Onko uskovainen Trolli

kylläontrolli

"Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä tai henkilöä, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa. Samaa tarkoittava suomenkielisillä palstoilla syntynyt sana on provo, sanasta provokaatio.

21

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa.joo2

      Näille uskovaisille nutscape-kuvaus on elintärkeää. Jumalaan Uskon veroinen asia, sanovat.

    • ads

      • ValitseVapaus

        valitse Vapaus älä uskontoja


      • Anonyymi

        nutscape-kuvaus


    • hehhhee

      Kyllä, trolli on. Uskovaisen tarkoitus on myös saada viesteillään ateisteilta mahdollisimman kovia haukkumisia. Tämän uskovainen sitten tulkitseen ns. vainoksi, joka on merkki lähestyvistä lopun ajoista ja myös osoitus hänen uskonsa elävyydestä ja oikeassa olosta.

      • hiihaahuuhaa

        Todenpa tottakin. Kun täällä kristinuskon läpitunkemassa maassa on kristityn niin kovin vaikeaa tuntea itseään millään tavoin vainotuksi, niin nämä säälittävät luuserit tulevat sitten tänne suoltamaan joitain aivan ääliömäistä aivopieruilua, joiden tietävät taatusti ärsyttävän. Ja sen jälkeen sitten voihkivat orkun partaalla miten uskovia taas vainotaan, kun vastenmielisiin typeryyksiin vastataan samalla mitalla.

        Oikeaa vainoamista voisivat kyllä kokea, jos lähtisivät saarnaamaan uskostaan vaikka joihinkin islamilaisiin maihin. Mutta eihän noilla komerossa itkevillä vellihousuilla ole rahkeita mihinkään muuhun kuin anonyymiin nettihuuteluun. Ei riitä se heidän uskonsa millään niin pitkälle, että laittaisivat itsensä oikein tosissaan likoon sen puolesta.


      • Anonyymi
        hiihaahuuhaa kirjoitti:

        Todenpa tottakin. Kun täällä kristinuskon läpitunkemassa maassa on kristityn niin kovin vaikeaa tuntea itseään millään tavoin vainotuksi, niin nämä säälittävät luuserit tulevat sitten tänne suoltamaan joitain aivan ääliömäistä aivopieruilua, joiden tietävät taatusti ärsyttävän. Ja sen jälkeen sitten voihkivat orkun partaalla miten uskovia taas vainotaan, kun vastenmielisiin typeryyksiin vastataan samalla mitalla.

        Oikeaa vainoamista voisivat kyllä kokea, jos lähtisivät saarnaamaan uskostaan vaikka joihinkin islamilaisiin maihin. Mutta eihän noilla komerossa itkevillä vellihousuilla ole rahkeita mihinkään muuhun kuin anonyymiin nettihuuteluun. Ei riitä se heidän uskonsa millään niin pitkälle, että laittaisivat itsensä oikein tosissaan likoon sen puolesta.

        Vihapuhe, kiihottaminen kansanryhmää vastaan ja puheet joukkotuhonnasta eivät kuulu ateismipalstalle, eivätkä minnekään.


    • räyhräyh

      Palstan uskikset ovat vajaamielisiä hihhulita ja kaikki vähän älykkäämmät uskikset häpeävät näitä pölkkypäitä.

      • nnininininn toisia syytät nnnnoononon


    • Trolli.no.888

      Ateisteja ärsyttäväksi trolliksi taitaa riittää jo se, jos joku tällä foorumilla sanoo uskovansa Jeesukseen Kristukseen.
      Minäkin uskon, joten olen ilmeisesti ateisteja ärsyttävä trolli.

      • miten.on

        Miten on? Onkohan Helluntailaisuus palstalle kirjoittava henkilö trolli, jos kirjoittaa palstalle viestin, jossa hän kertoo, että ei usko jumaliin?


    • trollijumala

      Minua sanottiin alkuaikoina trolliksi, eipä enää pitkiin aikoihin.
      Tulevaisuudessa ihmetellään, että miten täällä on voinut elää uskovaisten kanssa.
      Niiden kanssa voi ilmeisesti elää, jos niitä pitää trolleina, ei ne kuitenkaan ole tosissaan.

      • Anonyymi

        Kato löysit mun juttuja.


    • Uppiii

      Trolli kuriin ja vanhat paremmat keskustelut ylös!!!

    • Anonyymi

      narina

    • Anonyymi

      Uskovaiset ovat möllejä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ensin rokotettiin suutari Anderssooon...


    • Anonyymi

      Ovat ne.
      Trumpismia ehdottaisin uudeksi sanaksi trollailusta.

    • Anonyymi

      Imureita käytetään huushollin siivoamiseen.

      Teisti käyttää hepin kutittamiseen

    • Anonyymi

      Isoäitini opetti aikoinaan että typeryksiä ja valehtelijoita ei tule sietää.

      Nyt yli 50 vuotta myöhemmin katsellessa trumpisteja, populisteja ja fundisuskovaisia olen tullut samaan johtopäätelmään.

      Nuorempana pidin isoäitiäni suvaitsemattomana ihmisenä mutta elämä on opettanut että mitä enemmän annat typeryksille liekaa, sitä typerämmiksi heidän juttunsa vain menevät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      97
      2247
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1935
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      43
      1905
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      34
      1806
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1362
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1359
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1178
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      94
      1069
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      954
    10. Hyvää rakkaushuomenta

      Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
      Ikävä
      179
      928
    Aihe