Asuntolassa tapahtuu

henryxavier

Asuntolaelämää

Nimeni on Julius Alex Santeri. Ikää minulla on 18 vuotta ja nyt kävi niin, että oli pakko hakea ammattikoulun asuntolaan, kun edellisen vuokrakämpän omistaja ottikin asunnon käyttöön omalle lapselleen. Vituttaa. Suhteellisen edullisella vuokralla sai olla omassa rauhassa ja nyt se rauha on muisto vain.

Asuntolan valvoja vei minut tutustumaan solukaksioon, jossa molempia huoneita asutti kaksi opiskelijaa. Toisesta huoneesta edellinen asukas oli kerännyt tavaransa ja häipynyt isompia selittelemättä, ja nyt minut asutettiin tilalle.
Valvoja koputti tulevan huoneeni oveen, veti sen auki ja hihkaisi, että nyt saadaan Villelle uusi kämppis. Minulle valvoja murahti:

”Käyhän taloksi ja lue järjestyssäännöt heti kun ehdit. Ja kysele Villeltä jos joku vaivaa mieltäsi. Ville näyttää keittiön ja kylppärin” - Pisti oven kiinni perässään ja häipyi.

Ville, tuleva huonetoverini, makasi vuoteellaan joku sarjakuvalehti kourassaan ja ynähti jotain moi tai hei-tyylistä, mutta ei vaikuttanut kovinkaan ilahtuneelta saapumisestani. Mietin, että pitäisikö esitellä itsensä ihan kättelemällä, mutta tyydyin sanomaan vain:

”Moi. Kuulin jo, että olet Ville. Mä olen Julius ja oon tuossa sähköpuolella. Mites sä?”
”Putkirunkkariksi opiskelen”, - sanoi Ville ja jatkoi lehtensä selailua.

Huone oli karu, kaksi vuodetta, kirjoituspöytä sekä vaatekaappi kummallekin opiskelijalle. Nostin matkatavarani sängylle ja aloin järjestellä tavaroitani vaatekaappiin. Siirrellessäni kirjoja hyllyyn, vaivihkaa yritin katsella, millaisen kämppiksen nyt sitten sainkaan. Ville nousi istumaan sängylleen ja katseli touhujani. Hänen päätään peitti lyhyehköt tummat hiukset ja tumma parransänki komisti leukaa. T-paidan hihoissa pullistelivat tumman karvoituksen peittämät lihaksikkaat kädet.

Yhtäkkiä Ville nousi jaloilleen ja tuli eteeni seisomaan.

”Saaks sua panna?”
”Mitäh?”
”Saaks sua panna?” - toisti Ville kysymyksensä. Katseli minua totisena ja kysyvän näköisenä.

Olin aivan järkyttynyt ja haukoin henkeäni. Sain lopulta kakaistua:
”Mitä vittua sä höpiset. Mistä panemisesta sä jauhat?”

Ville istuutui työtuolilleen, nauroi makeasti ja alkoi selittää käytöstään.

”Heh heh. Taisit säikähtää? Leikkiä vaan laskin. Älä välitä. Noin ne on säikähtäneet kaikki muutkin. Mä olen vähän tällainen härö ja tykkään katsella ihmisten reaktioita yllättävissä tilanteissa.”

En tiennyt miten tuollaiseen olisi pitänyt suhtautua. Tunsin poskieni kalpeuden muuttuvan punaksi. Katsoin Villeä tarkemmin. Ilkikurinen hymy, säteilevät silmät rauhoittivat minua sen verran, että pystyin sentään puhumaan hengästymättä.

”Säikähdin tietenkin. Ootsä kaikille yhtä mulkku? Jokuhan vois nykäistä sua nenään tuollaisesta”, ihmettelin.
”No en tietenkään kaikille arvaa, mut kun olet puolta pienempi, niin arvelin, että et päälle käy. Ja täähän murtaa kivasti jään kämppisten väliltä”, - perusteli Ville hienosti avautumistaan.

”Ja kun olet saanut kirjat hyllyyn käydään katsomassa tuo yhteiskeittiö ja jos naapurihuoneen pojat on paikalla, esittelen sinut niille.” - jatkoi Ville.
*
*
*

15

2477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Villen esitellessä keittiötä, tulivat naapurihuoneen kokkilinjalla opiskelevat kaverit esittäytymään.

      ”Mä olen Keke”

      ”Santtu”, - pojat esittelivät itsensä ja neuvoivat, että heidän hyllylleen ei jääkaapissa kannata eväitään laittaa, tai ne syödään. Lupasin olla varovainen ja esittelin itsenikin.

      ”Mä olen Julius ja sainkin näköjään koulun pahimman velmuiljan kämppiksekseni. Ville minut jo ehti säikäyttää ja alan jo ymmärtää, miks sen huoneessa oli tilaa”, - naurahdin ja hymyilevät kokkipojat kertoivat olevansa samaa mieltä Villestä. Ville oli näköjään tunnettu tempauksistaan.

      Illalla kävin juoksemassa kahdeksan kilometrin lenkin ja suihkun jälkeen kuivailin itseäni huoneessamme pienet alushousut jaloissani.

      ”Olet juossut vissiin enemmänkin, kun olet noin kuivassa kunnossa?” - uteli Ville minua katsellessaan.

      172 senttiä pitkänä ja 59 kiloa painavana ei rasvaprosenttini tosiaankaan ollut ainakaan liian iso.

      ”Olen mä juossut lapsesta asti ja juniorivuosina aloin juoksee kilpaa, mutta nyt on ollut enemmän harrastuspohjalla, kun tuli tätä muuta”, - kerroin.

      ”Mä harrastan judoa ja nostelen puntteja kun ehdin. Täällä pelailen lisäksi lentopalloa kaks kertaa viikossa. Huomenna on taas pelit. Lähde mukaan. Yhtä uupuu joukkueesta.”

      ”Miksen vois lähteäkin. Näin pitkänä voisin olla keskitorjuja”, - naurahdin. Lentopalloa olin kyllä pelannut ja ketteryydelläni korvasin pituuden puutetta.

      ”Katsellaan huomenna, mutta nyt täytyy alkaa nukkuu, kun on aamulla aikainen nousu”, - sanoi Ville ja sammutti oman puolen valot.
      ”Öitä sitten vaan”, - tuumasin itsekin omaa valoa sammuttaessani.

      Aamuyöllä heräsin alaoven kolahdukseen ja kuulin naapuripedilläkin oltavan hereillä. Vaimeat huokaisut ja peiton kahina kertoivat, että siellä tehtiin käsitöitä. Olin nukkuvinani, mutta kokonaan en onnistunut. Kaluni heräsi hyvinkin virkeänä ja oli kovana kuin graniitti.

      Vierestä kuului hetken päästä voimakkaampi huokaus ja sen jälkeen käsipyyhkeen kahinaa Villen pyyhkiessä masturbointinsa tuloksia vatsaltaan. Olin haistavinani sperman tuoksua, mutta saatoin sen tuoksun vain kuvitellakin. Kiihottuneena en pystynyt nukkumaan enää loppuyönä. Aamulla vessassa käynnin yhteydessä tyhjensin pussini pikaisesti. Jotenkin olisi ujostuttanut, jos samassa huoneessa asuva kaverini olisi minut tavoittanut moisesta, toki aivan normaalista puuhastelusta.

      Koulupäivän jälkeen kokoontui voimistelusaliin sekalainen porukka lentopalloa lätkimään ja hyvin siinä seurassa kehtasi pelata. Kukaan kun ei mikään virtuoosi ollut. Ville ehkä sieltä parhaasta päästä, melko pitkänä kaverina pystyi mätkimään kunnon iskulyöntejäkin.

      Pelin jälkeen käytössä oli suihkun lisäksi myös sauna. Katselin Villen suihkuttelua uteliaana. Lihaksikkaan selän alla oli voimaharjoittelun jäntevöittämät reidet sekä kiinteät pakarat ja tuon kaiken peitti tumma karva. Pestessään tukkaansa, kääntyi Ville niin, että etupuoli vartalostaankin tuli näkyvilleni. Shampoovaahto valui kiharan rintakarvoituksen läpi vatsalle, josta navan alta karvavanaa pitkin peniksen kautta roikkuville kiveksille. Unelmakroppa on tuolla kaverilla, mietiskelin. Ja tuo kalu... Esinahan osin peittämä terska erottui suonikkaasta, paksusta varresta.
      Käänsin selkäni tuntiessani kalussani värähtelyä. Muiden mentyä jo saunaan, tuli Ville taakseni ja kuiskasi korvaani:

      ”Sinulla on kyllä koko porukan paras perse. Kyllä mä voisin sua pannakin. Eikä kyrpäskään pahalta näytä.”

      Sitä en enää kestänyt. Muutamalla nykäyksellä kullini nousi pystyyn ja yritin sitä kädellä peittää. Ville heitti pyyhkeen minulle, iski silmää saunaan mennessään ja jätti minut seisovan kyrvän kanssa suihkuun seisomaan.
      Kuivasin itseni ja menin nopeasti pukeutumaan. Kun muut tulivat saunasta, tein jo lähtöä pukuhuoneesta.

