Varoitan kaikkea jotka suunnittelevat ostavan auton seppälän autosuorasta,nimittäin ei voi luottaa myyjään mitä lupaa,valehtelee päin näköä ja puhelinkin vaahtoaa valehtelua.Sen minkä lupaavat ovat täyttä puppua.älkää autonostajat antako periksi noissa asioissa,koska heidän kierre vaan jatkuu.Myyjä ei tiedä mistä puhuu,,,,,,asiaa kannattaa viedä eteenpäin.Myyjän ammattitaito on apukoululuokkaa,olen tuosta jo kuullut aikaisemminkin.Kiertäkää kaukaa nuo pienet rupuliikkeet,,,,,,sieltä saatte paskaa niskaan..kyl joskus kyseinen liike saa semmosen asiakkaan et ei ikenet hymyile,,,,jospa joku kouluttaa kyseistä romuautojen myyjää.
seppälän autosuora.jyväskylä
24
6291
Vastaukset
- jarivitsihänninen
saman huijarimulkun kans asioinut ja vieläkin kesken, lähden kohta kylään jos ei rupee hommat toimiin!
- eskoEpäilevä
Voitko tarkentaa? Samaa kuullut livenä!!!!
- Jyjjerkl
Noh..? Mites on huijannut.... Myynyt "huonon" auton sun mielestä minkä oot ite koeajanu ja ostanu???
- greyy
Varokaa, olkaa ertyisen tarkkana kyseisessä "liikkeessä"asioidessa. Kattokaapa montako autoa on myyjän nimissä!!!! Papereita ei tule miten sovitaan. Ei rahaa, ei nimiä mihinkään kunnes KAIKKI asiat on kunnossa mitä kaupantekoon vaaditaan. En mollaa ketään, mutten halua kenenkään joutuvan huijatuksi. En ole ainut hankaluuksiin joutunut. Toden totta mies valehtelee niin että puhelin vaahtoaa!!!!! Ei ole pitkäikäinen "liike" jos tavat ei muutu!
- Nila70
Itse ostin kyseisestä liikkeestä erittäin hyvän auton ja palvelu pelasi kaikin puolin🤗
- huijattuasiakas
Seppälän autosuora on täys huijari möi täyttä paskaa lupasi korvata kun ruvettiin puhuu rahasta niin ei vastaa enään puheluihin.
- huijarikokoukko
Sama vaiva täällä... ei vastaa luuriin...
- Konkassa_jo
Tänään oli kuvia FB jaossa jossa oli asiakkaan auton mällännyt kaiteeseen , yritys on kuulemma tehnyt jo aikoja sitten konkurssin , joten ei sieltä enää kannata mitään ostaa .
- löysäähinnassa
Näitähän riittää ilman faktaa huudellaan sitä sun tätä, ihan asiallisista tarjouksista haukutaan esim, Rinta-jouppia vaikka kovin se kauppaa näyttää tekevän ettei siellä vaihtoauton hinnassa ihan kamalasti olla väärässä.
- volvov40
Niin ilmaahan ei ole kuin siinä, että on unohtunut maksaa autojen oikeille omistajille tilitykset myydyistä autoista.
- Etellinen
Faktaa löytyy minun tapauksessa laatikosta, mustaa valkoisella! Sen mitä täällä kirjoitan voin sanoa ja todistaa missä vain halutessani. Autosuora lopettanut tai sitten ottanut samoihin tiloihin kaverin vuokria puolittamaan. Jos en edellä maininnut niin, ottakaa parilla eurolla tiedot liikkeestä. EPÄVAKAA TALOUS JA LUOTTOHÄIRIÖMERKINTÖJÄ!!!!!!
- Naaanaa33
Sama autoliike? Voi v****jen kevät mikä lafka..
https://www.facebook.com/allan.lindberg.16/posts/514863912030680- Allanvsldemar
No tuskin tällä pussihousu myyjällä on ollut varastettuun autoon edes papereita. Mulla kaupat onnistunut kyseisessä liikkeessä aina hyvin
- HaiSieeee
No eipä ihme että manneilla on aina niitä ongelmia. Itse olen parin mannen autoa käynyt katsomassa ja molemmat olivat täynnä piilotettuja vikoja.
Hyvä että kerrankin osunut tuollekin heimolle omaan nilkkaan. - AntsaJii
Allanvsldemar kirjoitti:
No tuskin tällä pussihousu myyjällä on ollut varastettuun autoon edes papereita. Mulla kaupat onnistunut kyseisessä liikkeessä aina hyvin
Miten tähän asiaan liittyy mitenkään nämä rasistiset kommentit??!
- Amibow
Täys huijari,,,,varotan.Ei pidä lupauksia,valehtelee päin naamaa.
Täytyy tuo homma hoitaa jollai kotiin.Kyl se järjestyy.
Tuo liike ei tuu pysyyn pystyssä.
Terveisii sinne kusipäälle.Tuuppa vastaan.
- Auto123
Autoliikkeen omistajan nuorin poika ajaa uudella audilla... Tiedä sitten miten sekin hommattu...
- jiefij
Mites jos kaikki ketkä on joutuneet huijatuksi jollain tavalla tai eivät ole saaneet mitä luvattiin yms menisivät porukalla käymään tuon paskaliikkeen omistajan luona..? luulempa että rupeaisi sukanvarsista löytymään euroja.
- Huijarit
Juu, ja älkää missään nimessä jättäkö sinne mitään myytäväksikään.
- Vedättäjäkö
Nihkeää on ollut täyttää sovittuja lupauksia. Auton myynyt sinne ja joutui pyytämään jatkuvasti rahoja, aina oli selitys miksi ei nyt vielä saa rahoja.
- gouno
vi....u huijari
- melkoista
Aivan samoja kokemuksia kuin muillakin.
Asiat luvattu hoitaa kuntoon,mutta 11kk:tta odotettu,aina luvataan mutta mitään ei
tapahdu.Liike suljettu jo ajat sitten nettihuutokauppojen sivulta,aivan uskomatonta
toimintaa. - Vaikeaa
Kyllä ne on menetetty mitä hänniseltä on saatavia. Keinoja ei ole kuin rumiä jälellä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783