Mistä lähtee yhteydet Phukettiin ja Koh Lantalle ja kauanko matka kestää per suunta.
Suositteletteko päiväretkeä kohteisiin vai kannattaako olla edes yksi yö, niin ehtii paremmin tutustua paikkaan. Ja kauanko matka kestää Phi Phille?
Ao Nang Krabi lautta-/laivayhteydet
4
196
Vastaukset 4
- kuisti
Laivat lähtee Nopparat Thara rannan päästä,Phukettiin muistaakseni kestää 1,5 h ja Koh Lantalle 2h ,olen molemmissa paikoissa ollut yön yli,ehkä kannattaa olla useampi yö,Phi Phillä olen myös käynyt matka-aikaa en muista varmaan pikaveneellä n,1h
- ThaiMaa00
Juurikin näin ja matkoja saa suunnilleen joka majatalosta/hotellista, hoituu helposti aina hotellilta hausta asti. Ehdottomasti useampi yö ja mieluummin Lantalle kuin Phukettiin! Voi olla ettet halua sieltä edes takas Krabille.
- Hitsinhitsi
Kiitos vastauksista. Mikä alue Koh Lantalla, josta kannattaa ottaa muutaman yön majoitus ja ei olisi kaukana satamasta tai paikasta, johon lautta tulee? Mitä ehdottomasti kannattaa nähdä tai kokea ko. saarella.
- ThaiMaa111
Khlong Dao on lähin ranta ja sen saladanin puoleinen pää on parempi. Tosi kiva ranta ja lapsiystävällinen. Seuraava ranta long beach on myös kiva ja erityylinen kuin dao. Etelä päässä on rauhallinen ja kaunis khlong nin. Khlong khong on huono! Kannattaa vuokrata skootteri ja ajella saarta ympäri ämpäri ja tutustua eri rantoihin niin päivä kuin ilta aikaankin. Varsinkin long beachin rantaravintolat on illalla hienoja ja tunnelmallisia. Retket koh rokille ja koh ngaille....ihan mahtavia paikkoja! Rauhallinen liikennee skootteri ajeluun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1231766Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148822- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47692Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68623
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587