Immenkalvon puhkaiseminen

Jenni-

Olen neitsyt ja haluaisin puhkaista immenkalvon.Miten onnistuu ja mistä tiedän että se puhkeaa? Auttakaa!

16

8946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • redbull

Eiköhän se silloin ole puhjennut,jos saat koko sormen sisään.

• kivun kokenut

Yksi sormi ei vielä todista immenkalvon olevan niin iso ettei eka kerta satu. Vasta ehkä jos 3 sormea saa kerralla sisään (vastaa peniksen paksuutta) niin sitten voi olettaa immenkalvon olevan tarpeeksi venynyt. Mulla sattui tampoonin otto myös, kun olin neitsyt. Mulla oli tosi tiukka immenkalvo ja eka yhdyntä sattui ekat 5-10min tosi paljon, mutta sitten se kipu hellitti ja loppuyhdyntä meni oikein mukavasti, ei tosiaankaan jäänyt mitään traumoja tai pelkoja :) En etukäteen mitenkään venytellyt immenkalvoani, en olisi kivun takia siihen pystynyt.

Täällä näet kuvan immenkalvosta (engl. hymen): http://www.the-clitoris.com/n_html/n_hymen.htm (klikkaa kuva isommaksi)

• Jenni-

Mutta jos se kerta on puhjennut nii miksi sitten tamponin pois ottaminen sattuu niin paljon? :(

• JennaJameson

Miksi ihmeessä haluaisit puhkaista kalvosi ennen kuin se puhkeaa luonnostaan yhdynnässä?? Eihän sen olemassaolosta mitään haittaakaan ole.

Mikäli immenkalvo olisi haitallisen tiukka, lääkäri voisi puhkaista sen. Tälle ei kuitenkaan luultavasti ole perusteita jos kerran saat tamponinkin sisällesi...

Ja Jenni... Tamponin ulosvetäminen tuntuu aina yhtä inhottavalta. Myös kalvon puhkeamisen jälkeen. Ei miellyttävä kokemus...

• Jenni-
        JennaJameson kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluaisit puhkaista kalvosi ennen kuin se puhkeaa luonnostaan yhdynnässä?? Eihän sen olemassaolosta mitään haittaakaan ole.

Mikäli immenkalvo olisi haitallisen tiukka, lääkäri voisi puhkaista sen. Tälle ei kuitenkaan luultavasti ole perusteita jos kerran saat tamponinkin sisällesi...

Ja Jenni... Tamponin ulosvetäminen tuntuu aina yhtä inhottavalta. Myös kalvon puhkeamisen jälkeen. Ei miellyttävä kokemus...

No haluatko välttämättä tietää miksi haluaisin sen itse puhkaista ennenkuin se luonnostaan puhkeaa?Siksi että pelottaa niin hirmusesti eka kerta.. varsinkin se että kuinka paljon sattuu. Ja jos immenkalvo on puhkaistu ennen ekaa kertaa niin ei satu niin paljon.:)

• Ammattilainen
        Jenni- kirjoitti:

No haluatko välttämättä tietää miksi haluaisin sen itse puhkaista ennenkuin se luonnostaan puhkeaa?Siksi että pelottaa niin hirmusesti eka kerta.. varsinkin se että kuinka paljon sattuu. Ja jos immenkalvo on puhkaistu ennen ekaa kertaa niin ei satu niin paljon.:)

Ota kunnon viinaryyppy ( pullo) ja hommaa äijä.
        Ei varmasti satu..

• mr Bongo
        Jenni- kirjoitti:

Turhaan pelkäät kipua. Se onki sitte loppujen lopuks pientä sen nautinnon rinnalla, mitä siitä tuut sitte saamaan...

• ja käske

sen puhkaasta kalvos. Niin heleppoa se on.

• Jenni-

..mutta juuri senhän takia haluan sen puhkaista että sitten kun ekan kerran menen sänkyyn niin se ei satu niin hirmusesti..!

• JennaJameson
        Jenni- kirjoitti:

..mutta juuri senhän takia haluan sen puhkaista että sitten kun ekan kerran menen sänkyyn niin se ei satu niin hirmusesti..!

Jenni, sen kuuluu sattua vähän. Se kuuluu elämään. Se myös lähentää sinua ja kumppaniasi. Muista esileikki ennen yhdyntää.

P.S. Jos pelkäät noin paljon kipua, oletkohan edes valmis seksiin vielä?? Mieti tarkkaan ennen kuin teet mitään.

• Eeki
        Jenni- kirjoitti:

Kun on taitava mies. Ekakerralla "tien avaajana" olisi hyvä olla tuppikaluinen poika tai mieluummin mies. Sillä onnistuis parhaiten. Senjälkeen pääsee sisään helposti millaisella kalulla vaan.

• 33-v. mies
        Jenni- kirjoitti:

Miehenä sanoisin, että minusta olisi enemmän kuin mukavaa kokea se yhdessä rakkaani kanssa. En varmasti haluaisi satuttaa häntä, vaan tekisimme sen varovasti ja vasta sitten, kun hän on valmis. Toivoisin sinun jättävän tuollaiset mietteet. Kaikkea hyvää!

• ...

..Sellainen pitkä ja paksu auttaa...

• mamma

Älä varsinkaan ala puhkoa itteäs millään ruuvimeesselillä.
        Ei sitä kalvoa tarvi alkaa repiä, vaan ihan ekassa yhdynnässä annat sen puhjeta.
        Sanot ukolle, että ole hellä, ja rutista sitä kovaa, kun se tulee sisään. Ei satu niin paljoa, jos ei turhia murehdi tai pelkää.

• Tietää?
        mamma kirjoitti:

Älä varsinkaan ala puhkoa itteäs millään ruuvimeesselillä.
        Ei sitä kalvoa tarvi alkaa repiä, vaan ihan ekassa yhdynnässä annat sen puhjeta.
        Sanot ukolle, että ole hellä, ja rutista sitä kovaa, kun se tulee sisään. Ei satu niin paljoa, jos ei turhia murehdi tai pelkää.

Aika mamma olet kun väität, että siellä ihan kalvo on. Joo juuri sellainen, mikä puhkaistaan kuin saippuakupla.

• mörökölli

anna minun puhkaista sun immen kalvos...
      mulla on iso

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3306
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1419
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1286
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1218
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe