Hei! Osaako joku kertoa kuka voisi olla kiinnostunut Touko Laaksosen pastellimaalauksesta? En ole kysynyt Tom of Finland säätiöltä koska taulu ei ole homoeroottinen ja ajattelin että ehkä heitä ei tämän takia kiinnosta. Taulu on maalattu 40-50-luvun taitteessa.
Touko Laaksonen(Tom of Finland)
8
323
Vastaukset
- Kaspaskat
Sulla mitään Touko Laaksosen teosta oo! Niin kauan tääl olet toitottanu olevasi "huippulahjakas" että se kertakaikkiaan ei sovi sun profilointiin. Vedä käteen!
- Vanant
hmm..onpa täälä sivistynyttä porukkaa. Taidat trollata?
- Vanant
Anyone? Itse en tiedä/ymmärrä näistä taidepiireistä yhtään mitään, olis kiva jos joku pystyisi antamaan jonkun suunnan..
- ooooooooooooooo0oo
Kannattaa olla yhteydessä Helsingin Taidehalliin http://taiteilijalehti.fi/tom-of-finlandin-suurnayttely-taidehalliin-ensi-kevaana/
- Vanant
Okei. Kiitoksia vinkistä.
- Vanant
Ups! Postas vahingossa vanhan viestin. Kiitoksia taidehalli vinkistä.
- Anonyymi
Hyvä että Tomi on kuollut eihän homoilla ole edes oikeutta elää!!!
- Anonyymi
Niitä moraalittomia ja törkeitä teoksia ei saisi pitää missään esillä julkisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1856671- 1531905
- 1131628
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️501101Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248901- 41859