minkä ikänen on nuorin jolle suostut hakijaks?

minkäikäselle

eli kuinka nuorelle suostut hakemaan alkoholia tai tupakkaa, vai haetko kellekkään? ja minkä verran haluutte yleensä hakista?

51

725

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkoholin, huumeiden ja tupakan välittäminen alaikäiselle on rikos. Kannattaakin miettiä tarkkaan, minkälaisessa ympäristössä vietät aikaasi ja mitä elämältäsi haluat.

      On ymmärrettävää olla kiinnostunut päihteistä nuorella iällä. Aikuisten tehtävä on kuitenkin suojella sinua ikätasoisesti sopimattomilta asioilta. Sinulla on elämä edessäsi.

      Jos alkoholin, tupakan tai huumeiden levittämisestä jää kiinni, niin kyseessä on poliisiasia. Lisäksi sinusta tehdään lastensuojeluilmoitus.

      Tsemppiä!

      • 666


      • 436346

        "Alkoholin, huumeiden ja tupakan välittäminen alaikäiselle on rikos. Kannattaakin miettiä tarkkaan, minkälaisessa ympäristössä vietät aikaasi ja mitä elämältäsi haluat. "

        Puhutko nyt yli vai alle 18-vuotiaille... tsemppiä, Nettipaska aka kuunteleva kirkko aka pirkko-pappi


      • Varo_epäkohtia

        Ei huumeet ole mitään K18 tai K20 vaan laittomia ihan KAIKEN ikäisille! Kai nyt saapaskin tietää sen.


      • Varo_epäkohtia kirjoitti:

        Ei huumeet ole mitään K18 tai K20 vaan laittomia ihan KAIKEN ikäisille! Kai nyt saapaskin tietää sen.

        God bles america. Legal marijuana


      • Moro mää oon kohta 18v joten voin hakee jyväskylän nuorille alkoholii ja tupakkaa jos kinostaa


      • tekeeterää

        et nyt vastannut aloittajan kysymykseen!


      • LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        Moro mää oon kohta 18v joten voin hakee jyväskylän nuorille alkoholii ja tupakkaa jos kinostaa

        Jospa haettaisiin pullot Animea ja Hentaita ja roiskittaisiin vettä toistemme päälle kultaseni....


      • DesuDesuHentai kirjoitti:

        Jospa haettaisiin pullot Animea ja Hentaita ja roiskittaisiin vettä toistemme päälle kultaseni....

        jospa mää yksinkertaisesti ampuisin tactical nuken suomeen


      • LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        jospa mää yksinkertaisesti ampuisin tactical nuken suomeen

        Tactical Nuke incoming


      • jfgjfgjf
        LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        God bles america. Legal marijuana

        Opettele kirjoittamaan


      • kjhjhkhj
        Varo_epäkohtia kirjoitti:

        Ei huumeet ole mitään K18 tai K20 vaan laittomia ihan KAIKEN ikäisille! Kai nyt saapaskin tietää sen.

        Viestissä luki: "alkoholi, tupakka ja huumeet."


      • Tsiasuus
        Varo_epäkohtia kirjoitti:

        Ei huumeet ole mitään K18 tai K20 vaan laittomia ihan KAIKEN ikäisille! Kai nyt saapaskin tietää sen.

        Huumeiden käyttäminen 18 vuotiaina ei ole laitonta retu.. Vaa myymyinen välittäminen kasvattaminen.


      • LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        jospa mää yksinkertaisesti ampuisin tactical nuken suomeen

        Nonni ny ku oon täällä taas ni täällä on vaa yuggis ja luulekko että sen pedon Kaa pystyy oleen söpö. Ja noi puhuu iha asiattomia. Eiköhä laiteta palsta entiselleen.


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Nonni ny ku oon täällä taas ni täällä on vaa yuggis ja luulekko että sen pedon Kaa pystyy oleen söpö. Ja noi puhuu iha asiattomia. Eiköhä laiteta palsta entiselleen.

        "Kaa" ei kirjoiteta isolla kun se on lauseen keskellä, idiotti


      • yuggis_ kirjoitti:

        "Kaa" ei kirjoiteta isolla kun se on lauseen keskellä, idiotti

        No Minkäs automaattiselle korjaukselle voi? Ja hienosti kirjoitettu "idiotti".


      • söpöliini_ kirjoitti:

        No Minkäs automaattiselle korjaukselle voi? Ja hienosti kirjoitettu "idiotti".

        Automaattisen korjauksen voi vaikka laittaa pois päältä niinku minä joka osaan kirjoittaa.


      • yuggis_ kirjoitti:

        Automaattisen korjauksen voi vaikka laittaa pois päältä niinku minä joka osaan kirjoittaa.

        "Automaattisen korjauksen voi vaikka laittaa pois päältä niinku minä..." Olet siis monipuolinen pedo? Pikku tyttöjen korjaaja (kääntäjä)


      • söpöliini_ kirjoitti:

        "Automaattisen korjauksen voi vaikka laittaa pois päältä niinku minä..." Olet siis monipuolinen pedo? Pikku tyttöjen korjaaja (kääntäjä)

        Kyllä olen monipuolinen sillä olen kolmiulotteinen. Oletko sinä?


      • vitunhuoranettisaapas

        homo


    • sorbustako

      Minä haen ilmaiseksi kaikille. Nettisaappaalla on jäänyt lääkkeet ottamatta kun puhuu noin höpöjä.

    • En hae alaikäiselle.

      • yeyery

        On siinä meillä sankari.


      • no kukahan täysikäinen tarttis ees hakijaa vitun kehari


      • Tactical-Nuke

        ja hyi vittu oot ruma vitun nörtti


      • Jahas, täällä taas yksi joka purkaa pahaa oloaan tänne. Onnea loppuelämään. :D


      • JfjEisaatana
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Jahas, täällä taas yksi joka purkaa pahaa oloaan tänne. Onnea loppuelämään. :D

        Voitko vaan vastata siihen että kuka tarvii hakijan jos on yli 18 :D


      • hauka.ukkuun
        JfjEisaatana kirjoitti:

        Voitko vaan vastata siihen että kuka tarvii hakijan jos on yli 18 :D

        Esim. hyvin humalassa oleva tai tyyppi, jolla on jalka paketissa tms.
        Ja tactical nuke näyttää vaan omat kasvonsa ja haukkuu vasta sitten toisia.


      • efjegjkel
        Tactical-Nuke kirjoitti:

        no kukahan täysikäinen tarttis ees hakijaa vitun kehari

        No väkeviä ei myydä alle 20-vuotiaille. Tosin sekin taitaa olla laitonta välittää väkeviä alle 20-v kun laki sanoo "alkoholijuoman välittäminen kielletty henkilölle, jolle ei saa myydä alkoholijuomia". Baareissa tosin 18-v saa kyllä juoda väkeviäkin. En nyt ala ketään tuomaroimaan tai syyttämään, se ei ole minun hommia.


    • TheOcean

      Tuskin tulen hakemaan yhtään kellekään yhtään mitään kun täytän 18. Jos haenkin niin sen verta isoilla hauilla että miettivät toisen kerran kannattaako.

      -Oce

    • eiiälläväliikuhahakee

      ei iällä välii kun haen ja hakuja otan tytöiltä pepun tai tissien vilautuksen ja pojilta riippuen onko kui äijä ja mitä haen niin 2-10euroo

    • douxe82

      En kellekkään alaikäiselle!

    • isoäijäjostain

      minä vedän turpaan jos 15v tulee hakijaa kyselemään.

      ei ole isät ja äidit enää osanneet kakaroitaan kurissa pitää.

      nyt on kaikenlaiset vitun pileet yms.

      kusipää kakaroille arestia vaan kehiin!

      • vedä.käteen

        Ja sulle nyrkki naamaan vitun pelle


      • mikosmikosmikos

        No sinut voidaan sitten tuomita pahoinpitelystä.


      • hakkaajahakkaaja
        mikosmikosmikos kirjoitti:

        No sinut voidaan sitten tuomita pahoinpitelystä.

        ei saa hakata eikä kiusata


    • EiSossutMaataKaada

      Nykyään moni väittää että lastensuojeluilmoituksesta joutuisi muka hankaluuksiin. Ei läheskään aina. Onko lastensuojelu muka joku irvikuva? Voi olla jopa kivempaa elää nuorisokodissa kuin jossain hermoilevien vanhempien luona. En mä vihaa laitoksia mut oon kuitenkin jo täysikäinen. Ei pöllömpi mesta se mihin "Arttu" joutui Risteyksessä-sarjan ekassa jaksossa. Ja mä en viitsisi olla mikään hakija koska oon aika köyhä opiskelija ja välittämisestä tuleva sakko verottaisi aika ison siivun kukkarostani.

    • sdssd

      joo haen kyl

    • tietyissärajoissa

      En kyl herkästi ainakaan alle 16-vuotiaalle hae. Ja haen muutenki alaikäsille vaan, jos tunnen ne ja pystyn luottaa niihin. Eli en ihan kenelle tahansa alaikäselle, joka kadulla pysäyttää, niin hae. Ja en mä yleensä hakista ota ku muutaman euron, riippuu ihan kenelle oon hakemassa. Tupakkaa en oo koskaan hakenu kellekään, ja harvoille ihmisille sitäki hakisin, jos ollenkaan.

    • kaljajaröökirules

      Riippuu paljonko siitä saa välityspalkkiota.

    • jfguru

      Lukioikäisille ja mikä hakupalkkio. Se olis riistoa, jos hakemisessa ei ole mitään vaivaa.

    • hakuri-99

      riippuu minkä olonen ja kokonen. jotai 14

    • sjrtyn

      Täyttää 17 tänä vuonna, hakiksii 1€ - 5€ riippuen määrästä ja kotiin kuljetus 1€/km tai 3€/5km. sun pitää olla homie.

    • Kukanpoltteelijaa

      Mikä homie? :S ite oon 11 jo haluisin et joku vois hakee kukkaa eli kannabista mulle haukivuorelta :)

    • fuckthenettisaapas

      Oon ite viel alle 18 ni en tiiä et tuunko täysi-ikäsenä hakemaan mut jos haen ni mitä nuorempi on niin sitä enemmän hakui pyydän

    • Hakija1

      8v olisi tollainen sopiva ikä kenelle voisin hakea

    • jalsk

      En hakisi kuin ehkä 17-vuotiaalle.

    • eiistna

      25, vitun lapsi painu vittuun

    • JonneAaron69xxx

      18 xdddd

    • Kalu44v

      Nuorin jolle olen hakenut oli 12v tyttö. Ja kyllä kiitti oikeen paljon tästä.......Siis yöllä.

    • jäbä96

      kahelle 11-v jätkälle oon hakenu muutaman kerran kaljaa mut niiden kaikki frendit on vanhempii ku mitä ne ite on

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe