istuttiin puku huoneessa Marjatta sanooi olispa voileipää täällä on hyvä istua. Juotiin muutamat oluet. Kun noustiin Marjatta sanoi taasko nakkasi patjan sängystä ja mentiin maaten Sanoin en ole saanut takaa Marjatta nauroi ja kääntyi nostin leviän pyllyn ylös ja painoin sisään Marjatta huokasi sulla on iso kalu panet kuin koira ihanaa, mietin onko koira pannu Marjatta oli kiimassa sanoi pane pallit sisään Marjatta laskeutu alas panin koko ajan Marjatta kiljui sinne sinne laskin sisään, Marjatta huokali ptkään, kuiskas anna pyyhe niin ei sotketa survoi pyyhkeen allensa makasin päällä sanoin jäin kiinni, Marjatta nauroi et jääny, olin sisässä liukkaassa pillussa ja annoin olla oli hyvä tunne kalu alkoi paisua Marjatta huokasi se kasvaa ihanasti, tunsin että on täysin kova nousin ja Marjatta kääntyi haara leviälle ja hymyili pane emäntää nain vimmatuna Marjatta piti rintoja käsissään imin nännejä oli tosi liukasta Marjatta oli jo jalat ylhäällä kun kalu liukastui pois ohjasin kalua tunsin reijän työnnin sinne Marjatta kiljui ei sinne painoin syvälle olin pyllyssä Marjatta katsoi silmät suurena kuiskas pane sievästi katsoi koko ajan kun panin Marjatta sanoi pane kunnolla ja alkoi huokailemaan nyt ole huora oikea huora pane tuntuu hyvältä.
Hieroin samalla toisella kädellä pillun yläosaa Marjatta huokasi vielä sitäkin katsoin kuinka pakarat värähteli kiivaana Marjatta huokasi et sitten ota pois aannat mulle ensi kerran sinne hieroin kädellä kunnolla. Alkoi ulina silloin laskin sisään huudahti paina paina ruiskin suoleen. Käännähdin viereen. Marjatta puristi sormista huokasi olihan kokemus. Noustiin pesulle.
Marjatta penkoi huoneessaan kaappia ja tuli läpinäkyvä yöpaita päällä pyörähti ja nauroi olenkuin tyttönen. Laitettiin ruokaa silppusin salaatti ruokaa ja silittelin välillä Marjattaa. Sse nauroi nännit yrittää ulos okein painaa kangasta. Pystykorva seurasi meitä ohjasin makupalalla salaa koiraa haarojen väliin se nosti kuononsa heti haaroihin Marjatta huudahti aja se pois mulla on puukko kädessä. Menin Marjatan taakse ja halasin kuiskasin anna sen maista hyvää ja levitin jaloilla sen jalkoja, näytti tutulta nuoleminen Marjatta vapisi ja hymyili se syö sun aineet alkaa tuntua nostin helmaa ja työnnyi sisään koira kääntyi ja jatkoi nuolemista kuiskasin se nuolee pallitkin sinun kiimaa varmaan levitin etukautta pillun huulia Marjatta kiljahteli teitä on nyt kaksi Marjatta sai orgasmin pitelin lantiosta en jaksanut pitää Marjatta lasketu polvilleen minä perässä Marjatta kääntyi koira hyppi jalkaa vasten Marjatta huokali se yrittää tosissaan koira yritti alakautta nuolla siirryin pois Marjatta kiljahti päästit sen . - Anonyymi00024UUSI
Mistähän löytyisi maatalon emäntä voisin autella hommissa.Myös emäntää monessa asiassa.Reipas mies. Varsinaissuomi.
- Anonyymi00025UUSI
Marjatta huokasi kulta vedä se pois seurasin kun Marjattaa ei yrittänyt pois katsoin kun iso pallo luikki sisään ja ulos Kerran vielä pyysi ota pois ei sen jälkeen Marjatta huokasi seruiskii koko ajan menin Marjatan vierren vedin pääleni pääsin imemään nännejä Marjatta jo nauroi sinä annoit sen panna imin nännejä Marjatta huokasi se kasva ja kasvaa repiiköhän se minut sanoin nauti. Marjatta kiljahteli nyt se työntää ja laskee tosi paljon lopettaako se koskaan kysyi sattuuko Marjatta nauroi ei tuntuu tosi hyvältä. Pallu lipsahti pois alkoi kkulua litisevä ääni marjatta huokasi sitä valuu pitkin jalkoja koira laittoi sinnillä sisään Marjatta kiljahti se on kuin seiväs ja ruiskii tuntuu ihanalta Marjatta suuteli kuiskas tulen kohta , apua minä tulen ja kuiski tule tule Marketta hilutti päätään ja taas. Koira jäi päälle makaamaan Marjatta kysyi onko se pitkään sanoin odota kun koira hyppäsi pois Marketta kiljaisi ja odotti huokasi käy jotain että pyyhin. Marjatta sanoi taas pesulle, käveltiin saunalle ja juotiin pari olutta.
