Putkosen kusella käynti pääuutinen IL:ssä ?

YLENrajuhyökkäys

37

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Supistamisen.paikka

      Yle paisunut kuin SAK.

    • Täytyy sanoa, että vaikka Matti Putkonen on harvinaisen vastenmielinen tyyppi poliitikoksi, tällä kertaa tunsin puolestahäpeää toimittaja Jan Anderssonia kohtaan, kun tämä tivasi Putkosen poissa ollessa moneen kertaan, mihinkähän Putkonen meni ja aikooko olla kauankin poissa.

      Hyvänen aika! Herrasmiestoimittaja ei ala vaatia julkista selitystä, kun haastateltava anteeksi pyytäen poistuu hetkeksi studiosta. Ei se meille tv-katsojille kuulu, käykö haastateltava esimerkiksi vessassa vaiko ottamassa insuliinipiikin tai jonkin muun juuri siinä tilanteessa tarvitsemansa lääkkeen. Olen pannut ennenkin merkille, että Jan Andersson on koulukiusaajatyyppiä.

      • Onko_toimit-

        tajan nimi Jan Andersson? Toimittajahan ansaitsee täyden kympin työstään.

        Putkonenkin ansaitsee tunnustuksen esiintymisestään; hänhän selitti asiat parhain päin puolueensa kannalta. Kaikissa puolueissa tarvitaan tällaisia vahvoja taustavaikuttajia.


      • ahnevanmaa

        Andersson on pakkoruotsittaja ja muutenkin täysi kyrpä.


      • vastenmielinen
        ahnevanmaa kirjoitti:

        Andersson on pakkoruotsittaja ja muutenkin täysi kyrpä.

        halosnuolija


      • Onko_toimit- kirjoitti:

        tajan nimi Jan Andersson? Toimittajahan ansaitsee täyden kympin työstään.

        Putkonenkin ansaitsee tunnustuksen esiintymisestään; hänhän selitti asiat parhain päin puolueensa kannalta. Kaikissa puolueissa tarvitaan tällaisia vahvoja taustavaikuttajia.

        Andersson veti lähetyksen kokonaisuudessaan hyvin, ei esimerkiksi puhunut haastateltavien päälle, eikä keskeyttänyt heitä. Mutta tuossa yhdessä kohtaa häneltä unohtuivat käytöstapojen alkeetkin.


      • Yrittikyllä

        puhua päälle mutta haastateltavat oli liian rutinoituneita tällä kertaa, toimittajan vedätyksille..


      • KauKe

        Kyllä tuo Ylen eilenillalla suorittama Perssujen kuulustelu meni mielestäni täysin täysin överiksi. Vaikka toimittaja Jan Andersson on kohtuu hyvä yleistoimittaja, niin kyllä hänet täytyy vapauttaa poliittisista tehtävistä. Sillä niin rumasti hän vetää asioita sosialistien suuntaan, että pahaa tekee.
        Jos tuo samanlainen miehistön vaihdos olisi tapahtunut sosialistien leirissä. Niin Yle olisi repinyt siitä kaikki positiiviset asiat, esim, vaihdettiin miestä aktiivisempaan, ja nyt saamme puolueesta kaiken irti, kun pyrimme kohti suurinta puoluetta.
        Kyllä Andersson teki niin suuren virheen, asettumalla enemmän toimittajien puolelle kuin toimittajat itse. Ja teki paljon törkeimpiä toteamuksia perssuista kuin he. Anderssonin olisi pitänyt olla tasapuolinen, ja asttaa molemmille osapuolille saman tyylisiä kysymyksiä.
        Tästä kuullaan vielä..


      • katsoin

        Totuus tekee kipeää.Toimittaja toimi hyvin, sehän ne kyselyt kysy, eikä putkonen.Selostukset oli persuilla heikot.Jos hallitukseen mennään sillä asenteella että noudatetaan hallitusohjelmaa vaikka lupaukset on ollut äänestäjille toinen,ois parempi jäädä rannalle.


      • Minustaseoli

        YLEn pohjanoteeraus, toimittajassa nyt isompaa vikaa ollut, teki mitä oli käsketty palkkansa eteen..


      • Syyllistynyt---
        ahnevanmaa kirjoitti:

        Andersson on pakkoruotsittaja ja muutenkin täysi kyrpä.

        Syyllistynyt mm. PakkoRuotsalaisuuteen Ylessä


    • JärkyttynytKatsoja

      Jumalauta, kun päästään YLE:n piinapenkkiin niin sieltä ei poistuta kesken pois kuin ruumissäkissä, se on ns.kultainen sääntö. Nyt persut saivat sitten häpäistyä YLEN:n koko vuosikymmeniä käsittäneen ansiokkaan toiminnan, Putkonen kävi vessassa kesken kuulustelun. Hävetkää persut, ette enää ikinä pääse telkkariin haastateltavaksi kuin korkeintaan Pikku Kakkosessa.

      • Todellisuudessa

        Putkosta pieretti, vanha mies, ryppynaru jo falskaa....


    • Kyllä kansalaisen kusella käymistäkin pitää valvoa. Kansalla on oikeus tietää kävikö Putkonen vessassa vai lorotteliko julkisella paikalla. Väärin kuseminen on rangaistava teko. Kyllä laki koskee Putkostakin, ainakin periaatteessa.

      • Juttunostetaan

        valtakunnalliseen vatvomiseen, muutama oikeusjuttukin nostetaan ja tutkintoja..


    • Parempaa_seuraa

      Oliko ihme että toimittaja kyseli Putkosen poistumisesta. Uhkailihan puolustusministeri Niinistö poistua suorasta lähetyksestä 3 kertaa. Lapsellisia nuo persut, miksi keskusta haluaa olla niiden kanssa hallituksessa?

      • Käytöstapoja

        toimittajankaan pitäisi unohtaa, Putkonen pyysi anteeksi poistumistaan ja ilmoitti että se kestää vain hetken..


      • Kuvitellaan että sinulla on vieraita ja joku heistä pyytää anteeksi poistumistaan hetkeksi. Alatko itse siinä toisten kuullen hämmästellä, että mihinkähän se meni ja aikooko olla kauankin poissa?

        Normaali-ihmisten käytöstapoihin sellainen ei kuulu.


      • eikuvitellatuollaista
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Kuvitellaan että sinulla on vieraita ja joku heistä pyytää anteeksi poistumistaan hetkeksi. Alatko itse siinä toisten kuullen hämmästellä, että mihinkähän se meni ja aikooko olla kauankin poissa?

        Normaali-ihmisten käytöstapoihin sellainen ei kuulu.

        TV-lähetyksen aika on rajallinen ja toimittajalla olisi tietyt kysymykset, siispä voi olla perusteltua kysellä, kuinkahan kauan haastateltavan mainitsema "hetkinen" mahtaa tarkoittaa?
        Jos vaikka kymmenen minuuttia, silloin toimittajan täytyy osata improvisoida tilanteessa. Jos onkin Putkosen poistumisesta tehty itseään suurempi numero, alkaa vaikuttaa, että toimittajan kysymyksestä on tehty sitäkin suurempi numero.
        Mutta onpa se Putkonen aika kärsineen näköinen. Putkosen tyyli oli ihan persurahvaaseen tehoavaa, paita etenkin pullottavan vatsan päällä oli suorastaan ihan yliveto peruspersuvalinta.


      • nytpystymokasitaas
        Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Kuvitellaan että sinulla on vieraita ja joku heistä pyytää anteeksi poistumistaan hetkeksi. Alatko itse siinä toisten kuullen hämmästellä, että mihinkähän se meni ja aikooko olla kauankin poissa?

        Normaali-ihmisten käytöstapoihin sellainen ei kuulu.

        "Normaali-ihmisten käytöstapoihin sellainen ei kuulu."

        Väität siis Jan Anderssonia epänormaaliksi?


      • Tekeemitä

        käsketään, koko juttu oli SDP:n tilaustyö..


      • KauKe
        nytpystymokasitaas kirjoitti:

        "Normaali-ihmisten käytöstapoihin sellainen ei kuulu."

        Väität siis Jan Anderssonia epänormaaliksi?

        Kun meillä on Pystyn kanssa aikapaljon samoja näkemyksiä näistä asioista, niin voisinko vastata tuohon kysymykseesi. Kyllä tuo perssujen jahtaaminen hiukan epänormaalilta tuntuu, ja Yle on siihen suurin syypää, kun on saanut noin "lutusen" Anderssonnin (ainakin naisten mielestä) noin hyökkääväksi perssuja kohtaan. Mutta kenen leipää syöt, sen lauluja laulelet.
        Kyllä tuossa selvästi näkee sosialistien hallituksen kaatoyritykset, mutta uskon että se jää rumaksi yritykseksi. Se tiedoksi sossuille että ainakaan Kokoomus tai Perssut ei mene teidän kanssa samaan hallitukseen, ja itse pidän huolen siitä ettei myöskään keskusta sorru siihen. Niin kauan kun SAKn alaiset liitot on terroristien hallussa ( tarkennan myöhemmin mitä tuolla tarkoitin) Samoin Kristilliset ja Ruotsalaiset sekä Vihreetkin karttavat kuulema sossuja.
        Joten Kommarien nuoleskelu on teidän ainut ilonne.................


      • normaaliakepusekoilua
        KauKe kirjoitti:

        Kun meillä on Pystyn kanssa aikapaljon samoja näkemyksiä näistä asioista, niin voisinko vastata tuohon kysymykseesi. Kyllä tuo perssujen jahtaaminen hiukan epänormaalilta tuntuu, ja Yle on siihen suurin syypää, kun on saanut noin "lutusen" Anderssonnin (ainakin naisten mielestä) noin hyökkääväksi perssuja kohtaan. Mutta kenen leipää syöt, sen lauluja laulelet.
        Kyllä tuossa selvästi näkee sosialistien hallituksen kaatoyritykset, mutta uskon että se jää rumaksi yritykseksi. Se tiedoksi sossuille että ainakaan Kokoomus tai Perssut ei mene teidän kanssa samaan hallitukseen, ja itse pidän huolen siitä ettei myöskään keskusta sorru siihen. Niin kauan kun SAKn alaiset liitot on terroristien hallussa ( tarkennan myöhemmin mitä tuolla tarkoitin) Samoin Kristilliset ja Ruotsalaiset sekä Vihreetkin karttavat kuulema sossuja.
        Joten Kommarien nuoleskelu on teidän ainut ilonne.................

        "...ja itse pidän huolen siitä ettei myöskään keskusta sorru siihen."


        Sillalailla, sillälailla..


      • kihkeetämenoosano
        normaaliakepusekoilua kirjoitti:

        "...ja itse pidän huolen siitä ettei myöskään keskusta sorru siihen."


        Sillalailla, sillälailla..

        "Pystyn kanssa aikapaljon samoja näkemyksiä"


        Pystyhän on punamultamies kertomansa mukaan:)


      • KauKe kirjoitti:

        Kun meillä on Pystyn kanssa aikapaljon samoja näkemyksiä näistä asioista, niin voisinko vastata tuohon kysymykseesi. Kyllä tuo perssujen jahtaaminen hiukan epänormaalilta tuntuu, ja Yle on siihen suurin syypää, kun on saanut noin "lutusen" Anderssonnin (ainakin naisten mielestä) noin hyökkääväksi perssuja kohtaan. Mutta kenen leipää syöt, sen lauluja laulelet.
        Kyllä tuossa selvästi näkee sosialistien hallituksen kaatoyritykset, mutta uskon että se jää rumaksi yritykseksi. Se tiedoksi sossuille että ainakaan Kokoomus tai Perssut ei mene teidän kanssa samaan hallitukseen, ja itse pidän huolen siitä ettei myöskään keskusta sorru siihen. Niin kauan kun SAKn alaiset liitot on terroristien hallussa ( tarkennan myöhemmin mitä tuolla tarkoitin) Samoin Kristilliset ja Ruotsalaiset sekä Vihreetkin karttavat kuulema sossuja.
        Joten Kommarien nuoleskelu on teidän ainut ilonne.................

        Kyllä meidän näkemykset tuntuvat poikkeavan hyvin monessa asiassa toisistaan. Myös tuossa, että minun mielestäni Jan Andersson ei jahdannut persuja, vaan haastatteli Matti Putkosta asiallisesti erityisesti siihen nähden, että Putkonen jälleen tapansa mukaisesti esiintyi ylimielisesti, ellei suorastaan röykeästi.

        Sen sijaan journalistisiin hyviin käytöstapoihin ei kuulu ryhtyä hämmästelemään haastateltavan poistumista ANTEEKSIPYYNNÖN jälkeen. Koska tuollainen asia voi olla inhimillisestikin arka, haastateltavan yhteiskunnallisella asemalla ei ole merkitystä. Myös kuningas saa poistua vessaan rauhassa ilman että hoviväki ryhtyy siunailemaan, meniköhän Hänen Majesteettinsa kuselle vai paskalle ja kauankohan tämä aikoo siellä viipyä.

        Tuollaiset poistumiset ovat niin harvinaisia, että Putkosenkin täytyi tajuta, että se herättää huomiota. Jos näin, hän saattoi poistua nimenomaan tarkoituksella kääntääkseen mediahuomion pois ikävistä asioista. Tässä tapauksessa Anderssonin korosteleva hämmästely oli tietysti Putkosen kannalta vain toivottavaa. Toisin sanoen Andersson meni Putkosen retkuun. Se on kuitenkin toissijaista. Olennaisempaa on, ettei Anderssonin tivaaminen kuulu hyviin käytöstapoihin.


      • yksinkertkaksimielinen
        KauKe kirjoitti:

        Kun meillä on Pystyn kanssa aikapaljon samoja näkemyksiä näistä asioista, niin voisinko vastata tuohon kysymykseesi. Kyllä tuo perssujen jahtaaminen hiukan epänormaalilta tuntuu, ja Yle on siihen suurin syypää, kun on saanut noin "lutusen" Anderssonnin (ainakin naisten mielestä) noin hyökkääväksi perssuja kohtaan. Mutta kenen leipää syöt, sen lauluja laulelet.
        Kyllä tuossa selvästi näkee sosialistien hallituksen kaatoyritykset, mutta uskon että se jää rumaksi yritykseksi. Se tiedoksi sossuille että ainakaan Kokoomus tai Perssut ei mene teidän kanssa samaan hallitukseen, ja itse pidän huolen siitä ettei myöskään keskusta sorru siihen. Niin kauan kun SAKn alaiset liitot on terroristien hallussa ( tarkennan myöhemmin mitä tuolla tarkoitin) Samoin Kristilliset ja Ruotsalaiset sekä Vihreetkin karttavat kuulema sossuja.
        Joten Kommarien nuoleskelu on teidän ainut ilonne.................

        Onko se niin, että sinä olet pystyn kanssa samaa mieltä ja pysty sinun kanssasi eri mieltä? Vai onko pysty itsensä kanssa eri mieltä, jollei päinvastoin? Ellei sitten niin, että olette samaa mieltä, mutta eri asioista? Voisiko olla samoja asioita, joista olette eri mieltä? Silloinhan olisitte jostain yksimielisiä? KauKe, Kauke, alahan tarkentaa tätäkin.

        "tarkennan myöhemmin mitä tuolla tarkoitin".

        On siinä melko tekijä, kun kertoo pystyvänsä hallituskokoonpanoihin vaikuttamaan.
        On sellainen taustavaikuttaja varmaan, kun ei omalla nimellään esiinny. Vaikka kyllä on ulosantinsa niin ansiokasta, ettei ainakaan sen puolesta tarvitsisi hävetä. Lukekaa nyt tuokin KauKen kirjoitus. Niin on selväjärkistä tekstiä jotta vallan.
        Kyllä käy katteeksi.

        :D


      • KauKe
        yksinkertkaksimielinen kirjoitti:

        Onko se niin, että sinä olet pystyn kanssa samaa mieltä ja pysty sinun kanssasi eri mieltä? Vai onko pysty itsensä kanssa eri mieltä, jollei päinvastoin? Ellei sitten niin, että olette samaa mieltä, mutta eri asioista? Voisiko olla samoja asioita, joista olette eri mieltä? Silloinhan olisitte jostain yksimielisiä? KauKe, Kauke, alahan tarkentaa tätäkin.

        "tarkennan myöhemmin mitä tuolla tarkoitin".

        On siinä melko tekijä, kun kertoo pystyvänsä hallituskokoonpanoihin vaikuttamaan.
        On sellainen taustavaikuttaja varmaan, kun ei omalla nimellään esiinny. Vaikka kyllä on ulosantinsa niin ansiokasta, ettei ainakaan sen puolesta tarvitsisi hävetä. Lukekaa nyt tuokin KauKen kirjoitus. Niin on selväjärkistä tekstiä jotta vallan.
        Kyllä käy katteeksi.

        :D

        Juuri noin se menee kuten sanoit, vastauksesi tuohon minun sepustukseeni oli niin hyvä, että se pelasti minun pilvisen päivän.. Pysty muuten kirjoittelee erittäin asiallisesti, josta monet muutkin, minun lisäksi voisi ottaa hieman oppia siitä.
        Nuo puheet hallituksiin vaikuttamisista eivät ole itsestäänselvyyksiä mutta jokainen kirjoitus tai puhe saattaa saada alulle isojakin asioita. Joten ei väheksytä toisiamme, vaan annetaan kynän savuta.
        Tämä Putkosen juttu oli mielestäni vähän aikaa poissa netistä, tuossa päivällä. Liipattiinko niin läheltä rajoja, että piti laittaa sossujen tarkastettavaksi. No pääasia että palasi takaisin, ja voidaan jatkaa huumorilla höystettyä jutustelua.


      • tarkastutapääsi
        KauKe kirjoitti:

        Juuri noin se menee kuten sanoit, vastauksesi tuohon minun sepustukseeni oli niin hyvä, että se pelasti minun pilvisen päivän.. Pysty muuten kirjoittelee erittäin asiallisesti, josta monet muutkin, minun lisäksi voisi ottaa hieman oppia siitä.
        Nuo puheet hallituksiin vaikuttamisista eivät ole itsestäänselvyyksiä mutta jokainen kirjoitus tai puhe saattaa saada alulle isojakin asioita. Joten ei väheksytä toisiamme, vaan annetaan kynän savuta.
        Tämä Putkosen juttu oli mielestäni vähän aikaa poissa netistä, tuossa päivällä. Liipattiinko niin läheltä rajoja, että piti laittaa sossujen tarkastettavaksi. No pääasia että palasi takaisin, ja voidaan jatkaa huumorilla höystettyä jutustelua.

        "Tämä Putkosen juttu oli mielestäni vähän aikaa poissa netistä"

        Jospa vain netti oli vähän aikaa poissa mielestäsi?


    • pumpusta_sillä_otti

      Pikemminkin näytti että Putkosta alkoi ahistamaan, siis puristamaan rinnasta eli lienee käynyt ottamassa nitroa.

    • sanasokea

      Puttosen pään kusella käynti uutinen IL:ssä?

      • Olimyös

        IS_ssä sama uutinen kärjessä !


      • loronloronloron
        Olimyös kirjoitti:

        IS_ssä sama uutinen kärjessä !

        Sama kai tuo, millä aineella sen pää käy.


    • Joko_kelpaa_mitäh

      Tämäkö olisi pitänyt olla, mitäh?

      "Toimiessaan Maaseututyöväen liiton puheenjohtajana Putkonen tuomittiin raiskauksesta kahdeksan kuukauden ehdolliseen vankeuteen ja 10 000 markan korvauksiin"

      • Uudistusmielinen

        JA KUN TULI KYSE TUOMIOISTA, NIIN PUTKONEN POISTUI.


    • EdustaakoMediaa
    • vanhasellamenipolvet

      30.10.2015 8:55

      Perussuomalaisten työmies Matti Putkonen yllätti katsojat kävelemällä hetkeksi ulos torstain Ylen A-Talk -ohjelmasta.

      Saman puolueen puolustusministeri Jussi Niinistö oli tehdä saman tempun alkusyksystä, kun kysymykset ministeriön kansliapäällikön nimittämisestä alkoivat käydä liian kiusallisiksi. -

      Missä vaiheessa Putkonen poistui? Oliko jotain puhetta persujen tuomioista?
      Kiusallistahan se sellainen? Selkäkin kipeytyy sellaisista aiheista.


      Putkonen, Putkonen, milloin riisut paitulin..
      http://im.mtv.fi/image/5528716/landscape16_9/1024/576/3ffd12f45589871a04b10c685f04a0f0/yj/putkonen.jpg

      • AinutPaitako

        Parempi....Putkonen, Putkonen, milloin vaihdat paitulin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe