Mamut saavat hennalassa kuulemma 4 lämmintä ateriaa päivässä! No, montako saa esim suomalainen vanhus?? Suomalaisilta leikataan lomarahoista. Vanhuksilta leikataan asumistukia, ja koululaisilta leikataan...Vaan EI Mamuilta! Mamuille vain luxusta. Mamut tulevat ja vaativat.(pahaa ruokaa, yök en syö sanoo mamu) Veteraanit taisteli 5 vuotta, ja nyt maa vain luovutetaan :( Ps, lehti joka puhuu asiaa, Google : Mita Vittua.
Mamujen ilmainen elämä suomessa
33
249
Vastaukset
- TervTukkikuski
Hankkikaa oriveteläiset niille pakolaisillenne turvaliivejä ja heijastimia että ei jää alle. Oli lähellä etten teilannut kolmea pakolaista illalla ajaessani Oriveden ohi kun ne käveli rinnakkain siinä jossain Eräjärven risteyksen tuntumassa.
- eimaailmojensyleilijä
Ei muuta väliä kun auto ei menisi lommoille tai itselleni kävisi huonosti.
- Enpätiiä
Eikä varmaan saa edes painaa tööttiä, ettei leimata rasistiksi. Mitäs jos OIKEESTI sattuu tämmöinen vahinko? Siellä ne kyllä kuljeskelee liikenteen seassa, olen myös huomannut. Hitto soikoon, mitkä syytteet saa siitä ja varmaan mamujen jengihyökkäys paikallisten kimppuun kaiken lisäks. Eikös siellä toi kosto oo ihan normi meininki, en tiiä. Sopeutuminen ja sopeuttaminen on hankalaa, kun ei voi, eikä saa meikäläiset käyttäytyä "normaalisti". Kyllä NE saa tehdä kuinka niitä huvittaa ja niille ruokaa viedään (ei muuten väistä ees sitä ruokaa tuovaa peruuttavaa autoa,"kuoli ns. nälkään, kun jäipi alle", heh) ja järjestetään sopeutumiskursseja... Meidän paikallisten tulee vain hyväksyä, ymmärtää, väistää, antaa tilaa ym.ym. Aargh!!! Ei tää toimi näin. Jotain jeesiä meillekin, ennen kun jotain ikävää tapahtuu. Minusta tuntuu, ettei me vaan nyt osata olla näin "lähekkäin"...ainakaan vielä näin yht`äkkiä.
- raiskarimamu.vaanii
Ajakaa niiden yli.
- TarkkanaKuKebab
Ei riitä rahoja mamuille jos ei jostain leikkaa. Eläkeläiset ym. on hyviä leikkaus-
kohteita!- Sotarikollisia.ovat
Oma köyhä ja vähävarainen väestö hylätään, ja jätetään kärsimään. Rahat menee nyt mamuille, Mamuille vain luxusta! Ruuastakin ronklaavat, kuin pikku lapset. Eivät ole oikeita pakolaisia.
- heitteillekö
Sotarikollisia.ovat kirjoitti:
Oma köyhä ja vähävarainen väestö hylätään, ja jätetään kärsimään. Rahat menee nyt mamuille, Mamuille vain luxusta! Ruuastakin ronklaavat, kuin pikku lapset. Eivät ole oikeita pakolaisia.
Tämä ns. pakolaisten huolehtiminen menee nyt oman yhteiskunnan edelle, tasa-arvo ei toteudu. Tämä on todella surullista, Tampereellakin puolustuskyvyttömät eläkeläiset saivat väistyä, siis rangaistiin niitä, jotka eivät enää kykene puolustautumaan. Sama pätee mihin tahansa yhteiskuntaluokkaan Suomessa.
täm - TUULI.IKONEN
heitteillekö kirjoitti:
Tämä ns. pakolaisten huolehtiminen menee nyt oman yhteiskunnan edelle, tasa-arvo ei toteudu. Tämä on todella surullista, Tampereellakin puolustuskyvyttömät eläkeläiset saivat väistyä, siis rangaistiin niitä, jotka eivät enää kykene puolustautumaan. Sama pätee mihin tahansa yhteiskuntaluokkaan Suomessa.
tämSuomalaisilta on leikattava lisää! Ettekö te jo ymmärrä? MAMUT tarvitsevat lisää ilmaista rahaa, ja kaikkea luxus kivaa !! Raatakaa, rahat menevät vaatimuksia esittäville MAMUILLE ! (yök,en syö huutaa raiskarimamu!)
- TervTukkikuski
No vois sitten joku firma sponsoroida niille haahuilijoille vaikka ne turvaliivit tai heijastimet,kun ovat näköjään melkein aina yöaikaan tuolla tiellä. Linnaahan siitä tulee kuskille jos ajaa näkymättömän pakolaisen päälle vahingossa.
- Nomercy456
No nyt nämä "pakolaiset" elävät kuin omistaisivat koko kylän. Ja rahaa on tarjota baarissa vaikka koko pitäjälle! Kiva maksaa, että he voivat ostaa ja maksaa. Eikä 50 euron seteliä pienempää pussista löydy. Todella pakolaisia juu!!!
- Tilatahalailihaapöytään
Jos niin rahakasta väkeä,niin voisivat valita itse asuinpaikkansa vaikka hotellin täysihoidolla ja maksaa omistaan.
- saddam.hussein
Nämä MAAHANTUNKEUTUJAT eivät ole oikeita pakolaisia, uskokaa jo.
- petettyKansaprkl
turvapaikanhakija harvoin TUOTTAA mitään muuta kuin jälkikasvua suomessa. Siis sossujonoon vaan.Mannet menee ohi tilastoissa . Siitähuolimatta rikkautta ei ole olemassakaan kun eläkeläisiltä ja vähätuloisilta niistetään jotta voisaan hyysätä tulokkaita.Soini Stubb Sipilä - korvaatteko menetetyt pennost omasta pussistanne...se olisi vähintä mitä voisitte tehdä. Kyllä nyt kyrsii.
- sadisti.somali
Tällä miehellä on hyvää settiä mamuista, kannattaa katsoa muutama. YOUTUBE : JARI LEINO SHOW.
- varovaisuutta
Näin me täällä ruokimme valittavia lähi-itäläisiä ja ties mitä lopultakin. Nyt jo KRP on melkoisen varma, että näiden pakolaisstatuksella Suomeen änkäävien joukossa on myös ns. ääri-islamisteja, jotka ovat potentiaalisia uhkia maallemme jatkossa, jos onnistuvat keinottelemaan itsensä jäämään Suomeen.
Mikään varovaisuus näiden suhteen ei ole missään muodossa ja mielessä liioittelua. - hirviö-mamut
Tesomalla mamu puukotti naista lenkkipolulla!! Muistakaahan taas perkele "suvaita"!
- TUULI.IKONEN
TUBE: Jari leino show.
- raiskaustilastot.google
Kova vimma raiskata näillä mamuilla!! Joka päivä uutisissa...
- RajatKiinniHetimiten
Lisää mutiaisia tulee Venäjänpuolelta.Olen sitämieltä,että Suomi on jo banaanivaltio jossei mutiaisvirtaa pysäytetä vaikka miinoittamalla raja.
- ssmies
Itse kuulun niin sanottuun vastajihadismi liikkeeseen.
Vastajihadismi aatteena on hieno aate ja sen ideologia perustuu muslimiväestön hävittämiseen. Muslimimaahanmuutto on Euroopalle haitallinen syöpä, joka tulee lakaista yksinkertaisesti pois.
Vastajihadismi on vahva ja voimakas aate ja itse ylistän kaikkia vastajihadismin toimijoita nyt ja aina! - ssmies
Nyt tarvittaisiin uusi Hitler tuhoamaan keskitysleireillä nuo ihmissaastat. Valkoinen länsimaalainen on aina ylempiarvoinen kuin lähi-idän raiskaaja muslimisaasta loiselijö.
- IKLIKL
I K L .
- äärioikeisto
Kultainen aamunkoitto ja kansallissosialismin uusi mahtava nousu voi vihdoin alkaa.
- SonniOnni
Itsekin olen kovasti mieltynyt vastajihadismiin ja sen upeaan ideologiaan.
Nyt tarvitaan uusi muslimien joukkosurmaaja (Breivik) vihdoin Suomeenkin niin näkevät muslimit ja suvakit, että heidän paikkansa on joukkohaudassa!
SIEG HIEL! SIEG HEIL!- jjjjjjkkkk
Riittääkö mikään
http://mvlehti.net/2015/11/11/videokooste-euroopan-matuinvaasiosta-suomenkielinen-tekstitys/
- ratisti
https://www.youtube.com/watch?v=8Za3mDGWRtw
siinä kivaa - ei.muuallakaan
Mamuja tulee lisää niin kauan kun niille annetaan täyden
ylläpidon lisäksi se 400 euroa kuussa käyttörahaa. - Omavalintamaksaako
Mi ä en maksa veroja niin ei tarvi matuja elättää
Teen kaikki suoraan taskuun.Onhan Suomesta veropakolaisina paljon porukkaa ulkomailla eikä ne maksa suomeen mutiaisten ylläpitomaksua kuten jäljellejääneet pöljät maksaa.- ryhtiä.hommaan
Irak on rikas öljyvaltio ja sillä on toimiva suurlähetystö
Helsingissä joten menkööt hakemaan rahansa sieltä
ja ulkoministeri Soinin on aika viedä lasku heidän
kansalaistensa elättämisestä sinne heti.
- raiskaustilastot.google
Tarvittaisiin vanhanliiton IKL hallitukseen.
- MatutVarastaa
Tällaista matujen ilmainen elämä aiheuttaa.
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2015/11/20/ess-ei-sievistele-ulkomaalaisten-tekemia-rikoksia- missä.tasapuolisuus
Terveyskeskusmaksuja korotettiin 30 % jolla kuitataan
mamujen ilmaiset palvelut siellä.
- VeronmaksajaIsollaVeellä
Mamut on yhteiskunnan syöpä. Mennään yleislakkoon silla uhalla että mamut on poistettava suomesta tai.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569