Lapseni...
Et ehkä tunne minua,
mutta minä tiedän kaiken sinusta.
Ps. 139:1
Tiedän milloin istut ja milloin nouset.
Ps. 139:2
Tunnen kaikki sinun tiesi.
Ps. 139:3
Olen laskenut kaikki pääsi hiuksetkin.
Matt. 10:29-31
Tein sinut minun kuvakseni.
1. Moos. 1:27
Minussa sinä elät, liikut ja olet.
Ap.t. 17:28
Sillä sinä olet minun lapseni.
Ap.t. 17:28
Tunsin sinut jo ennen syntymääsi.
Jer. 1:4-5
Valitsin sinut, kun suunnittelin luomakuntaa.
Ef. 1:11-12
Et ollut vahinko.
Ps. 139:15-16
Kaikki sinun päiväsi on kirjoitettu minun kirjaani.
Ps. 139:15-16
Päätin tarkkaan, milloin synnyt ja missä asut.
Ap.t. 17:26
Sinä olet ihme, suuri ihme.
Ps. 139:14
Kudoin sinut kokoon äitisi kohdussa.
Ps. 139:13
Saatoin sinut maailmaan syntymäpäivänäsi.
Ps. 71:6
Ne, jotka eivät tunne minua,
ovat antaneet minusta väärän kuvan.
Joh. 8:41-44
En ole kaukainen enkä vihainen
vaan täydellinen rakkaus.
1. Joh. 4:16
Ja haluan antaa sinulle ylen määrin rakkauttani
1. Joh. 3:1
vain siksi, että olet minun
lapseni ja minä olen Isäsi.
1. Joh. 3:1
Tarjoan sinulle enemmän kuin maallinen
isäsi koskaan kykenisi.
Matt. 7:11
Sillä minä olen täydellinen Isä.
Matt. 5:48
Kaikki hyvä, mitä saat, tulee minulta.
Jaak. 1:17
Minä olen sinun huolenpitäjäsi ja
täytän kaikki tarpeesi.
Matt. 6:31-33
Suunnitelmani sinun tulevaisuutesi
varalle on aina ollut täynnä toivoa.
Jer. 29:11
Minä rakastan sinua ikuisella rakkaudella.
Jer. 31:3
Ajatukseni sinua kohtaan ovat lukemattomat
kuin hiekanjyväset meren rannalla.
Ps. 139:17-18
Minä iloitsen sinusta laulaen.
Sef. 3:17
En koskaan lakkaa tekemästä sinulle hyvää.
Jer. 32:40
Sillä sinä olet minun aarteeni.
2. Moos. 19:5
Haluan koko sydämestäni ja sielustani
palauttaa asemasi lapsenani.
Jer. 32:41
Ja tahdon näyttää sinulle suuria ja ihmeellisiä asioita.
Jer. 33:3
Jos etsit minua koko sydämestäsi, löydät minut.
5. Moos. 4:29
Iloitse minussa, ja annan sinulle,
mitä sydämesi toivoo,
Ps. 37:4
koska juuri minä olen antanut sinulle ne toiveet.
Fil. 2:13
Voin tehdä sinulle enemmän kuin
osaat edes kuvitella,
Ef. 3:20
sillä olen suurin rohkaisijasi.
2. Tess. 2:16-17
Olen myös Isä, joka lohduttaa
sinua kaikissa murheissasi.
2. Kor. 1:3-4
Kun sydämesi on särkynyt, olen lähelläsi.
Ps. 34:18
Kannan sinua sylissäni niin kuin
paimen kantaa lammastaan.
Jes. 40:11
Kerran tulee päivä,
jolloin pyyhin silmistäsi kaikki kyyneleet.
Ilm. 21:3-4
Ja otan pois kaiken sen tuskan,
jota olet kärsinyt maan päällä.
Ilm. 21:3-4
Olen Isäsi ja rakastan sinua aivan
kuin poikaani Jeesusta.
Joh. 17:23
Jeesuksessa rakkauteni sinuun tulee ilmi.
Joh. 17:26
Hän on olemukseni täydellinen kuva.
Hepr. 1:3
Hän tuli osoittamaan, että olen puolellasi,
en sinua vastaan,
Room. 8:31
ja kertomaan, etten pidä kirjaa synneistäsi.
2. Kor. 5:18-19
Jeesus kuoli, jotta sinä ja
minä voisimme tehdä sovinnon.
2. Kor. 5:18-19
Hänen kuolemansa oli lopullinen osoitus
rakkaudestani sinua kohtaan.
1. Joh. 4:10
Annoin kaiken, mitä rakastin,
saadakseni sinun rakkautesi.
Room. 8:31-32
Jos otat vastaan Jeesuksen,
otat vastaan minut.
1. Joh. 2:23
Eikä mikään enää erota
sinua minun rakkaudestani.
Room. 8:38-39
Tule kotiin, ja järjestän taivaassa
kaikkien aikojen juhlat.
Luuk. 15:7
Olen aina ollut ja tulen aina olemaan Isä.
Ef. 3:14-15
Kysyn sinulta: haluatko olla lapseni?
Joh. 1:12-13
Minä odotan sinua.
Luuk. 15:11-32
Rakkaudella, Taivaallinen Isäsi
Kaikkivaltias Jumala
Isän Rakkauskirje!
13
<50
Vastaukset
AMEN - Rakkaat uskon siskot ja veljet !
KIITOS . . . Jumalan SIUNAUSTA . . . !
NIIN . . . KAUNISTA - ja - RAAMATULLISTA.
LISÄTÄÄN TÄHÄN VIELÄ . . . Jumalan SANELEMA ILMOITUS . . .
. . . johon sisältyy . . . Joh. 3:16-18 . . .
Jumalan_henkäys
21.8.2015 12:17
Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.
Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!
UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?
--------------------------------------------------------------
Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:
ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !
UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !
KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18
----------------------------------------------------------------
Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!
Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.
Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.
TEHTÄVÄMME on TOTEUTTAA Jumalan tahtoa, eli VALMISTELLA . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.
TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.
******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********
Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi
Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.
Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.
Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
Siunausta ja Herran rauhaa !- KiitosIsä
Kaunis aloitus.
- OnkinVaihteeksi
Oikein kaunis.
- sikasaatanaOlet
"Lapseni...
Et ehkä tunne minua,
mutta minä tiedän kaiken sinusta.
Ps. 139:1
Tiedän milloin istut ja milloin nouset."
Jeesus on saatanan koiran raato ja huora.
Et jeesus osaa muuta kuin pettää ja valehdella.
Et ikinä tule saamaan sieluni, et rakkauttani.
sinä olet kurja pelkuri joka pelastit vain oman perseesi.
et uskalla edes kanssani oikeutta käydä sillä et voi nostaa katsettasi minun edessäni.
et kykene edes yhtä hammasta parantamaa. totisesti parantaja.
helvetin petturi.- saatananhomoOlet
Koska tahansa laitan oman rakkauteni sinun rakkautesi kanssa vaakaan ja olet sata varmasti haviävä.
et kykene valossa keskustelemaan et voi katsettasi pahuudelta nostaa.
Koska tahansa, kunhan saat rohkeutta kohdata ihmisen jonka olet pettänyt.
vaikka antaisit kaikki talosi tavarat ja kaiken mitä on taivaassa ja maanpäällä, halveksin vain sinua.
sinä et ole rakkauteni arvoinen, kurja petturi, pelkuri. - Psalmit139
1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Herra, sinä tutkit minua ja tunnet
minut.
2. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.
3. Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut.
4. Sillä, katso, ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne.
5. Sinä olet saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni.
6. Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen.
7. Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä?
8. Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
9. Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin,
10. sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tarttuisi minuun.
11. Ja jos minä sanoisin: "Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi",
12. niin ei pimeyskään olisi sinulle pimeä: yö valaisisi niinkuin päivä, pimeys olisi niinkuin valkeus.
13. Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.
14. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.
15. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.
16. Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
17. Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku!
18. Jos minä tahtoisin ne lukea, olisi niitä enemmän kuin hiekan jyväsiä. - Minä herään ja olen vielä sinun tykönäsi.
19. Jumala, jospa sinä surmaisit jumalattomat! Ja te murhamiehet, väistykää minusta pois!
20. Sillä he puhuvat sinusta petollisesti ja lausuvat turhaan sinun nimesi - nuo sinun vihollisesi.
21. Herra, enkö minä vihaisi niitä, jotka sinua vihaavat, enkö inhoaisi niitä, jotka sinua vastustavat?
22. Kaikella vihalla minä heitä vihaan, he ovat minun omia vihollisiani.
23. Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni.
24. Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.
- aikasiirtymä
ja koska herra sitten vaivautuu auttamaan ja sallii syödä ja nauttia kaikkean runsaasti ja saan elämästä yltäkylläisen jo maan päällä.
toivottavasti herra sen sanoo että voin sitä tarkailla eli havaita.
"En koskaan lakkaa tekemästä sinulle hyvää."
Wonderfull. sopiiko tänäpäivän herra, nyt on minulla HÄDÄN päivä!
miten on vai tulee sitten odottaa sitä: "Tänä päivänä/ä"
"Annoin kaiken, mitä rakastin,
saadakseni sinun rakkautesi."
Loistavaa. ja missä ja miten voin tämän havaita ?
Herra voit toki avata silmäni että näen tämän muuten en havaitse.. suurta ja ihmeelistä rakkauttasi. hhmmm
"Voin tehdä sinulle enemmän kuin
osaat edes kuvitella,"
ja SUURI EMÄVALE!
20 Mutta hänelle, joka voi tehdä enemmän, monin verroin enemmän kuin kaikki, mitä me anomme tai ymmärrämme, sen voiman mukaan, joka meissä vaikuttaa,
miten olisi herra aikamatkustus lapsuuteeni ja sitten itse opetan itseäni, niin ettei murhaajat ja varkaat ole opettajiani.
Jeesus sinä itse todistat:
Joh. 14:11 Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.
Joh. 10:38 Mutta jos minä niitä teen, niin, vaikka ette uskoisikaan minua, uskokaa minun tekojani, että tulisitte tuntemaan ja ymmärtäisitte Isän olevan minussa ja minun olevan Isässä."
En usko herra sinun puhettasi, voitko nyt antaa nyt sen teon että uskon.
kiitos. - GoodGood666
Olen Isäsi ja rakastan sinua aivan
kuin poikaani Jeesusta.
Tarjoan sinulle enemmän kuin maallinen
isäsi koskaan kykenisi.
good good.
ja sitten niitä tekoja. - vihapuheet
Saksa yrittää suitsia nopeasti lisääntynyttä vihapuhetta
Näkökulma Yhä useampi vihanlietsoja uskaltaa esiintyä omalla nimellään. Vihapuheen pelätään johtavan väkivaltaan.
"Pakolaiskriittisten" ja "huolestuneiden kansalaisten" väkivaltaista ja rikollista käytöstä on alettu kutsua Saksassa sitä oikein ja parhaiten kuvaavalla nimellä: terrorismi. Nyt myös analysoidaan tarkemmin siihen liittyvää, ihmisarvoa alentavaa vihapuhetta.
Vihapuhe on pesiytynyt enimmäkseen anonyymisti nettilehtien keskustelupalstoille ja some-puskiin. Nimettömyyden raja on kuitenkin alkanut rikkoutua, sillä yhä useampi vihanlietsoja uskaltaa esiintyä omallakin nimellään Facebookissa. Saksassa onkin nyt vaadittu yhteisöpalvelua karsimaan vihapuhetta, ja Hampurin yleinen syyttäjä on käynnistänyt sitä vastaan syytetutkimuksen.
Yli kahden miljoonan levikillään maan suurin iltapäivälehti Bild-Zeitung halusi panna vauhtia Facebookin siistiytymiseen ja julkaisi vihapuheita henkilöiden nimillä ja kuvilla varustettuina. Sen jälkeen toimittajat kävivät vielä koputtelemassa näiden ihmisten ovia ja haastattelemassa, voisivatko he jotenkin myös perustella puheitaan.
"Häpeäpaalu." Näin lehti itse luonnehti menetelmäänsä pakottaa kanssaihmisiään halventaneita tai uhkailleita vihanlietsojia julkisesti vastaamaan teoistaan. Suomessa tällaista häpeärangaistusta edusti jo aikoinaan 1600–1800-luvuilla pahantekijöiden istuttaminen kirkon edustalle tai lähitienoolle jalkapuihin ohikulkevan kirkkokansan katsastettavaksi.
"Paholainen noutakoon sen vanhan rotan, ajattelemme sitten, kun ollaan niin pitkällä, että kansa rankaisee pettäjiään", uhkailee yksi maan sisäministeriä. Toinen visioi "leiritulella teltassa grillatuista pakolaisista". Bild-Zeitung tunnetaan itsekin kovista otteistaan julkisuuden henkilöitä kohtaan, mutta nyt on senkin mielestä ylitetty sallitun sananvapauden ja satiirin rajaviiva.
Nimettömillä huhuilla lietsotaan pelkoa
Oma lukunsa ovat puskista päästetyt nimettömät vihapuheet. Anonyymit muukalaisvihan lietsojat levittävät pelkoa herättäviä valheita, joista heitä ei saa henkilökohtaisesti kiinni. Esimerkiksi Edeka-supermarketista levitettiin huhua, että pakolaiset olisivat käyneet varastamassa sen hyllyt tyhjiksi. Kauppias oikaisi väitteen julkisuudessa. Hän totesi, ettei pakolaisten kanssa ole ollut ongelmia.
Vihanlietsoja on kuin se varas, joka huutaa aina ottamaan varkaana kiinni jonkun toisen. Tai räksyttää valelehdistöä (Lügenpresse) vastaan, kun pelkää jäävänsä omista valheistaan kiinni kriittisessä ja tutkivassa lehdistössä. Hän kuvittelee mielellään myös edustavansa kansaa voidakseen ottaa oikeuden omiin käsiinsä ja rangaistakseen todellisia kansanedustajia ja kaikkia muitakin vihan kohteitaan.
Vihanlietsojien kielenkäytöllä on havaittu olevan suoranaisia yhteyksiä vanhaan natsi-sanastoon. Siinä haetaan syyllisiä ja syntipukkeja yhteiskunnallisiin ongelmiin ja pelonaiheisiin ryhmistä, joita kuvataan ihmisarvoa alentavilla tavoilla. Se taas on esiaste, henkistä pohjustusta ja rohkaisua näihin ihmisiin kohdistuville rankaisutoimenpiteille ja väkivallanteoille.
Siirtymä sanoista tekoihin ei ole tietenkään automaattinen saati välttämätön, mutta se on myös johdonmukainen seuraus, kun vihanpito muhii kyllin kauan ja intensiivisesti. Koko Saksa järkyttyi syvästi kaksi viikkoa sitten, kun uusnatseihin jo 1990-luvulla kuulunut mies puukotti Kölnin ylipormestarin Henriette Rekerin henkihieveriin, koska hän oli vastannut kaupungin pakolaisasioista.
Puukotus teki suurelle yleisölle entistä selvemmäksi, millainen vaara äärikansallisista kiihkoilijoista on tullut. Heidän lietsomansa terroristinen ilmapiiri ja väkivalta eivät rajoitu vain pakolaisiin tai ulkomaalaisiin, vaan myös omiin kansalaisiin ja heidän todellisiin kansanedustajiinsa. Samalla pakolaisiin kohdistunut väkivalta on entisestään kasvanut.
jatku...- vihapuheet
Yli 500 pakolaisiin kohdistunutta hyökkäystä
Saksan keskusrikospoliisi on rekisteröinyt tämän vuoden aikana yli 500 vain pakolaisiin kohdistunutta väkivallantekoa päällekarkauksista pakolaiskeskusten murhapolttoihin. Niillä taas on pitkä ja synkeä tausta. Amadeu-Antonio-säätiön mukaan natsien ja äärikansallisten ryhmien ulkomaalaisiin kohdistuneen väkivallan kuolonuhrien määrä on noussut maassa vuodesta 1990 alkaen jo 178:aan.
Säätiö on perustettu vuonna 2002 ajamaan äärikansallisten vainoamien maahanmuuttajien asiaa. Se kantaa Amadeu Antonion, vuonna 1990 Eberswaldessa tapetun angolalaisen nuorukaisen nimeä. Noihin aikoihin itäisessä Saksassa alkoivat äärikansalliset nuoret organisoitua uusnatsistiseksi, väkivaltaiseksi ja terroristiseksi verkostoksi, jolla on edelleen oma roolinsa muukalaisvihamielisissä liikkeissä.
Mediatapahtumaksi muodostuneet Pegida-mielenosoitukset Dresdenissä kertovat omalta osaltaan vihapuheiden kiihtymisestä ja radikalisoitumisesta. Yksi rajaviiva ylitettiin mielenosoituksiin tuoduilla hirttopuilla, joiden köydet oli varattu maan liittokanslerille ja talousministerille. Oikeusministeri Heiko Maas velvoitti poliisin puuttumaan valppaammin mielenosoittajien käytökseen, joka yllättää rikollisiin tekoihin.
Kokoontumis- ja mielipidevapauteen Maas ei halua puuttua, mutta niiden väärinkäyttöön kyllä. Muukalaisvihan lietsojia ja heidän liepeilijöitään hän kutsuu demokratian vihollisiksi. Maas pitää Pegida-mielenosoittajia ainakin moraalisesti osavastuussa ulkomaalaisiin kohdistuneista väkivaltarikoksista. Kannanottoa on kiitetty, mutta samalla odotetaan vielä vihatekojen panemista tehokkaammin aisoihin.
- paitsinäillä
palstoilla EI USKALLETA ESIINTYÄ OMALLA NIMELLÄÄN VAAN HUUDETAAN PUSKISTA!!!
- uskonlahko
Ulkomaat 31.10.2015 klo 8:58 | päivitetty 31.10.2015 klo 9:06
http://yle.fi/uutiset/kiinassa_uskonnollisen_kultin_johtaja_sai_elinkautisen_raiskauksesta_ja_petoksesta/8422262
Kiinassa uskonnollisen kultin johtaja sai elinkautisen raiskauksesta ja petoksesta
Valtiollisen median mukaan mies oli vietellyt kymmeniä naisia kertomalla, että seksi hänen kanssaan antaisi yliluonnollisia voimia.
Kiina on viime vuosina tiukentanut otetta uskonnollisista ryhmistä.
Kiinalainen oikeus on tuominnut uskonnollisen kultin johtajaksi syytetyn miehen elinkautiseen vankeuteen raiskauksesta ja petoksesta.
Oikeusistuin eteläisessä Zhuhain kaupungissa määräsi myös kolmelle miehen seuraajista 1–4 vuoden vankeustuomiot.
Valtiollinen media on kertonut, että Wu Zeheng vietteli kymmeniä naisia väittämällä, että he saisivat yliluonnollisia voimia harrastamalla seksiä hänen kanssaan. Lisäksi jotkut Wun naispuolisista seuraajista olivat syyttäneet häntä raiskauksesta.
Virallisen tiedotteen mukaan Wuta syytettiin myös haitallisten elintarvikkeiden myymisestä.
Wu pyöritti ravintolaa, jossa väitettiin, että salaisilla resepteillä valmistettuihin annoksiin oli käytetty "kallisarvoisia" raaka-aineita. Syyttäjien mukaan ruoka oli tavallista, paitsi että sen valmistuksessa oli käytetty kiellettyjä yrttejä, virallinen uutistoimisto Xinhua kertoi.
Xinhuan mukaan poliisitutkinnassa selvisi, että Wu oli koonnut laittomasti lähes miljoonan euron omaisuuden. Uutistoimisto AP:n mukaan Wu on syyttänyt viranomaisia uskonnollisen, hyväntekeväisyyttä tekevän ryhmän vainoamisesta.
Tarkkailijoiden mukaan Kiinan hallitus on tiukentanut otettaan uskonnollisista ryhmistä sen jälkeen, kun presidentti Xi Jinping nousi valtaan vuonna 2013.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti30836704Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s895705Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294884Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2584072Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1033354Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös193179Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta632768Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi512261En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122074Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4711814