Onko kenelläkään väitöskirjan pääohjaaja senioritutkija, ei siis professori. Ymmärtääkseni se on mahdollista. Mitä etuja ja haittoja tästä voisi olla?
Senioritutkija väitöskirjan pääohjaajana
1
119
Vastaukset
- Muutamia_juttuja
Jos väitöskirjasi aihealue on senioritutkijan kiinnostusalueella, voit saada todella hyvää ja laadukasta ohjausta. Tosin vaarana on, että ollaan enemmän ratkaisemassa senioritutkijaa kiinnostavia ongelmia kuin sinua itseäsi kiinnostavia tai väitöskirjasi tutkimussuunnitelman mukaisia, mutta tämäkin saattaa viedä parempaan lopputulokseen.
Haitoista en osaa sanoa mitään varmaa, mitä nyt mahdollinen akateeminen kateus ja mustasukkaisuus vanhemman tutkijan ja professorin välillä, ja tämän näkyminen väitöskirjasi mahdollisena väheksymisenä. Mutta jos laitoksella on hyvä henki, niin mitään tällaista ei tietenkään tapahdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668