Bemari on ajajan auto!

Nautinnollisia kilometrejä

BMW on ajajan auto. Ajamisen iloa.
Kaikki on tehty ajamista ja ratissa viihtymistä silmällä pitäen. Kun istuu kuskin penkkiin huomaa että on kuin nyrkki silmässä. Ei tarvi hakea ajoasentoa, kaikki on kohdallaan.
Kannattaa koeajaa.
Ajo-ominaisuudethan on tunnetusti maailman huippuluokkaa bemuissa.

14

1550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

'on kuin nyrkki silmässä'?

Kukas sellaista haluaa?

• 315 -82

Joo mulla on 315 bemu ja on meinaan tosi nautittava ajaa. Lähti muuten käyntiinkin kun oli lohkolämmin kiinni. Sutas vielä kakkosella kun hiukan revitin. BEMARI ON PARAS !!

• häh?
        315 -82 kirjoitti:

Joo mulla on 315 bemu ja on meinaan tosi nautittava ajaa. Lähti muuten käyntiinkin kun oli lohkolämmin kiinni. Sutas vielä kakkosella kun hiukan revitin. BEMARI ON PARAS !!

.. se sittenkin ajajan auto, jos se on liisattu tai lainattu?

• italo
        häh? kirjoitti:

.. se sittenkin ajajan auto, jos se on liisattu tai lainattu?

aivan!

• Pete
        italo kirjoitti:

aivan!

se on aina nautinto ajaa.

Vaikka olisi 20 vuotta vanha 315, silti se on nautinto ajaa.

• I love BMW
        Pete kirjoitti:

se on aina nautinto ajaa.

Vaikka olisi 20 vuotta vanha 315, silti se on nautinto ajaa.

25-vuotta vanhalla bemulla kurvailen itse ja on todella mukava. pesee ajo-ominaisuuksissa monet uudenkarheat japsit sun muut kipot! ja jo harvinaisemmat 2002:et ovat niin tykkejä ja tukevia tiellä että oksat pois! myös 1502 on mukavaa kyytiä!

• Mää ja mää
        315 -82 kirjoitti:

HEI !
        Mikäs nyt iski,kun päätit paljastaa todellisen minäsi?

• JM

Minulle BMW ei ole talvikeleillä antanut kovin ruusuista kuvaa. Saab
      9-5 ajeluiden jälkeen 525d on yhtä tuskaa. Takapenkillä meinaa pelottaa jo 60-70 km/h nopeudessa liukkaalla kelillä kun tuntuu siltä, että perä lähtee ilmaan koko ajan. Mutkiin joutuu tulemaan todella hiljaa ja siltikin ajolinjoja saa korjata jottei lähde käsistä pienilläkin nopeuksilla. Automaatti kyllä vaihtaa miellyttävästi, mutta kaasua ei paljoa tarvitse painaa päästäkseen takapyöräluistoihin. Joku 325xi voisi olla kova rassi, mutta hintakin on aika tähtitieteellinen auton kokoon ja ominaisuuksiin nähden.

• b3

Mummot pois ratista !
        Aikojen alussa ei muita ollutkaan kuin takavetoisia.
        Ja silloinkin pärjättiin ihan hyvin.

Itse ajan takavetoisella - ilman mitään ongelmia, talvellakin.

Turvallista matkaa !

• mese mersu

kyllä mersu on paljon parempi ajo-
      ominaisuuksissa ja muussakin ..
      ja nätimpikin.
      Mersulla on paras!
      että sillee.....

• Pekka

Olen juuri vaihtamassa autoa. Kävin tällä viikolla koeajamassa vaihtoehdot jotka ovat: 500-sarjan BMW (530d), E-sarjan MB (270cdi) ja Audi 6 (2.5TDI).
        Audi putosi pois heti. En pitänyt sen käytöksestä (ei takaveto vai mikä lienee?). Makuasia, ilmeisesti.

MB tuntui kuitenkin kuin lahnaa olisi ajanut, kun vertasi sitä bemariin. Tuntuma ohaamossa (fiilinki) oli muuten aivan mainio. Ehkä hiukan leppoisan oloinen.

Päätös pitäisi tehdä ennen toukokuuta. Silloin MB:n hinnoittelu muuttuu. Houkutta hiukan. Kun valitsen vastaavan varustelun hinta on aikalailla samoissa lukemissa. Siinäkään ei ole eroa.

En kuitenkaan kehuisi MB:n ajopuolta bemariin verrattuna. Kuten sanottu, kuin lahnalla ajaisi.

• JM
        Pekka kirjoitti:

Olen juuri vaihtamassa autoa. Kävin tällä viikolla koeajamassa vaihtoehdot jotka ovat: 500-sarjan BMW (530d), E-sarjan MB (270cdi) ja Audi 6 (2.5TDI).
        Audi putosi pois heti. En pitänyt sen käytöksestä (ei takaveto vai mikä lienee?). Makuasia, ilmeisesti.

MB tuntui kuitenkin kuin lahnaa olisi ajanut, kun vertasi sitä bemariin. Tuntuma ohaamossa (fiilinki) oli muuten aivan mainio. Ehkä hiukan leppoisan oloinen.

Päätös pitäisi tehdä ennen toukokuuta. Silloin MB:n hinnoittelu muuttuu. Houkutta hiukan. Kun valitsen vastaavan varustelun hinta on aikalailla samoissa lukemissa. Siinäkään ei ole eroa.

En kuitenkaan kehuisi MB:n ajopuolta bemariin verrattuna. Kuten sanottu, kuin lahnalla ajaisi.

En yhtään ihmettele erikoista ajokokemuksesta, jos ajoit 132kw dieseliä etuvetoisena. Käy siis kokeilemassa A6 2.5 V6 TDI Quattroa. Meno on aivan toista luokkaa. Ei voi edes verrata mesen ja bmw:n takavetoisiin. Hintaeroakaan ei ole mallien välillä kuin 11tmk.

• Pekka
        JM kirjoitti:

En yhtään ihmettele erikoista ajokokemuksesta, jos ajoit 132kw dieseliä etuvetoisena. Käy siis kokeilemassa A6 2.5 V6 TDI Quattroa. Meno on aivan toista luokkaa. Ei voi edes verrata mesen ja bmw:n takavetoisiin. Hintaeroakaan ei ole mallien välillä kuin 11tmk.

Täytynee kokeilla jos sellainen löytyisi koeajettavaksi.

Kysymys ei kyllä ollut pelkästään menopuolesta. Tai oli siinä mielessä että olen taas viimeiset kymmenen vuotta ajanut oikeastaan pelkästään takavetoisella.

Pääkaupunkiseudulla vetoisuudella ei ole merkitystä. Pitkät matkat tulee tehtyä keäaaikana tai keski-euroopan suuntaan.

• JM
        Pekka kirjoitti:

Täytynee kokeilla jos sellainen löytyisi koeajettavaksi.

Kysymys ei kyllä ollut pelkästään menopuolesta. Tai oli siinä mielessä että olen taas viimeiset kymmenen vuotta ajanut oikeastaan pelkästään takavetoisella.

Pääkaupunkiseudulla vetoisuudella ei ole merkitystä. Pitkät matkat tulee tehtyä keäaaikana tai keski-euroopan suuntaan.

Kannattaa ihmeessä käydä koeajamassa quattroa. Vaikka ajaisi paljon pääkaupunkiseudullakin niin siitä on siltikin paljon iloa. Itse en ole edes tiennyt, että Audi myy tuota 132 dieseliä etuvetoisena. Olen nimittäin luullut, että kaikki tehokkaammat mallit ovat jo quattroja. Naapurilla sai juuri käyttöönsä tuliterän Audi TT Roadster Quattron ja kyllä kuola lentää aina kun siitä ohi kävelee. ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      185
      12550
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      85
      6134
    3. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      114
      5507
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5492
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4412
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4282
    7. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      92
      4240
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4211
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4148
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3727
    Aihe