Lastensuojelu hakee näyttöä hallinto- oikeudelle huostasuunnitelmiensa tueksi tilaamalla itse lastensuojeluilmoituksia! Tässä yksi esimerkki: http://www.lokakuunliike.com/ll-uutiset/jyly-v-akseli-kiireellinen-sijoitus-23102015
Vastaukset 8
- MarraskuunLiike
Höpön höpön. Kuka näihin juttuihin uskoo?
- asioillaonpuolensa
Äidille tuntuu olevan tärkeämpää kinata viranomaisten kanssa kuin oman lapsen etu. Miksi äiti ei ole huolehtinut pojan puheterapiasta? Miten äiti selittää lapsen vaikeat psyykkiset oireet?
- onpuoletjoo
Tyypillisiä ADHD -lapsen piirteitähän hänellä on! Siihen tuntui olevan liian vaikea saada toiminnanohjausta. ADHD on neurologinen ominaisuus, ei mikään "vaikea psyykkinen oire".
- totuusvsjulkisuus
Lokakuun liike oon valmis puolustamaan ketä tahansa häiriintynyttä vanhempaaa. Lokakuun liike vs. onnellinen lapsuus
- rohkeitalöytyy
Olipa hyvä tallenne! Äiti on tosi rohkea Leijona joka ei niele halpamaisia menetelmiä.
- justjooko
Äiti jankuttaa samoja asioita ja etsii viranomaisista virheitä. Kannattaisko keskittyä siihen lapseen! Ei tulis yllätyksenä lapsen diagnoosi kun olisi keskittynyt lääkärin palautteeseen, mut ei, täytyy jankuttaa omia asoita. Kyllä on tässä äidillä lapsen vointi unohtunut.ut onhan se taas kiva kinata lasun kanssa.
- vaileijonaemo
Minusta äiti on halpainen lasta kohtaan, mistä tämä lapsi saisi sen oikean leijonaemon joka suojelisi häntä bioäidiltä?
- itekinadhd
ADHD on neuropsykiatrinen häiriö ja voi olla myös tulosta kasvuympäristöstä. Osa vanhemmista kuvittelee, että voivat pestä kätensä kun saavat lapselleen tämän diagnoosin. Ihan selvää on, että lapsi tarvitsee huomattavasti tukea ja apua. Sitä äiti ei ole kyennyt/halunnut järjestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261494
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain1071424Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1491355Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2461228Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571096Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925191076- 741072
- 84931
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S43776- 66744
- 37676
Suolahden ostokeskus
Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.49669- 102642
- 42640
- 36615
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15608- 103577
- 67569
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28569En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40568