Kolme viikkoa jäljellä määräaikaista työsopimusta sen jälkeen en enää tee töitä muuten kun yhteiskunnan velvoittamana. Kun ei tässä maailmassa näköjään pärjää taloudellisesti mitenkään. Kela vaatii asumistuen muutosselvitystä ja sitä täytyy tehdä työn ohella. Määräaikainen matalapalkkalainen on ihan koira tässä yhteiskunnassa. En muutenkaan taida jaksaa elää enää kauaa. Mikään ei tuo iloa tai lohtua tosin viina auttaa viikonloppuisin. Vihaan tätä elämää ja haluan pois. Jeesus lupasi tulla takaisin hakemaan omansa en taida jaksaa odottaa häntä vaikka uskonkin. Vuosia olen ollut masentunut talousongelmien työttömyyden pätkätöiden kouluttautumisten ja vaikka minkä takia. Mitään vakinaista ei ole ollut. Avioero yksinhuoltajuus(lapset jo aikuisia) läheisten kuolemat...
kyllä tämä tässä oli
heikkosortuielontiellä
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884