NSA taas vakoili Merkkeliä

Jokatapahtuuu

6

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NSA-on-sikoja

Sitähän se windows mailma on, vakoilua, vakoilua, vakoilua.

• Miksi-ihmeessä-MS

Joo, aivan käsittämätöntä, että MS tahallaan tekee järjestelmäänsä reikiä.
        ActiveX oli ensin tällainen. HTML5 antaa kanssa mahdollisuuden windows reikien käyttöön mm W10:nessä.

Käsittämätöntä!!!!!

• SynkääonWindows

Vaihka windows lähdekoodi julkaistaisiin, se päivittyy niin kovaa vauhtia, että ei voisi taata, että se olisi sitä mitä haluttu.
        Tosin MS myöntänyt vakoilun, joten lähdekoodin julkaisulta pohja pois.

Isosta järjestelmästä on erittäin vaikea hakee lähdekoodista reikiä, itää olla melkoinen velho että se onnistuu. Mutta ei mahdotonta, koska Linux-yhteisö kykenee hoitamaan hommaa hattuanostettavalla tavalla.
        Onko MS vika siinä että sen mahtavat resussit tekeekin osatoimintoja ja kokonaisuutta ei ole kellään, sitten ne NSA haluamat reijät ja MS:n omat haluamat reijät...
        Se että on nollapäivä haavoittuvuuksia, on anteeksiantamatonta! Myös se että järjestelmä sisältää itse defenterin jonka itäisi estää hyökkääjät omiin reikiin.
        Defender olisi tarpeeton, jos koodi olisi parempaa!

• Eihyvääpäiväää
        SynkääonWindows kirjoitti:

Vaihka windows lähdekoodi julkaistaisiin, se päivittyy niin kovaa vauhtia, että ei voisi taata, että se olisi sitä mitä haluttu.
        Tosin MS myöntänyt vakoilun, joten lähdekoodin julkaisulta pohja pois.

Isosta järjestelmästä on erittäin vaikea hakee lähdekoodista reikiä, itää olla melkoinen velho että se onnistuu. Mutta ei mahdotonta, koska Linux-yhteisö kykenee hoitamaan hommaa hattuanostettavalla tavalla.
        Onko MS vika siinä että sen mahtavat resussit tekeekin osatoimintoja ja kokonaisuutta ei ole kellään, sitten ne NSA haluamat reijät ja MS:n omat haluamat reijät...
        Se että on nollapäivä haavoittuvuuksia, on anteeksiantamatonta! Myös se että järjestelmä sisältää itse defenterin jonka itäisi estää hyökkääjät omiin reikiin.
        Defender olisi tarpeeton, jos koodi olisi parempaa!

oikeuskäsittely myös aivan järjetöntä, ihminen, käyttäjä ei saa oikeuksia millään, mutta oletpa hyökkääjä, saa täydet oikeudet helposti. Jopa osa ohjelmista antaa ne "trustedinstaller" oikeudet. Ja onhan siihen sitten ohjelmakin joka ne antaa!
        Toinee myös Kympissä!!!

Sitten MS koodarit on apinoinut koodia muolta mm Debiasta! mm wlan!!!
        Kun itse ei oosaa???

• windows_vakoilee

Tyhmyydestä sakotetaan, mitäs käytti windowsia. Valtion ja yritysten johdossa ei tulisi käyttää windowsia johon vakoilu on sisäänrakennettu, valtiosalaisuudet ja kilpailuetu valuu jenkeihin. Todella tyhmää ja sinisilmäistä.

• Mitäluulit

Saksa nielee USA:n vakoilupaskan ihan kuin meidän konjakkP...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2063
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1390
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1251
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      987
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      966
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe