Neitsyys meni... 50v rouvalle.

Kolme_musketööriä

Vuosi oli 1997. Ja silloinhan noita Napakymppi ja Rattolehtiä vielä ilmestyi. Nähtiin kavereiden kanssa ilmoitus, jossa 50 v. nainen halusi auttaa poikia neitsyyden poistamisen kanssa.
Kaverin kotona luettiin ilmoitusta ja runkkailtiin ilmoituksessa olevalle kuvalle. Ja sitten päätettiin kolmistaan vastata siihen ja laitettiin valokuvat myös mukaan. Ja kun ei kehdattu laittaa omaa osoitetta, laitettiin osoite naapurin vanhanpojan osoite ja käytiin joka päivä sen postilaatikolla heti postin tulon jälkeen katsomassa oliko vastausta tullut.
Viikon päästä tuli vastaus, jossa oli toinen valokuva naisesta ja puhelinnumero. Ja sitten piti soittaa, muttei uskallettu. laitettiin vain kirje jossa luvattiin tulla Linja-autoasemalle illalla. Siis päivä ja kellonaika.
Odoteltiin siellä, ja seurattiin tulisiko nainen. Ja hän tuli. Punainen villapaita ja punainen minihame. Nainen tervehti ja kysyi, että häntäkö odotimme. Nyökkäsimme.
Minulla on vuokrattuna mökki, nainen sanoi.
Nainen sanoi, että hänellä on miehensä kuskina, kun ei ole ajokorttia. Sopiiko, että mies vie meidät kaikki sinne. Ja kohta olimme mökin pihalla.
Mies avasi oven ja menimme sisälle. Nainen komensi meidät suihkuun ja hänen miehensä lähti autolla hakemaan jotakin syötävää. Kun tulimme suihkusta nainen oli riisunut villapaitansa ja hameensa ja oli alusvaateisillaan, sellaisissa seksikkäissä hepenissä sängyllä.
Meillä kaikilla seisoi pelkästä katselemisesta ja nainen pyysi Perttiä tulemaan sänkyyn kanssaan. Me kaksi katselimme miten nainen ohjasi Pertin kalun sisäänsä. Ja ei siinä kauaa mennyt, kun oli seuraavan vuoro.
Vuorotellen kävimme naisen sängyssä, minä olin viimeinen. Ja laukesin jo ennenkuin sai kunnolla sisään. Nainen nauroi ja sanoi, että ei se mitään, tehdään kohta kaikki uudestaan ja pyyhi serlapaperilla spermaa reisiltään.
Naisen mies tuli pihaan ja me ajateltiin, että mitä nyt seuraa. Mies tuli sisään, ja kysäisi, että mikä on meininki. Me ei vastattu mitään, mutta nainen sanoi, että hyvin menee. Mies istu sohvalle ja nosteli kassista syötävia ja juotavia pöydälle ja sanoi, että no pojat nyt sitten seuraava kierros. Siinä se katseli sohvalla ja joi cocakolaa, kun nainen nussi meidän kanssamme. Oli se aika jännä tilanne. Ja me ei muuten sitten oltu kun 16vuotiaita. Ja nainen pieni, seksikäs ja tosi hyvän näköinen. Että siinä meni meidän poikuus. Onko muilla kokemuksia poikuuden menettämisestä vanhemman naisen kanssa ?

6

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätiopetti

      Mulla poikuus meni meidän talon siivoojatädille ullakkovarastossa. Tai olla toi täti siellä 45 hujakoilla. Uhkaili minua, että en saa kertoa kotona. Enkä kertonutkaan ja sain vielä pari opetuskertaa optiona seuraavalla viikolla.

    • Topisaa

      Ni, noissa vanhemmissa ja naimisissa olevissa rouvissa oli se hyvä, ett ei tarvinu huolehtia ehkäisystä, eikä käyttää kortsua. Sen kun veteli vaan menemään ja laski sisään. Tannsipaikan vessassa minulta meni sellaisen humalaisen naisen kanssa, en tiedä ikää, mutta vanha se oli kuitenkin ja mä 17v.

    • iiiheh

      Kuka tanan hullu nai tuollasia hanhoja haaskoja, hyi helvetti sentään. Nuorsta ja tiukkaa on saatavana kyllä.

    • UjoKokematon26v

      Olispa mullekkin aikoinaan käynyt noin onnekkaasti. No menihän se poikuus sitten viimein kuitenkin vähän vaille 24-vuotiaana 20 vuotta vanhemman puuman kanssa ja siitä pari kuukautta eteenpäin niin olin 46-vuotiaan naisen kanssa sängyssä. Tuohon se on sitten toistaiseksi minun kokemukseni seksistä jäänyt.

      • UjoKokematon26v

        Nyt on puolestaan pitkän aikaa ollut eräs 53-vuotias nainen mielessä jonka kanssa haluaisin päätyä sänkyhommiin mut en uskalla tehdä mitään ratkaisevia liikkeitä.


    • Ujokokematon26v

      Tai oikeastaan tuo nainen täyttää ensi vuonna sen 53-vuotta. Koitin kyllä kesällä laittaa sille jonkun viestin mutta ei se tiennyt yhtään kuka olen vaikka ollaan joskus melkein 10 vuotta sitten tavattu eräässä paikassa ja vaihdettu pari sanaa. Menin sitten ihan puihin enkä vastannut sen jälkeen enää mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe