Mikä mielestänne paras? Kyllä taitaa nämä uudet volvot olla omassa luokassaan kun moottorit on vihdoin ruotsalaisia.
Mikä volvon paras auto kautta aikojen?
15
325
Vastaukset
- Punkkkki
Tutkimusten mukaan S60/V60 D6 R-Design on pras tuolla uudella 225hv 4-sylinterisellä koneella. Vanha oli juoppo kone.
- Aisininin
Pahinta oli kuitenkin vanhat jumiset automaattilootat jotka mietti joka välissä että pitäisikö mennä. Koneessa oli ennenkin potkua mutta automaatti tappoi koko nautinnon. Nyt uusi aisinin 8-vaihteinen on eri luokan vaihteisto..todella nopea.
- manuaaliman
automaattiloota on uusavuttomille.
- Vha_pieru
Minulla on ollut kuorma-auton ajokortti yli 46 vuotta ja osaan hämmentää synkronoimatonta manuaalilootaa vieläkin, kytkimen kaksoispolkaisuineen välikaasuineen päivineen. Heinäkuussa viimeksi oli vanhoille opeille käyttöä.
En myönnä tulleeni vanhuuttani uusavuttomaksi.
Silti halusin 7 vuotta sitten automaatin ja ostin sellaisen. Kun nyt kesällä vaihdoin ajokkia, ei manuaalivaihteinen edes käväissyt mielessä. Automaatilla mennään tästedes loppuikä.
- Sergei.Moskovits
544 Ruotsin Popeda
- oisvarmana
mää luulen et se ois 244 DL -77 mulla oli semmonen 1988-1990 kova peli umpirautaa
- Amazuun
Enpäs tiedä! Se -90 luvun lopun 960 oli kyllä mukava ja hiljainen auto verrattuna 144 ja 240 melulootiin.
- 945tupro
92-98 940/960 oli paljon huonommin ja halvemmin tehty kuin 740/760...
kokemusta molemmista, paljon.
- Rdesigngngng
v60 D5 R-design on tutkimusten mukaan paras volvo kautta aikojen ja nopein koskaan volvon valmistama diesel.
- R-desingjuippiunelmoi
R-desing hörhö ei ole sellaista nähnyt muualla kuin Volvon esitteessä !
- volvomania
S80 volkkarin tdi koneella,ajetaan mersuja ja bemareita kevyesti suohon.....ja tilaa ja komia ison auton kyyti.
- MatsoniSeOn
121 eli Amazon.
- Colonel.1234
Volvo L3314 Laplander
- Totuusautoistaon
Viimeisten alan tutkimusten ja julkaisujen mukaan paras volvo ja paras auto luokassaan on volvo V60 D5. Autoa verrataan lähinnä E-sarjaa ja bmw 5-sarjaan koska se on laadultaan yhtä hienoa ja viimeisteltyä. Poikkeuksena se että volvo on tuossakin luokassa hiljaisin. Volvon V60 ei verrata 3-sarjaan tai C-sarjaan sillä ne ovat meluisia ja epämukavia laitteita bmw:hen joutuu ostamaan myös ratin ja etuistuimet lisävarustelistalta.
- volovositi
siis V60 ruostuu samalla lailla ku E mersut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514