Pari viikkoa sitten palautin Giganttiin ja tänään tuli viesti, että nyt kamera on lähetetty takuuhuoltoon. Huollon arvioitu kesto on viestin mukaan 2 viikkoa eli kyllä tässä voi kuukauden päivät mennä.
Kännyköiden tapauksessa kuluttajalla on oikeus saada sijaispuhelin kahden viikon odottelun jälkeen. Miten on kameroiden kanssa?
Ihmetyttää miksi Gigantilla on mennyt kaksi viikkoa kameran lähettämisessä takuuhuoltoon??
Canon/Gigantti takuuhuolto 1 kk!!!
jonoonpitkä
4
429
Vastaukset 4
- gigan
Kannattaa kysyä Gigantista.
- ne-pulaa-ensin
Ei tarvi kysyä Gigantista, ensin ne tutkii onko laite rikki vai ei, sitten ne tutkii voisko ite Gigantis korjata, sitten ne tutkii onko takuun alainen vika, esim pudottamista ei tarvi korvata, sitten lopuksi ne lähettää sen korjattavaksi viralliseen kamerakorjaamoon.
- lakiluke
Sijaistuote tilalle tai sitten rahat takaisin. Ei kannata jäädä odottelemaan.
- surkeaa
Canonin huolto jonon pituus kertoo Canonin laadusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4301126- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185986- 93877
- 65655
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618