Missä vika: Mittarin ja valokatkaisimien sekä radion valot katosivat. Sulakkeet ehjät
VOLVO V70 -01.
4
1461
Vastaukset
- VRCFRules
Lue vikakoodit.
- Himmennin_
Tarkista mittarivalojen himmentimen asento.
- sivuleikkurit
Joko mittaristossa tai todennäköisemmin CEM-yksikössä (keskuselektroniikkayksikkö) vikaa. Minulle kävi aivan samalla tavalla kesällä, mittarit menivät pimeäksi kesken ajon. CEM-yksikkö lähetteli sen jälkeen kummallisia vikakoodeja, herjasi mm. siitä että turvatyyny pitäisi huoltaa. Löysin Tuusulasta Hyrylästä aivan loistavan firman joka on erikoistunut muutaman automerkin, kuten Volvon, mittariston ja CEM-yksikön huoltoon. Kaveri sai korjattua oman autoni viat ja paljon halvemmalla kuin merkkikorjaamoissa. Pelkkä uusi CEM-yksikkö maksaisi 1200 euroa, mutta mittarin ja CEM-yksikön huollot yhteensä 400 euroa. Ks. www.elkotron.fi
- Syrnä
Mittaristossa kylmäjuotos, jonka korjaus maksaa 150-250 euroa riippuu vähän paikasta missä korjauttaa. Se ihan tyyppi vika. Ainakin hyrylässä on korjaamo ja on niitä muuallakin useita. Mittaristo on tosi helppo irroittaa itse ja asentaa takaisin takana vain yksi liitin 4 kpl torkseja mittariston kulmissa etukehus lähtee varovasti vääntämällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703