      ”Etkö tykkää saunasta kun et tullut. Oli muuten hyvät löylyt, eikös ollutkin pojat?” - kailotti Ville ja se velmuileva virne ja silmien tuike sai sykkeeni nousemaan.

      • Palasin kämppään ja kävin aika kuumana. Kiihottuneena ja kuumana. Vitutti Villen tempaukset ja nyt kun se vielä sai juttunsa osumaan suoraan paisuvaisiini. Vähän hävetti, mutta enemmänkin vitutti. Pakko oli Villeä ojentaa. Villen tultua huoneeseemme, yritin pitää ääneni maltillisena:

        ”Voi vittu sinua Ville. Miks sä teet tuota?” - En saanut pidettyä itseäni täysin rauhallisena.

        Ville katsoi minua, tällä kertaa kuitenkin totisena ja kuin anteeksi pyydellen sanoi:

        ”Sori vaan Julle. Saankos sanoo sua Julleksi?” - Näin yritti Ville siirtää asiaa toisille raiteille.

        ”Sano mikskä sanot, mut sait mut häpeemään itteeni...”

        ”No anteeksi nyt sitten oikein kunnolla. Mä vaan olen tällainen törkyturpa ja en minä kyllä yhtään valehdellut sulle. Sulla oli kyllä se porukan paras perse. Se on ihan varmasti totta ja totta oli se muukin, mutta se onkin toinen juttu.”

        Punastuin kehuista ja en tiennyt pitäisikö Villeä potkaista vai olla mielissään noista kehuista.

        ”Anna olla viimeinen kerta kun teet tuota muiden läsnä ollessa. Täällä saat puhua mitä vaan, mutta anna olla viimeinen kerta kun muita on läsnä.”

        Ville lupasi malttaa mielensä ja kielensä. Ja hyvin tuo jatkossa malttoikin, mutta keskenämme jutut alkoivat käydä tosi levottomiksi.

        Ilta jatkui lukuhommissa ja en jaksanut kauaa Villelle olla äkäinen. Ville haki R-kioskilta munkit ja keitteli minua lepyttääkseen teetkin. Tarjoili ihan huoneeseen asti ja kysyi, että onkos kaikki hyvin nyt.

        ”Kaikki on hyvin, mut älä jatkossa herätä mua kun runkkaat.”

        ”Mitä sillä on väliä. Kaikkihan runkkaa ja ei sinunkaan tartte vessaan sen takia mennä, niin kuin aamulla menit.” - opasti Ville.

        ”Vessassa voi tehdä muutakin kuin runkata, kai?” - kysyin, mutta arvasin Villen arvanneen asian oikean laidan.
        ”Totta kai voi, mutta kyllä sinulla sellainen tankomakkara oli aamulla, että ei ollut epäilystä, mikä oli se ykkösasia.” - kertoi Ville huomiostaan.

        Ville kaivoi kirjoituspöytänsä alalaatikosta tukun käsipyyhkeitä ja ojensi ne minulle.

        ”Tuossa on ensi hätään ja ei runkkaamisessa ole mitään hävettävää, joten anna mennä aina kun siltä tuntuu. Ja musta saat kaverinkin jos tuntuu yksinäiseltä. Kaksin se voisi olla vielä kivempaa.”

        ”Ootsä kyllä melkoinen epeli, mutta oikeassahan sä oot.” - tyydyin toteamaan.

        Viikon, kahden päästä tuntui jo ihan luonnolliselta runkata yön hämyssä kaverista välittämättä. Usein runkatessani mietin hyväileväni Ville karvaista rintaa, tai hierovani hänen karvaisia reisiään tai pakaroitaan. Kuvittelin käteni pakaroiden päälle ja hyväilevät sormeni tunkeutumassa karvaiseen vakoon. Villen persereiän hieromisen kuvittelu sai kullini sylkemään hyvinkin nopeasti liemet vatsalleni. Näistä mielikuvista ei tullut mieleenikään kertoa Villelle.


      • *
        *
        *


        Asuntolassa oli alkoholin käyttö täysin kielletty ja kieltoa noudatettiinkin melko hyvin. Hyvin harvoin oli ketään kärähtänyt oluitten tai lonkerojuomien nauttimisista.
        Tiesimme, että asuntolan valvoja lähtee keskiviikkona kotipitäjäänsä ja kukaan ei tule tuuraamaan häntä. Se tarkoitti sitä, että useammassa solussa alkaa bileet.

        Ville oli tuonut kotona käydessään Saarenmaa-vodkaa puolen litran muovipullon ja minä lupauduin ostamaan Spriteä sen kyytipojaksi. Lentopallopelin jälkeen -nyt sentään kehtasin käydä saunassakin-, otimme huoneeseemme astiaan jääpaloja ja alkajaisiksi teimme muutamat drinkit. Jo parin ensimmäisen drinkin jälkeen alkoi juttu luistaa ja salaisuudet paljastua, jos jotain salattavaa vielä oli.
        Ville kertoi aika erikoisella tavalla tykkäävänsä minusta. Illan aikana hän hyräili Juha-Tapion yhtä suosittua kappaletta, mutta huomasin hänen laulavan sitä väärin. Hän nimittäin lauloi:

        -Mä tykkään susta niin, kun sä halkeet.
        -Mä tykkään susta niin, kun sä halkeet.

        Kysymykseeni, miksi hän sen noin sanoitti uusiksi, kertoi Ville, jo pikkuisen päissään, että tykkää minusta ja haluavansa halkaista, tai ainakin haluavansa yrittää halkaista minua.

        ”Ohoh. Oletpa sä Ville melkoinen. Mut älä nuolaise ennen kuin vilahtaa. Otetaas loppuun tuo vodka!” - siirsin keskustelun asiaraiteille.

        Saimme vodkan loppuun ja vielä vähän aikaa höpistyämme pikkukännissä niitä näitä, kävimme vuoteeseen. Nukahdin nopeasti, mutta heräsin keskellä yötä kusihätään. Kävin vessassa ja loikoillessani sängyssä, päätin antaa taas kerran seisovalle kullilleni kyytiä. En tiedä, nukkuiko Ville ja en siitä niin välittänytkään. Mutta Ville karvaisine perseineen oli tietenkin mielessäni, kun kullini purskautti nesteensä vatsalleni ja rinnalle asti. Haroin laatikosta Villen antamia pyyhkeitä, mutta nyt huomasin Villen tulleen viereeni ja hän siirsi käteni pois pyyhelaatikolta, painaen minut selälleni sänkyyn.

        ”Mitäs, mitäs sä Ville nyt?”

        ”Hysss. Minä tykkään susta,” - kuiskasi Ville vaan.

        Ville painoi selkäni patjaa vasten ja tunsin alkoholihuuruisen hengityksen kaulallani. Ville nuoli kaulaani, siirtyi nuolemaan nännejäni, etsi kielellään spermaroiskeita rinnaltani. Nuoli kaiken löytämänsä, siirtyen alaspäin, josta nuoli pois jo kunnon lätäköitä. Kieltään pyöritteli spermaisessa napakuopassani ja ryysti sen tyhjäksi. Alavatsani värähteli kiimasta ja mielihyvästä Villen nuollessa kaikki pisarat pois häpykarvoitukseltani. Hän suukotteli lauennutta kulliani ja puristeli kämmenessään kivespussejani. Kaluni jäykistyi uudestaan hänen käsittelyssä ja nuoltuaan kiimanesteeni ja spermajäämät kaluni varresta, otti Ville kostean terskani suuhunsa alkaen imeä sitä voimakkaasti. Huoneessa tuoksui sperma, alkoholipitoinen sylkineste ja jännityksen tuoma hiki. Tilanne oli hyvin jännittävä ja tuo kullini imeminen oli sellaista, jota en ollut aiemmin kokenut.
        Huomatessaan touhutippojen lisääntymisestä laukeamiseni lähestyvän, Ville kiusasi minua. Hän päästi kullini suustaan, puristi kaluani juuresta, nuoli juuresta puristaessaan välilihaani ja kiveksiäni. Sellainen toiminta teki taivaallisen hyvää.

        Viimein Ville antoi armoniskun ottamalla kyrpäni uudestaan syvälle suuhunsa. Hän työnsi kätensä pakaroitteni alle ja hieroessaan keskisormellaan vakoani ja peräaukkoani, pääsi minulta uudet syöksyt. Ville liikutti suutaan edes takaisin kaluni varressa ja sykähtelevä kyrpäni voiteli Villen kitalakea. Silmissäni musteni ja kun taas olin kunnolla tajuissani, taputteli Ville pehmenevällä kyrvälläni huuliaan ja kehui:

        ”Hyvää. Kiitos Julle.”

        ”Kiitos itselles.” - Vähän nolotti, yhtään ei kaduttanut.

        Ville nousi lattialle seisomaan, nosti minut sängyn reunalle istumaan ja vei käteni kyrvälleen.

