Tokmannin myyjä

Kysyjä

Osaako kukaan kertoa minkä niminen kassalla oleva noin 40 vuotias nainen on?

31

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyjä

      Siis vaaleat hiukset.

      • vakta

        Alma Alavuotso,Pokan kylästä!


      • savolaenenukkel

        Määppä ja kysäseppä itelttään naeselta!


    • Kysyjä

      Erikylältä oon ja ohikulkiessa vaan näin.

    • Kysyjä

      Eikö kukaan tiedä?

      • vastooja

        Jos oot nuin avuton, ei sitä nimmee tarvii sinun etes tietee!


      • uteliaseevartti

        Minä ainakin tiedän sen nimen.
        Jos oot noin utelias niin mene käymään siellä ja kysy siltä, mitä myö sulle sitä selevitettään, tiijjä mikä tarkotus sulla on? Vai mitä utsit?


    • yhoupu

      Taitaa oikee ikä olla 55 :D Hanki silmälasit.

      • Kysyjä

        Muutama lisäkirjain vielä?


    • siinäpäon

      BCFQWÅGZX

      • Kysyjä

        Lapsi leikkii


    • kysyjä

      Vääräleuka Armas se on riipputisut ja hyllyvä takalisto!!

      • Kysyjä

        Eikö kukaan oikeasti nimeä tiedä?


      • iknow2
        Kysyjä kirjoitti:

        Eikö kukaan oikeasti nimeä tiedä?

        Tiedetään. Ei kerrota.


      • perkulepuaroo
        Kysyjä kirjoitti:

        Eikö kukaan oikeasti nimeä tiedä?

        Paljonko maksat, jos kerrotaan?


    • Kysyjä

      Nätti oli ja kiva vaan ois saaha siihen yhteys otettua. Ei siis pahat mielessä!

      • Uusavutonko

        No eikö sitä yhteyttä saa kun ottaa ja tulee käymään Tokmannilla sieltä naapurikylältä??Mitä uusavuttomuutta tuo tuollainen on,vai haluatko että kerrotaan nimi osoite sähköposti ja puhelinnummerokin??


    • Kysyjä

      Nimi riittäs.

      • LopetaJo

        Alat vaikuttaa niin epäilyttävältä, ettei sinulle ole viisasta nimeä antaa. On odotettavissa, että tulet häiritsemään kyseistä henkilöä yhtä sinnikkäästi, kun nyt tällä palstalla tinkaat hänestä tietoa.

        Ihmissuhteet ovat lajia, jotka putkahtavat esiin omaa tahtiaan, ei niitä pidä näiden sähköisten vehkeiden avulla edes yrittää kehittää tai jouduttaa.


      • USOJO

        Sähköpostiosoitteesi on jo viranomaisten tiedossa, utelusi alkaa mennä
        jo häirinnän puolelle.
        TERVE USKOO KERRALLA!!!!!!!!!


    • maktonni

      Tiedoksesi vielä sekin seikka että kiuruvetiset akat ovat kaikki varattuja tavalla tai toisella. Heillä on runsaasti entisiä, nykyisiä ja tulevia miesystäviä. Usein vielä päihde-mt-väkivaltataustan omaavia stalkkereita.

    • jonossa

      Oli kuka oli, mutta kyseisessä kaupassa saisi kassalla olla enemmän henkilökuntaa. Tänäänkin venyi jonot pariinkymmeneen metriin pahimmillaan..

    • onseanna

      Anna Isotissi on sen naisen nimi.

    • juöööä

      Hyvä maktonni! Tosiaan ovat naineet ristiin pystyyn toisiaan.Yhellä oli aikoinaan taudista kantava nimikin mutta asuu nykyään toisaalla toistases.Kiuruvetiset tulee aina kotiin kunhan lähteevät rinta rottingilla.Ei oo hääviä kallis elämä kasvukeskuksissakaan

    • Lady-Orvokki

      Tuo rupsahtanut myyjä on Savonmuan Hilma remeskylästä. Tykkää jakaa piparii aina, kun joku häneltä sitä vaan huolii.

      • kysynvuan

        antaakos lady-orvokki piparii???


    • ouggidouggi

      No kuinkas kävi?? Löytyikö myyjä? :)

    • VEGULI

      Näpit irti se on MININ PIMU. kun käyn kaupasa on ihanat simut.

    • kahjoukko

      Asuuko Kiuruveellä vielä , joku paperi kauppias . pohjanmaalla kulkee ahistelemassa pikku tyttöjä.

    • hienoaa

      Se on hiiva joka jyllää haarojen välissä

    • Riitasointu55

      On kait siellä muita miljoona kertaa paremman näköistä myyjää, kuin tämä kassaneiti...

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe