Profetia Benjamin Netanyahulle

Jouko Pihon 18.10.2015 saama profetia Benjamin Netanyahulle

Israelin pääministeri

Benjamin Netanyahu

Israelin Jumalan Teille lähettämä profeetallinen sanoma Jouko Pihon kautta

Suuri sota on tulossa. On oleva vaikeaa, mutta älä pelkää, koska Minä, Israelin Jumala, olen sinun ja kansasi kanssa.

Israel tulee olemaan lopuksi voitokas Adonain (Herran) avulla ja tulee saamaan paljon lisää maa-alueita, myös Jordan-joen ja Golanin itäpuolelta.

Liitä nämä uudet maa-alueet kuten myös Länsiranta virallisesti Israeliin. Älä välitä kansainvälisen yhteisön mielipiteestä ja vastustuksesta.

”Minä suojelen tätä kaupunkia, minä pelastan sen itseni vuoksi ja palvelijani Daavidin tähden.” 2. Kun. 19:34.

- - - - -

Tämä sanoma on toimitettu Netanyahulle sähköpostitse ja paperiversiona pääministerin toimistoon 21.10.2015.

26

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarmo__EiKirj

      Selvä! Amen ja eihän siihen ole mitään sanomista. En ainakaan uskalla sanoa.

    • 7Westider

      Selvääkin selvempää on, että näin tulee käymään. Se on Raamatussa Googinsodan nimellä, Venäjä tulee yrittäin saalista saamaan Israelin valtavista energia varoista,
      mutta on kaatuva Israelin vuorille.

    • Raamatunaikataulu

      Ei ole Googin sodan aika vielä.

      Eikä Israel saa uusia alueita. Tulee sota, mutta ei vielä sitä sotaa, joka koskettaisi Israelia. Siihen on vielä aikaa ja kun se sota tulee, Israel valloitetaan ja joutuvat lähtemään vielä kerran pakolaisiksi maastansa.

    • Ihmettelen

      Miksi samasta asiasta voidaan olla Raamatun mukaan noinkin montaa eri mieltä?

    • Kyseessä on Psalmin 83 sota.

      Googin sota tulee myöhemmin siinä vaiheessa, kun Israelissa on rauhallista ja turvallista, kuten Hes. 38:11 sanoo: "Minä hyökkään suojattomaan maahan, käyn ahdistamaan sen asukkaita, jotka elävät rauhassa ja turvallisin mielin..."

      Nyt ei ole tuollainen rauhan ja turvallisuuden aika, mikä siis on oleva ennen Googin sotaa.

      Joten tuleva sota ei ole Googin sota, vaan sitä edeltävä Psalmissa 83 kuvattu arabikansojen sota Israelia vastaan.

      Sen sodan hyökkäävät arabit tulevat häviämään. Sekä Amman että Damaskos pyyhitään pois kaupunkien joukosta, kun ne muuttuvat soraläjiksi. Ammanin tuho on kerrottu kohdassa Jer. 49:2 ja Damaskoksen tuhosta kertoo Jes. 17:1.

      • 1000ja1

        Älä usko itsekkään noihin juttuihisi, meillä ihmisillä sairaudentila yleensä vain pahenee vanhemisen myötä.
        Levantissa on jo riittävän monta sotija osapuolta joille Jumalat puhuvat !

        (Lue ajatuksen kanssa kun Raamatussa Joosua valmistautui kansanmurhaan ja tappoi Jerikon asukkaat, vai yksi prostitoitu ja hänen perhe pelastui ja juutalaiset ottivat jaloon sukuunsa geeniperimää.
        Kukahan tuo Herra oli kun hänelle piti lahjoittaa Jerikon ryöstösaaliit ja kalleudet lyhentämättöminä.)


    • Suikale

      tulikos profetaalisen sanoman mukana mitää maalisukaleita tmv. liitetiedostoina?

    • Kyllä Netanyahun toimistossa on ihasteltu tätä viisautta ja ennaltanäkemisen kykyä kun Suomesta ihan Jouko Piho kirjoittelee. Varmaan samanlaisia reaktioita kuin 70-luvulla keskustapoliitikko Kääriäinen lähetti Kremliin Lepikon torpan multaa, "sitä aidointa ja parasta mitä meillä on".

      Ei vielä vastausta kuulunut?

    • tänäänhuomennaaina

      JEESUS KRISTUS ON HERRA.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Jitzhak Kadurin profetia kahdesta vaalista ja kahdesta Benistä

      Juutalainen v. 2006 108-vuotiaana kuollut rabbi Jitzhak Kaduri sai profetian, että Messiaan tulo olisi lähenemässä, kun Israelissa olisi vuoden aikana kahdet vaalit ja kaksi Beniä hakisi pääministeriksi.

      Näin kävi tänä vuonna 2019. Israelissa on ollut kahdet vaalit ja keksi Beniä eli Benjamin Netanyahu ja Benny Gantz ovat yrittäneet muodostaa hallitusta. Messiaan tulo on lähellä.

      --------------

      https://www.armo.info/blogi/article/391/ajankohtaista-israelista-2012

      Ajankohtaista Israelista 2012

      Julkaistu 20 04 2012 - 23:07 by Keijo

      “Jumala käski minua yli 30 vuotta sitten matkustamaan Israeliin tapaamaan
      silloista pääministeriä, Menachem Beginiä.

      Saman matkan aikana tapasin ensimmäisen kerran Benjamin Netanyahua…
      Voitelin Netanyahun öljyllä ja profetoin, että hän tulisi palvelemaan kaksi eri
      kertaa Israelin pääministerinä ja että toinen kerta olisi Israelin suurimman kriisin aikaan.”

      Michael Evans 1.4.2012 päivätystä kirjeestä.

      (Jouko Pihon profetia 3 sivulta)

      Huomioitavaa on se että Benjamin Netanyahua tuli ensimmäisen kerran Israelin pääministeriksi 1996 Prime Minister from June 1996 to July 1999 ja toinen kausikin joka alkoi 2009 alkaa olla loppulla, joten on kysymyksessä ehkä päivistä ja saamme nähdä “Israelin suurimman kriisin” mikä se sitten lienee onkin.

      VIDEO Tämä on youtubessa jonka voi nähdä vain kirjautuneet, joten youtubessa siellä oikeassa yläreunassa lukee kirjaudu tai LUO TILI niin näet videon.

      Olin 80 luvun alussa kuuntelemassa Mike Evansia Helsingissä ja Jumala silloin voimakkaasti puhui hänen kauttansa, hän oli todella siunaukseksi, todella Jumalan mies.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Israelin tulevat rajat 1000 v valtakunnassa:
      Hes. 47:13 Näin sanoo Herra, Herra: Tämä on raja, jonka mukaan teidän on jaettava maa perintöosiksi kahdelletoista Israelin sukukunnalle - Joosef saakoon kaksi osaa.
      47:14 Ja te saatte siitä perintöosan jokainen kohdaltansa; sillä minä olen kättä kohottaen luvannut antaa sen teidän isillenne, ja niin tämä maa tulee teille perintöosaksi.
      47:15 Tämä on maan pohjoispuolinen raja: Suuresta merestä Hetlonin tietä siihen asti, mistä mennään Sedadiin.
      47:16 Hamat, Beerota, Sibraim, joka on Damaskon alueen ja Hamatin alueen välissä, keskimmäinen Haaser, joka on Hauranin rajalla.
      47:17 ja näin menee raja merestä Hasar-Eenoniin - Damaskon alue jää pohjoiseen ja pohjoiseen myös Hamatin alue. Tämä on pohjoispuoli.
      47:18 Sitten itäpuoli: Hauranin ja Damaskon välistä sekä Gileadin ja Israelin maan välistä, Jordania pitkin. Mitatkaa se rajasta Idänmereen. Tämä on itäpuoli.
      47:19 Sitten eteläpuoli, päivään päin: Taamarista Meriban veteen, joka on Kaadeksessa, Puroon ja Suureen mereen. Tämä on päivänpuoli, etelään päin
      47:20 Sitten länsipuoli: Suuri meri rajasta sen paikan kohdalle, mistä mennään Hamatiin. Tämä on länsipuoli.
      47:21 Jakakaa tämä maa keskenänne Israelin sukukuntien mukaan.

    • Anonyymi

      Jesaja 17

      1 Ennustus Damaskosta. Katso, Damasko poistetaan kaupunkien luvusta ja luhistuu raunioiksi.

      2 Autioiksi jäävät Aroerin kaupungit, karjalaumojen haltuun; ne lepäävät siellä, kenenkään peloittelematta.

      3 Efraimilta menee suojavarustus ja Damaskolta kuninkuus ja Aramista jäännöskin: niiden käy niinkuin israelilaisten kunnian, sanoo Herra Sebaot.

      4 Ja sinä päivänä Jaakobin kunnia köyhtyy, ja hänen ruumiinsa lihavuus laihtuu.

      5 Ja käy niinkuin leikkaajan kouraistessa viljaa ja hänen käsivartensa leikatessa tähkäpäitä, käy niinkuin tähkäpäitä poimittaessa Refaimin tasangolla.

      6 Se siinä jää jälkikorjuuta, mikä öljypuuta karistettaessa: pari, kolme marjaa korkealle latvaan, neljä, viisi hedelmäpuun oksiin, sanoo Herra, Israelin Jumala.

      7 Sinä päivänä ihminen luo katseen Luojaansa, ja hänen silmänsä katsovat Israelin Pyhään,

      8 eikä hän luo katsettaan alttareihin, omain kättensä tekoon, eikä katso niihin, mitä hänen sormensa ovat tehneet, ei asera-karsikkoihin, ei auringonpatsaisiin.

      9 Sinä päivänä ovat hänen linnakaupunkinsa niinkuin autiopaikat metsissä ja kukkuloilla, jotka jätettiin autioiksi israelilaisten tullessa, ja maa muuttuu erämaaksi.

      10 Sillä sinä unhotit pelastuksesi Jumalan etkä muistanut suojakalliotasi. Sentähden sinä istutat ihania istutuksia ja kylvät vieraita viiniköynnöksiä;

      11 istuttamispäivänä sinä saat ne isonemaan, ja aamulla saat kylvösi kukoistamaan-mutta poissa on sato sairauden päivänä, ja parantumaton on kipu.

      12 Voi paljojen kansojen pauhua-ne pauhaavat, niinkuin meri pauhaa, ja kansakuntien kohinaa-ne kohisevat, niinkuin valtavat vedet kohisevat!

      13 Kansakunnat kohisevat, niinkuin suuret vedet kohisevat, mutta hän nuhtelee niitä, ja ne pakenevat kauas; ne karkoitetaan niinkuin akanat tuulessa vuorilla, niinkuin lentävät lehdet rajuilmassa.

      14 Katso, ehtoolla on oleva kauhu, aamun tullen ei heitä enää ole. Tämä on riistäjäimme osa, ryöstäjäimme arpa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      Chuck Piercen sanoma 29.1.2006

      Parhaillaan (31.7.2006) riehuvan Israelin ja Hizbollahin välisen sodan aikana on netissä ollut luettavissa eri foorumeilla amerikkalaisen Chuck Piercen profetia Libanonin ja Lähi-idän tapahtumista.

      Merkittävää on se, että tämä profetia on saatu jo 29.1.2006 kauan ennen nykyisen sodan alkua. Ohessa Piercen sanoma.

      ”Keskellä kesän kuuminta pistettä, te alatte näkemään Libanonin lumien sulavan. Tarkatkaa kuinka Palestiina ja Syyria muodostavat jumalattoman liiton Libanonin kanssa. Sillä Libanon on Lähi-idän muutoksen tienhaaran päässä.

      Libanon tulee olemaan aihe joka aiheuttaa Lähi-idän kulkemaan suuntaan tai toiseen.

      Keskellä tämän paikan kauneutta ja suuruutta, Minä alan kirjoittaa uutta kirjoitusta, kuinka kansat tulevat ryhmittymään.

      Ulos Libanonista, uusi viinileili tullaan muodostamaan ja uusi joki alkaa nousta.
      Minä tulen tuottamaan konfliktin Libanoniin, koska on raja jonka kanssa minä toimin tämä vuonna, koskien Minun luvattua maatani Israelia. Libanonin sotaiset heimot tulevat nousemaan jälleen kerran.

      Mutta lopuksi Minä tulen voittamaan tämän sodan ja rikkaudet, jotka on pidätetty Minun Kuningaskuntani (Valtakuntani) suunnitelmalta, tullaan vapauttamaan.
      Tarkkaa ja näe, sillä on uusi näky.

      Sillä tulevina päivinä sinä kuulet huudon syvästä ahdistuksesta ja valituksen,
      joka tulee Libanonista. Tulet näkemään karavaanin nousevan ulos muinaisesta kaupungista Damaskosta. Minä,”Ikiaikainen”, tulen aiheuttamaan konfliktin Damaskoksessa.

      Minun voimani tulee toimimaan maailmassa, kun Minä murran demonisten henkien liittoutuman, joka on ryhmittynyt Minun liittoni suunnitelmaa vastaan.

      Damaskoksen ulkopuolella tulee uusi Minun Henkeni liike. Monia kääntymyksiä ja ihmeitä tulee tapahtumaan

      ----------------

      Jesaja 17

      1 Ennustus Damaskosta. Katso, Damasko poistetaan kaupunkien luvusta ja luhistuu raunioiksi.

    • Anonyymi

      1. Piet. 4:17

      Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Room. 11:26

      ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

    • Anonyymi

      https://yle.fi/a/3-7168054

      Ukraina

      Rabbi Krimin kriisistä: Apokalypsi, nyt!

      Samalla kun suurin osa maailmasta seuraa huolestuneena Venäjän toimia Krimillä, haluavat jotkut haredijuutalaiset kiittää Venäjän presidenttiä tämän edesottamuksista.

      1.4.2014 17:25

      Päivitetty 1.4.2014 23:53


      Krimin kriisi on herättänyt messiaanista kuumetta ortodoksijuutalaisten keskuudessa.

      Arvostettu israelilainen rabbi Moshe Shternbuch on ilmoittanut seuraajilleen salaisuuden, joka on hänen mukaansa periytynyt eräältä juutalaisen maailman tunnetuimmalta oppineelta, Vilna Gaonilta. Tämä 1700-luvun lopulla kuollut rabbi on Shternbuchin mukaan välittänyt ennen kuolemaansa eteenpäin tiedon, joka koskee Venäjää ja Krimiä.

      - Kun kuulette, että Venäjän joukot valtaavat Krimin, tietäkäätte, että messiaaninen aika on alkanut ja hänen askeleensa alkavat kuulua.

      Sitten kun kuulette, että Venäjän joukot ovat saavuttaneet Konstantinopolin, teidän on syytä laittaa yllenne sapattivaatteet, koska se tarkoittaa, että Messias tulee millä hetkellä hyvänsä, kuuluu ennustus Shternbuchin mukaan.

      Haredijuutalaisten julkaisussa kerrottu uutinen herätti viikonloppuna kiinnostusta Israelissa. Aihetta käsiteltiin muun muassa Haaretz-lehdessä.

      Blogikirjoittaja Chemi Shalevin mukaan Ukrainan tapahtumat ovat saaneet aikaan kuhinaa apokalypsia, eli lopun aikoja odottavien keskuudessa.

      Aiheesta enemmän

      Blogikirjoitus aiheesta Haaretz-lehdessä

    • Anonyymi

      Luukas 16

      19 Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.

      20 Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita

      21 ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.

      22 Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.

      23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.

      24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'

      25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.

      26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'

      27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon

      28 -sillä minulla on viisi veljeä-todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'.

      29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.

      30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.

      31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

    • Anonyymi

      Eni wei
      Kenen jälkeläinen on Israelissa olevan hallituksen pääministeri?
      Seeem?
      Haam?
      Jaasef?

      ja kenen poika on tänäpäivänä, "Israelin kuninkas" eli presidentti?
      Seemin?
      ei vaan
      omien todistuksen peruteella ja geneettisen testin perusteella, ei Seemin.
      eikä Juudasta eli seemiläisestä tule ja ole kuninkaat?

      eli Jos Jumala on tehnyt omaa sanaansta ja todistusta vastaa, voi he olla Jumalan asettamia eli valittuja.

      ellei kuka heistä on siihen ja niihin virkoihin asettanut?

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.linnunrata.org/artikkelit/nelja-verikuuta-four-blood-moons.php

      Neljä verikuuta, punaista kuunpimennystä

      Täydelliset kuunpimennykset, jotka tapahtuvat juutalaisen kalenterin juhla-aikoina ovat hyvin harvinaisia.

      Niihin lukeutuvat vuosien 2014-2015 pimennykset.

      Näitä neljän peräkkäisen kuunpimennyksen sarjoja on ollut vain kahdeksan ajanlaskumme alusta ja niitä ei ole tulossa moneen sataan vuoteen.

      Tällainen verikuiden sarja on merkinnyt juutalaisille aina jotakin erityistä.

      Neljä peräkkäistä kuunpimennystä

      Kuten NASA:n (USA:n ilmailu- ja avaruushallinto) kuukalenteri vahvistaa, maailma näkee neljä peräkkäistä täydellistä kuunpimennystä. Tämän sarjan viimeinen pimennys on 28.9.2015
      ja näkyy myös Suomessa ja ennen kaikkea Israelissa.

      Yksittäisiä kuunpimennyksiä tapahtuu melko usein, mutta neljä tällaista pimennystä näin lähellä toisiaan on erittäin harvinaista. Niitä on havaittu vain kolme kertaa aikaisemmin yli 300 vuoteen.

      Mikä voisi olla kuunpimennyksien profeetallinen merkitys? Tässä kirjoituksessa on otteita pastori John Kilpatrikin puheesta Alabaman Mobilessa helmikuussa 2014.

      Puhe on pitkä, koska materiaali on laaja. Se on jotain muuta kuin pelkkä saarna tai opetus. Puheeseen liittyy paljon profeetallista asiaa.

      Näitä harvinaisuuksia on ollut vain kahdeksan ajanlaskumme alusta. Niitä ei ole ollut yhtään 1500 - 1800 -luvuilla.

      Niitä ei ole myöskään tiedossa moneen sataan vuoteen vuoden 2015 jälkeen.

      Tetrad historiassa
      Kun katsot vuosia 1493, 1949 ja 1967, jolloin edellisen kerran oli tedrad, mitä huomaat? Ne ovat olleet vaikeita vuosia juutalaisille. Mutta ne ovat kääntyneet lopuksi siunaukseksi.

      Vuosina 1493 ja 1494 elettiin inkvisition aikaa. Kaikkien juutalaisten piti muuttaa pois Espanjasta, elleivät he kääntyneet katolisiksi. Kolumbus purjehti Amerikkaan. Hänen laivansa rahoittivat juutalaiset liikemiehet ja hänen miehistössään oli juutalaisia. Amerikasta tuli monille juutalaisille uusi kotimaa, jossa he saivat elää vapaasti.

      Vuosina 1949 - 1950 Israelin valtion alku. Vuonna 1948 syntyi Israelin valtio. Kohta kuitenkin arabivaltiot hyökkäsivät Israelin kimppuun. Mutta Israel kesti ja voitti.

      Vuosina 1967 - 1968 oli Kuudenpäivän sota. Seitsemän arabi valtiota hyökkäsi jokaiselta rajalta Israelin kimppuun tavoitteenaan työntää juutalaiset mereen. Sota päättyi ihmeellisesti juutalaisten voittoon, joita oli lukumäärällisesti paljon vihollisia vähemmän. Israelilaiset saivat Jerusalemin takaisin 2000 vuoden jälkeen. Se tapahtui Tetradin aikaan.

    • Anonyymi

      https://yle.fi/a/74-20083541

      Gazan sota

      Iranin joukot kertovat vallanneensa ”Israeliin kytköksissä olevan” rahtilaivan Hormuzinsalmella

      Iranilta on odotettu Israelin-vastaisia toimia kostona Israelin iranilaiskomentajia tappaneesta ilmaiskusta Syyriassa.

      13.4.

    • Anonyymi

      https://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain_8_2010/

      28.7.2010

      Tämä voisi johtaa vanhaan Ylivainion profetiaan, tankkereista jotka eivät saavu perille

      Japanilainen säiliölaiva on vaurioitunut räjähdyksessä Hormuzin salmessa Iranin ja Omanin välillä. Syyksi epäillään hyökkäystä laivaa vastaan.
      Japanin liikenneministeriö kertoi, että yksi miehistön jäsen loukkaantui lievästi. Laiva vaurioitui, mutta ei saanut vuotoa.

      Tiistaina vähän ennen puoltayötä Suomen aikaa sattunutta räjähdystä epäillään aseelliseksi iskuksi. Miehistön jäsen huomasi horisontissa valonleimahduksen vähän ennen räjähdystä. Kyseessä oli hyvin todennäköisesti hyökkäys, sanoi ministeriö.

      Säiliölaiva oli kuljettamassa 270 000 tonnin raakaöljylastia Arabiemiirikuntien liitosta Japaniin. Laivan miehistö on Filippiineiltä ja Intiasta. Laiva suuntasi omin voimin tarkastettavaksi Fujairahin satamaan Emiirikuntien liittoon.

      Persianlahden ja Arabianmeren yhdistävä Hormuzin salmi on maailman energiakuljetusten kannalta tärkeä, koska sen kautta kulkee 40 prosenttia maailmanmarkkinoiden öljystä.

      Niilo Ylivaino sanoi aikoinaan että kun suuret öljytankkerit lakkaavat saapumasta Euroopan satamiin, silloin Jeesus tulee.
      Niilohan ei tiennyt silloin miten sato korjataan, joten yhtä hyvin nuo tankkerit voisivat lakata saapumasta vasta kun pakanain ajat päättyvät.

      No mutta kumminkin tilanne on nyt sen kaltainen että nuo tankkerit saattavat hyvinkin nyt pysähtyä.

      Taloussanoman lehden otsikko viime maanantaina kertoo Iranin uhkaavan 500 dollarin öljyllä.

      http://www.taloussanomat.fi/energia/2008/07/26/iran-uhkaa-500-dollarin-oljylla/200819451/12

      Kun muistamme vielä takavuosina että Iran on monta kertaa uhannut sulkea tuon salmen ja että jos sota syttyy, niin salmihan sulkeutuu joka tapauksessa ja öljy lakkaa tulemasta.

      Nyt jää enää nähtäväksi mihin tuon japanilaisaluksen tilanne johtaa ja mikä on seuraava siirto.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe