MS tappaa SEISKAN

MSmurhaaja

10

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuusontoinen

Älä puhu paskaa..... Edelleenkin W10 asennuksen pystyy estämään.......

Osasit lukea vain yhden sanan( ilmeisesti keskittymiskykysi ei riitä lukea artikelia kokonaan..;))..) ja siitä sitten vedät tuollaisen olettamuksen, tosin aika raflaavia ja tarkoitushakuisia tuon mbnetin artikkelit ovat olleet aina.

• eihän-ne-toimi

Täyttä hullutustahan se on, koneet joissa 7 toimii aivan hyvin, eivät välttämättä toimi 10:llä ensinkään.

• ymmärryksesivalikoiva

Siksi sitä ei ole pakko asentaa. Ne joilla on yhteensopivat laitteet ja ohjelmat voivat asentaa, jos haluavat.

• Helppoajavaivatonta

Ei todellakaan kannata vaihtaa hyvää W7. Olen käyttänyt vasta 2v. HP Probook versiota kotikäyttäjänä ja on ongelmaton,nopea ja hyvin toimiva kone ja käyttöj. Norton Security hoitaa,vahtii nykyisin myös levyn eheytyksiä ja puhdistuksia. Toista oli 15v sitten eka Xp kannettava oli huono ja maksoi x 2 sen minkä nykyinen laadukkaampi tuote. Xp jälkeen Vista toimi hyvin 5 vuotta. Android on loistava tabletissa ja kännyköissä. Päivityksiä W7 tulee vielä vuosia,samoin laitevalmistajan tuki tarvittaessa.

• dcvfdcf

Pikkasen seiska nopeutuu päivittämällä se kymppiin, ja sitten puhdas asennus perään.

• ei.ne.toimi

Jo on mahdollismman hankalaksi tehty. Varsinkin kun Windows-päivitykset ei nykyään toimi ensinkään.

• rod_bone
        ei.ne.toimi kirjoitti:

Jo on mahdollismman hankalaksi tehty. Varsinkin kun Windows-päivitykset ei nykyään toimi ensinkään.

Ja sehän on v***n vale että k******ä on luita. Minulla päivitykset toimivat aivan kuten pitääkin, automaattisesti.

• Toimii_se

Toimii ne,,, trolleilla on turha totuutta vääntää muuksi, teidät kyllä tunnistetaan tuputtimiksi

• Asetuksetoikeinniinsujuu

Itse voi määrittää miten päivitykset tulee. Minä muutin hiljattain W10 uhan takia niin että WUpdate ilmoittaa vain uusista päivityksistä ja katson ne ennen latausta ja asentamista. Aikaisemmin annoin ladata valmiiksi ja asennus tapahtui sammutus painike vaihtoehdosta sitten mikä on kätevin tapa,eikä häiritse käyttöä. Huono puoli vrt entiseen nyt on että, nettiyhteys täytyy pitää auki latauksen ja asennuksen ajan. Automaattista en ole koskaan käyttänyt. Microsoft on ilmoittainnut että ne W10 päivityksestä ovat valinnaississa päivityksistä mutta silti valon. Asennan koneelleni vain tärkeimmät päivitykset ja hyvin on mennyt. Nykyisin kone ei edes tarkista kovin usein päivityksiä,kerran kuussakin ne julkaistaan.

• Eijaksaisainaoikolukea

Korjaus:.. mutta siksi varon.. Ei valon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      58
      2093
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1428
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      68
      1227
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1115
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      936
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      909
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      864
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      822
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      73
      805
    Aihe