Tuotteita joita ei suomesta saa??

Paakki

Tiedustelisin onko teillä tullut vastaan joitain tuotteita mitä ei löydy suomesta. Kivijalka kaupoista tai verkkokaupoista ? olisin kiitollinen jos viitsisitte kertoa omia kokemuksianne aiheesta.

6

1315

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 178

      Sinulla on tosi laaja kysymys. Sen takia ilmeisesti et ole saanut vastauksia. Jos aiot perustaa verkkokaupan, niin kannattaa vähän rajata aluetta.

      Itse olen tehnyt ainakin 1000 nettiostosta ulkomailta, pääasiassa eri Euroopan maista, Kauko-Idän maista, USA.sta ja Kanadasta. Iso osa on sellaista, joita ei yksinkertaisesti Suomesta löydy. Toinen syy on se, että ovat Suomessa hinnaltaan useampikertaisia ja monesti vielä pitkällä toimitusajalla. Suomestakin olen kyllä tilannut, jos hinta ei ole ollut paljon yli ulkomaisen toimittajan hinnan ja myyjästä on ollut positiivisia kokemuksia. Suhteessa suomalaisten nettikauppojen kanssa on ollut enemmän hankaluuksia kuin ulkomaisten. Nettisivut on usein luvattoman heikkoja ja lupauksia ei pidetä, ovat tärkeimmät syyt.

    • yksjukkis

      Mikä ihme vaivaa suomalaisia verkkokauppoja, kyselyihin ei vastata. Sivut vaativat salapoliisin töitä, ei kuvia, vain tilausnumerot ja hinnat pimenossa. Sehän ei ole nettikaupan vika, että Suomessa maksaa lähetyskulut aivan älyttömästi. Jos aikoo ostaa jotain: googleen haku, ja valitse suomalaiset sivut, sitten jos kieli ei taivu, niin sama googlen kääntäjään ja haun perään ebay, amatson ymm.....jopas löytyy ja kuvat ja hinnat, kyselyyn saat vastauksen yleensä seuraavana päivänä, eikä kannata heti ostaa mikä tulee esille, jopa samalla nyyjällä on halvemmalla. Kanattaa seurata tarkasti mitä lähettäminen maksaa, ja miten se toimitetaan perille. Kauko-idästä tulee ilman postimaksuja, ja samaa tavaraa myydään Suomessa, useasti paljon kallimpana, ei kuitenkaan aina. Nettihuutokaupassa jos on jokin kiinnostava, kannattaa katsoa mitä muualla maksaa ja verrata kuluja. Ei ole mitään vaikeeta.

    • Kaamoskarkki

      Itse suosin paljon ulkomailta ostamista, juurikin tämän takia. Sieltä saa paljon erilaisia tuotteita, mitä ei juurikaan Suomesta saa. Moni ystävistäni kyseleekin tosi usein, mistä olen tavarani ostanut. Nykyään on niin hirveän monia mahdollisuuksia ostaa tavaroitaan ihan mistä vaan. Verkkokauppoja syntyy ja kuolee päivittäin ja niiden olemasta olosta on hirveän vaikea ottaa selvää. Silmiini kuitenkin iskeytyi viimeviikolla www.EmirMall.com sivusto, joka on markkina/kauppapaikka, josta näkee satoja ulkomaalaisia kauppoja, ja vielä sellaisia kauppoja jotka lähettävät tuotteitaan Suomeen. Jos kaipaa vähän erilaisia tuotteita, suosittelen viettämään aikaa www.EmirMall.com sivustossa niin eiköhän sieltä tule jotain erikoista vastaan.

    • bmw525.1

      Nuuskaa mutta en tiedä saako edes myyä suomesa

    • Anonyymi

      LÄHES KEIKKI! Mitä tarvitsen joudun tilaamaan. PRK:n karvahattu maa.

    • Anonyymi

      Viddu TÄÄLTÄ EI NYKYÄÄN SAA MITÄÄN! Joko pitää itse hakea Virosta tai tilattava muualta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe