Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

mites sais

Olen keski-ikäinen mies ja leka seisoo ja joutuu runkkaamaan kun pitkässä liitossa ei vaan saa niin ei saa.
Siis kun nainen ei ymmärrä seksistä mitään niin minkäs teet.
mutta olen varma että on niitä kiimaisiakin naisia , mutta ei niitä ainaskaan tän netin kautta kohtaa vaikka miten yrittää.
Ja toisekseen pitäs olla pää kuin keilapallo ja yli kaks metriä pitkä.
Ite en oo kumpaakaan . Mutta leka on hyvä ja kova!!!
Ei ainaskaan Kuopion naiset oo nettisexisivuilla, ??
Missä ootte, olis pillunnuolentaa tarjolla, muun hyvän lisäks..
3232
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Jos tulen joskus Kuopioon,otan yhteyttä.Olisit vastaus toiveisiini

Äänestä
  • tervetuloo ravileski!!! Minkähänlainen ihminen olet ja missä asti??
    Laita tähän spostiosoite,niin kirjoitellaan!!

Seliorkku

Äänestä

Osta vaimollesi didlo ja rohkaise häntä käyttämään sitä. Mitä enemmän orgasmeja saa, sitä herkemmiksi paikat tulevat eikä seksistä voi enää kieltäytyä. Minä voin nykyään saada (dildoharjoittelun ansiosta) useitakin orgasmeja päivässä. Jos on ollut päivänkin tauko, niin ensimmäisen orgasmin saantiin riittää jo yksi hidas sisääntyöntö ja hidas ulosveto.

Ainakin omalta osaltani olen huomannut, että hidas tahti, jossa vagina ehtii aistia peniksen muodot, on paljon kiihoittavampi kuin nopea hinkkaaminen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

seliorkku kirjoitti:

Olen keski-ikäinen mies ja leka seisoo ja joutuu runkkaamaan kun pitkässä liitossa ei vaan saa niin ei saa.
Siis kun nainen ei ymmärrä seksistä mitään niin minkäs teet.
mutta olen varma että on niitä kiimaisiakin naisia , mutta ei niitä ainaskaan tän netin kautta kohtaa vaikka miten yrittää.
Ja toisekseen pitäs olla pää kuin keilapallo ja yli kaks metriä pitkä.
Ite en oo kumpaakaan . Mutta leka on hyvä ja kova!!!
Ei ainaskaan Kuopion naiset oo nettisexisivuilla, ??
Missä ootte, olis pillunnuolentaa tarjolla, muun hyvän lisäks..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu