Hei! Osaako joku kertoa kuka voisi olla kiinnostunut Touko Laaksosen pastellimaalauksesta? En ole kysynyt Tom of Finland säätiöltä koska taulu ei ole homoeroottinen ja ajattelin että ehkä heitä ei tämän takia kiinnosta. Taulu on maalattu 40-50-luvun taitteessa.
Touko Laaksonen(Tom of Finland)
8
384
Vastaukset
- Kaspaskat
Sulla mitään Touko Laaksosen teosta oo! Niin kauan tääl olet toitottanu olevasi "huippulahjakas" että se kertakaikkiaan ei sovi sun profilointiin. Vedä käteen!
- Vanant
hmm..onpa täälä sivistynyttä porukkaa. Taidat trollata?
- Vanant
Anyone? Itse en tiedä/ymmärrä näistä taidepiireistä yhtään mitään, olis kiva jos joku pystyisi antamaan jonkun suunnan..
- ooooooooooooooo0oo
Kannattaa olla yhteydessä Helsingin Taidehalliin http://taiteilijalehti.fi/tom-of-finlandin-suurnayttely-taidehalliin-ensi-kevaana/
- Vanant
Okei. Kiitoksia vinkistä.
- Vanant
Ups! Postas vahingossa vanhan viestin. Kiitoksia taidehalli vinkistä.
- Anonyymi
Hyvä että Tomi on kuollut eihän homoilla ole edes oikeutta elää!!!
- Anonyymi
Niitä moraalittomia ja törkeitä teoksia ei saisi pitää missään esillä julkisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161