        ”Runkkaa mua. Multa tulee ihan kohta!”

        Otin oikeaan käteen runkattavaksi Villen suureksi paisuneen kyrvän ja vasemman käteni pujotin reisien välistä karvaiseen persevakoon. Silitin reiden ja pakaran yhtymäkohtaa ja työnnettyäni lopuksi sormeni karvoituksen läpi Villen peräaukolle, sitä hieroessani, sekä kyrpää samalla runkatessani, sai rintani ottaa vastaan useita spermaryöppyjä. Villen väliliha supisteli syöksyjen tahdissa ja hänen spermaansa valui rinnastani alavatsalle ja häpykarvoitukselleni. Nyt ei sperman hajua enää tarvinnut kuvitella. Ravistin Villen kullista viimeisetkin tipat ja aloin pyyhkiä mällejä paperipyyhkeisiin. Niitä tarvittiinkin useita tällä kertaa.

        ”Kiitos tuosta, Julius. Olihan mahtavaa. Kyllä Saarenmaa saa kaikenlaista aikaan.” - kehui Ville vodkaa.
        Kumartui puoleeni, otti poskistani kiinni ja painoi suulleni sperman ja viinanhajuisen suudelman.

        Minä puristelin Villen karvaisia pakaroita, raotin niitä erilleen, tökkäsin sormellani perserusinaa ja tuumasin:

        ”Mäkin tykkään susta niin että halkeet.”

        Hekottelimme tuolle järjettömän hyvälle jutulle tovin ja nukahdimme.

        Aamulla sängystäni nousi hiukan krapulaisia, mutta jotenkin erikoisella tavalla iloisia ja onnellisia poikia.


    • Nooh?
      Yleensä kirjoittaja haluaa kommentteja kirjoituksistaan. Niin nytkin ;)

    • DryTheRain

      Kirjotat aina tosi kiinnostavasti ja mukaansa tempaavasti :) sun tekstit saa kyllä näin naislukijankin innostumaan :)

      • Kiitos. Tuo "innostuminen" kuulosti hyvältä ;)


    • Norsu_K

      Wau!

      Ei tämän enää pitäisi olla yllätys mulle, mutta kyllähän tuota novelliasi lukiessa huomasi taas, että sulla on sana hallussa. Monia seksinovelleita olen lukenut sen jälkeen kuin viimeksi luin sun juttujasi ja kyllä oikeasti nyt huomasi taas, että on laadukas teos kyseessä :)

      Näitähän lukee mielellään tällainen heterokin ;)

      • Pallotyttö

        Kyllä vaan, mestari on palannut : ) !!


    • Mörkökeiju

      Tää oli kyl hyvä, jatkoakin lukisi ihan mielellään.

    • Jonninjoutava10

      Ihan oli pakko juttua lukiessa vedellä. Niin hienosti ja realistisesti kuvailtu. Lisäähän näitä lukisi mielellään

      • Kiitos. Tuohan on se paras tunnustus, minkä seksinovellin kirjoittajalle voi antaa. Jos puntissa ei liikahda yhtään, sama vaikka lukisi Aku Ankkaa ;)

        Kai olet lukenut noita muitakin kirjoituksiani? Ne löytyy tuota nikkiä klikkaamalla.

        Kiitos kaikille kivoista kommenteista.


      • Setoinennainen_

        Mä oon ollut muualla ja unohtanut jo melkein sun novellis, mutku nyt ne näin täällä, niin muistot mahtavista tarinoista tuli mieleen. On ehkä myönnettävä, että olet jopa kehittynyt kirjoittajana ja todellakin myös näin naispuolisena lukijana on ilo palata takaisin :)


      • Setoinennainen_ kirjoitti:

        Mä oon ollut muualla ja unohtanut jo melkein sun novellis, mutku nyt ne näin täällä, niin muistot mahtavista tarinoista tuli mieleen. On ehkä myönnettävä, että olet jopa kehittynyt kirjoittajana ja todellakin myös näin naispuolisena lukijana on ilo palata takaisin :)

        Moi. Muistan kyllä kommenttisi jostain takavuosilta ;)
        Jos et ole hetkeen täällä käynyt, on uutta tullut paljon vuoden aikana.

        Kiitokset taas kaikille kommenteistanne. Pallotyttö ja Kono ovat olleet sellaisia vakiokommentoijia. Heille spesiaaliterkut :D


    • 24cole

      Yes,,hieno juttu, ravistelee puntissani.

    • Jatkoa tulossa ehkä jo huomenna. Asuntolassa asiat alkavat mennä päin persettä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe