Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Peppuseksi & peräpukamat

Eviisi

Mies tahtoisi panna peppuun ja muakin se kiinnostais kyl mut mulla on peräpukamia ja en tiedä miten sit ne vaikuttaa? Miestä ne ei häiritse, se kyl tietää (hah) niistä mut mä mietin sitä miten ne reagoi siihen et peppuun panee? Ärtyykö ja tulee pahemmiksi vai onko sillä mitään vaikutusta? Kellään kokemust? En kehtaa kavereilta kysellä.. :(

13

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätämieltä

      No uskon et pahenee en suosittele silloin ku pukamia.

    • tyhjatpukamat

      pukamat ei muute katoa minnekkään vaikka ne olis tyhjät.... ja vuotavien/aktiivisten pukamien kanssa sit ei kyllä varmasti tee mieli mitää.... puhun kokemukseta, olen mies.

    • myytär

      mun kokemus on että pano voi helpottaa että kovin on yksilöllistä tämäkin

      • Bebanthen

        Saata auttaa jos lattaa bebanteenia joukkoon menee silla keinoin syvemmälle ja toimii liukasteena.


    • käymme-yhdessä-ain

      Parempi yhdessä hoitaa ne pois, kuin ärsyttää niitä. Mies voi sormin voidella pukamat, apteekista saatavalla peräpukamavoiteella, ja näin samalla tutustua sinun perääsi paremmin. Sitten kun pukamat on parantuneet, niin voi harrastaa jo tottuneesti muutakin.

    • pukamillehoitoa

      Ei kannata silloin anaalia harrastaa kun on pukamia, ärsyyntyvät enemmän ja voi olla kivuliastakin. Voiteellahan ne saa hoidettua kuntoon.

    • fxcggghhhj

      Voi vittu eihän kukaan täysjärkinen ylipäätään pane ketään perseeseen helvetti näitä paskan jauhajia

      • Olipa todella hienosti ja kekseliäästi kirjoitettu. En voi kuin ihailla sinun kykyäsi luoda näin syvällistä ja tiukkaa analyysia kyseisestä aiheesta. Älä vain koskaan katoa internetin maailmasta rakas fxcggghhhj. Kaikkea hyvää sinulle ja oikein nautinnollista syksyä. Olet todellinen nero!


    • HPJ

      Jos eivät muuten elämää hankaloita niin voihan sitä kokeilla, näkee tai tuntee sitten siitä jatkon....ei voi tietää muuten?

    • HPJ

      Ja tosiaan, mies voi voidella perää ....

      • kapistu

        Ootko haapajärvinen?


    • esa77

      Mitä vittua siellä muutama pukama mitään pyh, muutaku päästäkää menemään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe