JUMALAN KASVUSSA KESKENERÄISENÄ !!!

HerranARMOSSA

MIKSI JULISTETAAN AINA PAHAN TEKOJA JA NOSTETAAN KAIKKI JUMALAN SANAN TOTUUDET ,IKÄÄKUIN ME VOITAISIIN JOTAIN TEHDÄ.

JUMALAN SANA SANOO SELVÄSTI,ETTÄ LAITTOMUUDEN ON TULTAVA.
MUTTA ETSIJÄT VOISI LÖYTÄÄ TOTUUDEN , KUN NÄKISIVÄT, ETTÄ JEESUS ON SE AINUT TIE.

JUMALA ITSE PUHDISTAA PAHUUDEN JA UUDISTAA.VANHA KATOAA JA UUSI SIJAAN TULEE. SIINÄ PELASTUKSEN JA ARMON TIEN RIKKAUS.

JULISTETAAN TOTUUTTA VALHETTA VASTAAN,ME KAIKKI JEESUKSESSA ARMOSTA PELASTETUT,KASVAEN JOKA PÄIVÄ ANTEEKSIANTAMUKSEN KAUTTA PELASTUKSEN ARMOSSA.

JUMALALLE KUNNIA NYT JA AINA JEESUKSEN NIMESSÄ,KAIKKIVALTIAAN ARMO JA RAUHA.

8

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ArmostaAmen

      Kiitos. Sillä onpa ilahduttavaa kerrankin lukea järkevää tekstiä aloituksessa.

      • Amenamen1

        Amen.


      • LisäLisää

        Lisää amenia.


      • 5465

        5643


      • AMEN - Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        JUMALAN KASVUSSA KESKENERÄISENÄ !!!

        Omistan seuraavan kappaleen nimimerkille . . . "raamatusta" . . . !

        ********

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        . . . LAULUN SANOIN ---> Keskeneräinen · EXIT

        https://www.youtube.com/watch?v=9n0Fga3zEWw

        Säv. ja san. Pekka Simojoki

        ******** Keskeneräinen · EXIT ********

        Tikapuita taivaaseen
        pystyttelin paikoilleen
        Korkealle niitä kiipesinkin
        ylemmäksi yritin

        ---------

        Kaatui torni Baabelin,
        pylväästäni putosin
        Sädekehän kaikkein säihkyvimmän
        näin sirpaleiksi särkyvän

        ---------

        Jospa kauneinta on keskeneräisyys
        Jospa kirkkainta on aamun hämäryys
        Vaikka yrittäisin sormet verillä
        puolivalmiiksi jään

        ---------

        Isät ovat taistelleet
        Äidit ovat itkeneet
        Eikö ihmisestä parempaa saa
        Pyhimystä suurempaa

        ---------

        Samaa tietä kompuroin
        Kyselen ja kapinoin
        Milloin onneton sen oivaltaisin
        armo riittää sittenkin

        ---------

        Jospa kauneinta on keskeneräisyys
        Jospa kirkkainta on aamun hämäryys
        Vaikka yrittäisin sormet verillä
        puolivalmiiksi jään

        ---------

        Sillä tarvitseeko terve auttajaa
        Eihän täydellinen kaipaa Jumalaa
        Ehkä valmis olen vasta perillä
        kun Vapahtajani nään

        ******** Keskeneräinen · EXIT ********

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • NoJopas1

        Vai semmosta.


      • 465
        LisäLisää kirjoitti:

        Lisää amenia.

        6543


      • 543223

        2534534


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe