Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Surkea seksielämä

Eiseksiätänäänkään

Täytyy avautua tästä aiheesta kun ei ole muutakaan tekemistä. Eli olen seurustellut tyttöystäväni kanssa nyt 3 vuotta. Aluksi seksiä oli usein ja se oli hyvää. Nykyään seksiä on harvoin, ehkäpä kerran 1,5 viikossa. Ja se on surkeaa. Siinä missä ennen sitä harrastettiin valojen ollessa päällä ja eri asennoissa ja paikoissa, nykyään aina pimeässä makuuhuoneessa, peiton alla. Minulle, kuten varmaan monille muillekkin miehille, näkeminen on vähintään puolet seksistä. Voitte siis kuvitella kuinka kiimaa nostattavaa on kun tyttöystävä heti aluksi sanoo, että laitatko valot pois.

Sitten kun pitkän aikaa olen lämmitellyt muijaa ja on aika työntää sisään, niin eihän siinä kestä 15 sekuntia kauempaa kun jo on nalli palanut, koska edellisestä kerrasta on jo niin kauan. Sitten vaan työntelen tunnottomalla munalla hänelle orgasmin. Ja se on siinä. Ei puhettakaan että hän esimerkiksi imisi ensin löysät pois (enne kyllä imi, nykyään ei koskaan oma-aloitteisesti ja harvoin vaikka itse vihjaisin asiasta) tai muuten edes osallistuisi juuri ollenkaan koko aktiin. Jää pelkkä vitutus, kun minä teen ison työn ja saan itse nauttia sen kymmenisen sekuntia, kunnes laukean. Sekin yleensä menee ajatellessa jotain tulostimen väripatruunaa, ettei laukeaisi, mutta eihän se mitään auta.

Tyttöystävällä on uskomattoman huono itsetunto ja hän pitää itseään rumana, vaikka kuinka sanoisin että on kaunis yms. Ei auta. Ja olen oikeasti tätä mieltä, mikä tekee tilanteesta vieläkin vittumaisemman. Olen saanut lukemattomia kertoja olla tyttöystäväni terapeuttina, kun hänellä on ollut milloin mitäkin kriisejä mitä uskomattomimmista aiheista. Ja väittäisin jopa, että omaan selkeästi keskivertoa ihmistä suuremman empatiakyvyn, mutta pohja se on minullakin. Alan olemaan aika turta tähän tilanteeseen, eikä tuo toisen tukeminen oikein jaksa nykyään kiinnostaa, kun tuntuu ettei itse saa suhteelta yhtään mitään. Tyttöystävää ei seksi nykyään kiinnosta ollenkaan ja aina jos yritän puhua asiasta, se menee riitelyksi. Olen ehdottanut että hän voisi joskus edes imeä tai runkata minua, kun ei kerta itseä kiinnosta seksi, mutta tästäkin on saatu vain riita aikaseksi. Eihän toista voi pakottaa haluamaan seksiä, mutta kyllä se pahalta tuntuu, kun toinen ei juuri koskaan enää halua sitä. Esim. kerran viikossa olisi minulle oikeastaan ihan sopiva tahti, jos seksi olisi hyvää ja siitä saisi kunnon tyydytyksen. Nykyään siitä saa yleensä vain vitutuksen

Että sellainen avautuminen. Kaikki parisuhteessa elävät jotka luitte tämän, niin menkäähän parinne luo ja vaikka kantakaan sänkyyn ja nussikaa. Niin elämän murheet tuntuu ainakin hetken pienemmiltä. Oma parisuhteeni on jo ylittänyt kynnyksen, että olisi kiinnostusta noudattaa omaa neuvoani.

18

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksylady

      No toi on niin totta . Itse mietin asiaa kun päädyin jo neljättä kertaa miehen kanssa jota vaimo on kohdellut ns.kaltoin eli seksiä ei oikeastaan lainkaan.
      En ymmärrä mikä ongelma on esim.ottaa suihin jos pimpsaa ei voi antaa.
      Eihän siihen mene ky pari minuuttia ku puutteessa ollut laukee
      Ihmettelen

      • Seksylady

        Sitten piti vielä sanoa et jos olet tosi nuori, älä jää suhteeseen.Tulee vaan helposti erektio ongelmia. Se vaan on totuus.


      • Eiseksiätänäänkään

        Juu tosiaan iät meillä 20 ja 22


    • En tiedä mut mulla menee toiste päi, akka haluaa joka päivä nussia ja mien ennää jaksa, ei vaa nappaa nussia ko kani koko aikaa. Vaikka rakastan eukkoa yli kaiken ja näin nii ei vaa jaksa! Teemmä palveluksen toisille ja vaihetaa akkoja kuukaudeksi ni sä saat nannareikää ja mun kulli sais lepoa :D

      • Eiseksiätänäänkään

        Joo en itsekään jaksaisi missään nimessä joka päivä. Ei haittaa vaikka olisi harvemmin, kunhan se olisi hyvää. Olisi sitten jotain mitä odottaa


      • Seksylady
        Eiseksiätänäänkään kirjoitti:

        Joo en itsekään jaksaisi missään nimessä joka päivä. Ei haittaa vaikka olisi harvemmin, kunhan se olisi hyvää. Olisi sitten jotain mitä odottaa

        Olen kyllä sitä mieltä, että keskustelet tyttöystäväsi kanssa ihan vakavasti.Jos ei tulosta kannattaa lopettaa suhde jossa ei saa tyydytystä.


    • Morgana

      Meillä tuo on toisinpäin, miestä ei kauheesti jaksa kiinnostaa nykyään. Tosin itsensäkin vikaa osin kun on päästetty homma nuupahtamaan mutta paskalta toi silti tuntuu. Ja lopputulemana juurikin se ett itse ei saa oikeen mitään suhteesta johon ite koettanut kuitenkin panostaa. Ja riitaan ja syyttelyyn täälläkin aina päättyy selvittelyt. I feel ur pain.

      • Eiseksiätänäänkään

        Sitä luulisi että jos parisuhteessa toinen haluaa enemmän seksiä kun toinen, niin tämä vähemmän aktiivinen osapuoli jaksaisi edes sen 1-2 krt viikossa ottaa poskeen/nuolla toista. Palveluksena toiselle. Kuten joku mainitsikin, ei mullakaan menisi puolta minuuttia kauempaa kun tyttöystävä jaksaisi imeä. Mutta ei toista pakottaakaan voi, muissa kulttuureissa nämä. Jos tilanne olisi toisinpäin, niin 100% varmasti olisin nuolemassa pillua orgasmiin asti jos itseä ei paneskelut kiinnostaisi. Tämänkin olen sanonut mutta ei vaikutusta


    • Ja mulla tekee mieli, vaimolla ei..Me kaikki naimme väärän naisen/miehen, on meitä täällä paljon..

    • öykkidöykki

      Vitusta saa vitutuksen. Jaahas :)

    • kjioiiiioccc

      Lopeta suhde, ennen kuin räjähdät katkeruuteesi, mikä on kyllä täysin aiheellista.

      Olet yrittänyt jo tarpeeksi.

      Suhteessanne on varmaan hyviäkin asioita, joten lähteminen ei liene helppoa. Tee se kuitenkin.

      Tyttöystäväsi on kai huonoitsetuntoinen ja masentunut. Hän ehkä tarvitsisi ammattiapua. Mutta onko sinun elämäsi elämisen arvoista hänen kanssaan? Et ole mitään velkaa hänelle. Ajattele nyt vain itseäsi!

    • vieraissavirkistää

      Koettu on omalla kohdalla, oma käsi on avain onneen tai sitten teet niinkuin minä kun kotona ei enää seksistä saa mitään irti, käy vieraissa kyllä helpottaa ja varmasti saa mitä haluaa, hyvää seksiä.

    • Viriili_sinkku_M

      Kuulostaa iha helevetin karsealta. Itsekin seurustellu tuollaisen kanssa jolla on kuvaamasi oireet, mutta suihin ei todella ottanut kuin kirveellä uhaten ja sitäkin noin 5sekuntia. Lisäks suhdetta kun oli vuoden kestänyt niin johan alkoi olemaan kaikki valo liikaa jne. Ja äärettömän huono itsetunto vaikka oli ihan urheilijakunnossa.. No vaihtamalla paranee ! Just do it. Tiiän että se tuntuu heittää hyviä muistoja jne roskakoriin tosi baskalta mutta kun se liekki ja viimesetkin polttopuut palaa suhteesta loppuun, niin aika värkätä uutta nuotiota taikka siis pesää noin tarkemmin ajateltuna ! :D

    • popsipopsi-E

      Toimiikos hällä kuukautiset normaalisti? Luulisi normaalilla hormonitoiminnalla ainakin yhden viikon kuussa kiinnostavan. Vai onkohan E-pillerit sekoittamassa soppaa? Jos, niin kannattas koettaa ilman.

    • mekkk

      Teeppä niin että lopetat seksin siihen kun saat ja jos tulee sanomsita niin kerrot että kun seksiä on niin harvoin niin et kestä kovin kauan niin nainen voi herätä tai sitten ei. Voihan tuo rittää jos teet sen montakertaa eli kun harratatte seksiä niin teette sen vaikka 5 kertaa niin helpottaa. Itse kun olin 20-30 niin sen iakaisen naisen kanssa kun naitiin niin tehtiin se ainakin kolmekertaa ja joskus enemmänkin ja kiva oli. Sanopppa naisellesi asiasta ja jos asia ei muutu niin vaihda nasita.

    • hmmmmmmmmmmmmmmmmm

      Minulla oli vuosien jakso, jolloin seksi ei kiinnostanut. Olin masentunut. Olen ikuisesti kiitollinen, ettei mieheni lähtenyt tai pettänyt tuolloin <3 Pitkissä suhteissa voi olla pitkiäkin kuivia jaksoja. Se riippuu parisuhdetaidoista päästäänkö näistä yli. Jos jompi kumpi tekee liikaa töitä (etenkin jos on yötöitä), ammatinvaihdos voi auttaa. Tiedän yhden parin, jossa naisen seksihalut lisääntyivät, kun yhdessä vietettiin enemmän aikaa.

      Älkää pettäkö! Se on pahinta! Vaikka sitten lähdette mieluummin, mutta älkää viekö luottamusta.

      Kuulostaa vähän siltä, että naisellasi on ehkä itselläänkin huono omatunto. Hän tietää, ettei tilanne ole sinulle reilu, muttei masennuksensa vuoksi kykene tuntemaan seksuaalista kyvykkyyttä yhtään. Tilanne voi olla ohimenevä, mutta sitä ei tiedä, ellei kokeile. Libidojen kohtaaminen on pitkällä tähtäimellä todella tärkeää, joten jos tilanne ei muutu, voit joutua eroamaan :/ Mutta älä petä!

      Tiedän, että houkuttelee tilanne, jossa voit nauttia vakaasta suhteesta vaimosi kanssa ja harrastaa samalla villiä seksiä rakastajan kanssa, mutta se ei ole naista kohtaan ollenkaan reilua. Ja yleensä pettäjä paljastuu lopulta. Saatat joutua sanomaan suoraan, että et jaksa enää olla seksittömässä suhteessa ja alat harkita jo pettämistäkin. Usko pois, vaimosi arvostaa enemmän sitä, että sanot sen suoraan kuin sitä, että joku päivä saa itse selville sinun pettäneen.

    • hmmmmmmmmmmmmmmmmm

      Hormonaalinen ehkäisy on muuten perseestä! Jos naistasi ei kiinnosta seksi muutenkaan, yritä saada hänet ymmärtämään, ettei käytä hormoneja. Ne vievät viimeisetkin seksihalut. Samoin osa masennuslääkkeistä. Jos hänellä on masennuslääkkeitä, hän voi puhua lääkärinsä kanssa lääkkeidenvaihdosta. Sekin voi auttaa.

      Yksi vaihtoehto on, että vaimo haluaa sammuttaa valot, koska ei pidä sinua kiihottavana ;D Mutta toivotaan, ettei näin ole asia.

    • nekatiivi

      Näin se meilläkin menee; ootellaan vaan eläkeikää puutteessa ja muistellaan sitä aikaa kun oli sellainen vaimo, joka antoi kaikkensa eikä pihtannut. Jos nyt 1-2 krt kuussa saa niin pitää olla tyytyväinen, mutta vituttaa kun laskee että n. 14 kertaa vuodessa keskimäärin.
      Ja kun sattuupi käymään tuuri, että pannaan, niin äkkiä peiton alla ja pimeässä. Eipä se tuollainen paljoa runkkaamisesta eroa.
      Ex vaimo oli sentään kova nainen monessa touhussa eikä ollut sairas kostajapihtari kuin nykyinen.
      Tottahan toki työ ja työkaverit on etusijalla. Mitäs sitä kotipuolessa muuta kuin nukkumassa käydään ja haistattelemassa ja muistuttelemassa vain mun negatiivisista puolista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe