Millä vuosivälillä tuota Hakkapeliitta 5 nastaa valmistettiin?
Nokia Hakkapeliitta 5 valmistusaika
9
9473
Vastaukset
- 65151
Rengas tuli markkinoille 2006 ja sitä myytiin käsittääkseni ainakin vuoteen 2009 saakka. Joka tapauksessa kyse on kymmenen vuotta vanhasta rengastekniikasta, joten lienee syytä vaihtaa uudempaan. Kehitys on tuolla välillä ollut melkoinen.
- keväällä_nastat_pois
Ite laitoin alle prameet Hakkapeliitta ykköset. Ennakoivaa ajoa...
- mäRakastanSua
ihanaa, olet talent.
- I_dunno_lol
Itsellä on uudenkarheat Hakkis 09:t alla. Aion antaa ne perinnöksi lapsenlapsilleni.
- Anonyymi
Olen ajanut kaikilla halleilla alkaen 4 ja nykyisin 9 .
Kaikkein paras rengas ollut malli 5- Anonyymi
Hihii, jospa noita testattaisiin uusiin, niin korkeintaan jäällä pärjäisi, koska silloin sai olla järkyttävät isot ja pitkät nastat.
Oli muutan aika vanhaan ketjuun johon tuo "viisauden rykäisit". - Anonyymi
Mitä halleja oli missä ajoit? Ensin neljässä hallissa, nykyisin 9 hallissa. Logistiikka-alalla?
- Anonyymi
Dot 2016 lukee omissa Hakkapeliitta 5 renkaissa.
Miten tämä on mahdollista.- Anonyymi
Ajan rakenne on muuttunut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014