Törkeä DHL yrittää ahnehtia.

Iherbasiakas

DHL LÄHETTÄÄ ALLA OLEVAN VIESTIN KAIKILLE TILAAJILLE, VAIKKA PAKETIN HINTA ALITTAISI TULLIRAJAT!
MIKÄ ON AIVAN TÖRKEÄTÄ RAHASTUSTA!

ÄLKÄÄ SUOSTUKO VAAN TEHKÄÄ ITSE TULLAUS TULLIN NETTITULLI PALVELUSSA TAI KÄYMÄLLÄ PAIKANPÄÄLLÄ!

Oman paketin hinta 20e!

Hei,

sinulle on saapumassa tullattava DHL Express tuontilähetys, rahtikirjanumerolla 1234567. Tuontihuolintaa varten tarvitsemme henkilö- tai y-tunnuksesi. Ole hyvä ja vastaa tähän tekstiviestiin henkilötunnuksellasi, muodossa 123456-7890 tai y-tunnuksella muodossa 1234567-8. Viestiin vastaamalla hyväksyt, että DHL Express tekee tuontihuolinnan puolestasi. Veloitamme lähetyksestä kannettavien tullin ja arvonlisäveron lisäksi, tullivakuuspalkkion, joka on vähintään 18,60€ (sis ALV) tai 5 % tullien ja verojen arvosta ( ALV 24 %). Tullivakuuspalkkio veloitetaan Euroopan unionin ulkopuolisilta lähetyksiltä, joiden lähetyksien veron ja tullin kanto on yli 5 euroa. Voit vastata tähän viestiin seuraavan 6 tunnin ajan. Muissa tapauksissa yhteydenotot huolinnan asiakaspalveluun. Terveisin, DHL

7

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettishoppaaja

      Alvia tai tullia ei mene, jos paketin arvo on ilman posti- tai rahtimaksua alle 22 euroa. Tällöin posti- tai rahtimaksun suuruudella ei ole merkitystä.

      Itselleni on joskus alkuvuodesta tullut parikin tuollaista pakettia enkä joutunut siitä maksamaan DHL:lle mitään enkä siis verojakaan. Onko käytäntö nyttemmin muuttunut?

      Omatoimista DHL-lähetyksen nettitullausta varten netistä löytyy hyvät ohjeet. Tällöin ei siis mene palkkioita DHL:lle.

      http://murobbs.muropaketti.com/threads/iherb-com-alennuskoodit-ja-keskustelua-tilauksista.626858/page-506#post-1714239960

      • nettishoppaaja

        Nettitullauksessa on kyse siis rahtilähetyksestä eikä postilähetyksestä.


    • Helvetinkoijarit

      Tilasin Kiinasta tavaraa, DHL oli laittanut kolmelle eri rahtinumerolle. Jokaisesta olisi pitänyt maksaa vähintään toi 18,60 euroa. Hitto mitä huijausta.

    • entinen_dhl-asiakas

      Pian muuttu kalliiksi

      "Tiedote

      1.5.2016 alkaen DHL Express (Finland) Oy muuttaa käteisasiakkaiden tullaukseen liittyviä palvelumaksujaan.

      DHL Express (Finland) Oy alkaa periä palvelumaksua luovutuksesta (itse tehdystä tullauksesta), ja samalla tullivakuuspalkkio muuttuu. Palvelumaksuja peritään Euroopan yhteisön ulkopuolisista lähetyksistä, joiden veronkanto on yli 5 euroa. Luovutus-palvelumaksua peritään lähetyksistä, joissa DHL toimittaa tavaran tullausta varten tarvittavat tiedot sekä dokumentit asiakkaalle, joka hoitaa itse tullauksen. Luovutuksen palvelumaksu on 49,60 € lähetys (sis. ALV 24 %). DHL Expressin tullaamien lähetysten tullivakuuspalkkio, eli tullien ja verojen ennakkomaksu asiakkaan puolesta, on 1.5.2016 alkaen vähintään 24,80€ (sis. ALV 24%) tai 5 % tullien ja verojen arvosta ( ALV 24 %).

    • Garyon

      ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ TILAUKSISSA DHL, vaan jotain muuta rahtiliikettä. Hinnat aivan toista.

    • Pasitoska

      DHL on nykyään tosi törkeen kallis, kiinasta aina otan paketit joko NL posti tai Singapore , vain muutama päivä hitaampi, dhl helsinki oulu meni 8 päivää

    • Anonyymi

      DHL on välittäja!Toimitti minulle väärennettyt Hajuvedet USAsta eikä suostunnet toimittamaan enää palautuksena vaikka oikeukseni kuuluu 30pvän palautusoikeus!En ikinä tilaan enää mitään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe