Kytkökset Lempäälän autopalvelun ja Pirkanmaan hinauspalvelun välillä?
Kytköksiä?
9
330
Vastaukset
- Paikallinen
No samalla kylällä ollaan, Hartus on pätevä kaveri ja hinurit vie autoja usein korjaamolle. Mikä siinä jää epäselväksi?
- ONKOkaikkiOK
Hakalayhtiöt tai konetyö hakalaa ei löydy kaupparekisteristä . Onkohan se vaihtanut nimeä kun ei toiaan pysty noilla nimillä katsomaan yrityksen tietoja onko kaikki ok. Yleensä tarkastan yrittäjän tiedot,ennenkuin ostan heidän palvelujaan.
- wöåtcm
Kyllä Hakalayhtiöt löytyy ainakin Kauppalehdet yritys sivulta ja minusta sillä menee hyvin edelleen.
- Asf
Miten helvetissä Hakala tähän liittyy? Hakalan verstas ihan eri pulju kuin Autopalvelu. Toinen Kuljussa, toinen kylällä. Molemmat täydessä toiminnassa.
- röäåqxc
wöåtcm kirjoitti:
Kyllä Hakalayhtiöt löytyy ainakin Kauppalehdet yritys sivulta ja minusta sillä menee hyvin edelleen.
Kyllä Hakala yhtiölläkin menee huonosti sillä nimi löytyy kyllä protesti listalta ja monta kertaa on siellä ollut.
- kovaamenimopo
Onko sama Hartus joka ajoi kovaa mopolla? Oli virikone.
Jöö Lempielässä kaikki nämä. - eijuuvai
Onko yhden konkurssin tehneenä oppinu....
- MattiPetteri
http://yritys.taloussanomat.fi/y/heikki-hakala-yhtiot-ky/lempaala/1571869-9/
Kyllä sillä firmalla kaikki on kunnossa niinkuin on ollut aikaisemminkin. - Hintatietoinenollapitää
Jotkut vaan hinnoittelee itsensä pihalle tavallisen kansalaisen ulottumattomiin,kun tosiaan työnhinta on sitä mitä on.Sitten työnvähyyden takia kulut vaan pyörii ja pääsee listoille ja lehtiin.Kun autoni on mulle tärkein vien sen edulliseen ja hyvään korjaamoon ,en vanattaraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922007Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671480YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741269- 711107
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2251082Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.145974Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237928Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881