Marjatta sanoi sanoi ny nukutaan. Aamulla juotiin kahvit Marjatta nauroi olihan ilta sanoin mene maalaamaan. sain maalata aamupäivän ihan yksin, Marjatta tuli kahvien kanssa penkille, puhuttiin niitä näitä Marjatta näki että katselen rintoja ja hymyili eikö rengille riittänyt sanoin vähä jäi vaille. Marjatta sanoi ukko tulee huommenna, avasi navetta mekkoa tuli syliin kuiskas nyt saat navetalle haisevaa emäntää, tuoksu kiihotti vain imin rintoja Marketrta huokasi sinä se osaat tehdä hulluksiavasi minun housuja sanoin sulla ei housuja Marketta nauroi ne on kuivumassa ihan limaiset ohjasi kovaa kalua sisään nauroi ihanaa huorata saan vierasta kalua lotina kävi Marketta huokali siitä emäntä siitä kun laukesin Marketta suteli kiihkeänä ja nousi spermat valui lattialle nauroi siihen jää muisto merkki ja lähti töihin.
Sanoin illalla pitää lähteä ennen kuin isäntä tulee, Marketta oli surullisen oloinen sanoin voin käydä tarkastus kierroksella sain iloisen hymyn.
Meni noi kuukausi Marketta soitti nyt vois tarkastaa. Ajoin pihaan koira haukku ja heilutti häntää rapsutin ja kysyin onko emäntä antanut. Marketta tuli ovelle huusi kahville. päällä oli napitettava tiukka paita ja jalassa stretsi housut. Kysyin oletko odottanut Sain hymyn, arvaa. Juotiin kahvit rauhassa nousin katsomaan ulos Marketta tuli viereen sanoin älä kompastu Marketta nosti käteni edestään ja tuli eteen kosketin rintoja. Marketta huokasi muistan ihanasti sanoin sulla on kuin tytöillä kivat nännit Marketta noja kuiskas menään. Makuuhuoneessa oltiin heti alasti istui sängylle Marketta seisoi edessä hyväilin käsilla vartaloa kuului huokaus sinä se osaat, hyväilin karvoja ja vähän sisältä Marketta huokasi sinä haluat on niin kiltävä ja laskeutu imemään sanoi en saa tätä liikaa ja puristeli imi ja sanoi olen kiimainen narttu nousi päälle kun sai sisään kuiskas minä nautin olet niin kova rakasteltiin rauhallisesti näykin nännejä Marketta huokasi haaveilin että olen sulle ilotyttö ja nyt otan sinut tunsin miten märkänä pillu oli tunsin nyt on halut korkealla tuntui että Marketta ei saa niin syvälle kuin haluaa mutta kun orgasmi tuli kosteus kasvoija laukesin halukkaaseen naisen. Marketta nousi sängystä spermat laskeutu lattialle, huusi koiran se nuoli kaikki.Koira seurasi Markettaa kuulin kun sanoi pesuhuoneesa sun aika tulee.
Aloitettiin kuoharin juonti ja viiniä päälle, Makoiltiin olohuoneen matolla peitto päällä Marketta halasi minulla on olo että tykkäät minun vartalosta. Annoin suukkoja joka paikkaan Marketta nauroi olen vieraan kanssa alasti tuntuu että olen tuntenut sinut pitkään, kaikki on niin sallittua ja hyväili kalua tämäkin ja pujahti peiton alle kuulin kun sanoi on kuin oma ja imi vähän.
Nousi ylemmäs kosketeelin ja poskin pilluun Jalat leveni kuulin kun sanoi kosket ihanasti jos haluan teet mitä haluan. Oltiin halaus ottessa Marketta kuiskas tuletko päälle työnnyin hitaasti sisään Marketta huokasi tuntuu että en voi antaa niin paljoa kun haluat , raiskaa minut. Työnsin voimalla sanoin älä rimpuile Marketta rinpuili nostin jalaylös ja panin Marketta pakeni, koira tuli hätiin nuoli palleja ja valuvaa pillua Marketta huokasi se tuli pelastamaan nostin kalun pois ja olin päällä koira nuoli että lopse kävi siirryin antamaan kalua suuhun, Marke mumisi ja huomasin miksi koira yritti päälle Marke kijaisi se pani sisään kokoalapää tärisi koiran pannessa Marke sanoi se paisuu miksi annoit Marke nuoli kalua ja imi nousin kontalleen pään kohdalle ja annoin imeä katsoin altani taakse koira pani vimmatusti Marke työnsi pois, se on kokonaan taas sisällä ja ruiskii koko ajan tuntuu ihanalta miten se osaa ja n niin paksu se tulee taas kaikki valuu ulos, koira nousikin aika pian menin tilalle sanoin sinut on raiskattu valut spermaa nostin jala taas ylös koira tuli nuolemaan Marke kiljui orgasmissaan lauksein sisään marke raapi kylkiä ja rauhottui.
Makoiltiin lattialla koira kiersi ja nuoli molempia kalu heilui kun nuoli.- Anonyymi00026UUSI
Harjoittele kirjoittamista…
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4191841- 1481192
- 901131
- 671103
- 1101098
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku164931- 96767
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664