Helsingin Ifk ..

valeseura

..suomen tylsin jääkiekkojoukkue.

37

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IFK RULEZZ.... JOKA KYL RAKENTAA SITÄ UUTTA JENGIÄ KOKO AIKA

    • NAUA

      0-3 RAUMALLA

    • KärpäsestäHärkänen

      2-8 Oulussa -mukava revanssi 27.11. (5-1) ottelusta ;-)

    • Muuhghgyt

      Peli ei vielä uomissaan, mutta sarjajohto. Tylsää kun tiedetään JO NYT tuleva mestari. Sniiiiiiiiif

    • TarinoitaEppujenjärjenju

      Ostin vanhan ladan. Hansikaslokerosta löytyi, yllättäen, vanha manuaali. Lada laatua. Olet lada kuski. Muista seuraavat yksityistkohdat. Olet. Kiitos, Olipas ohjekirja. Junat kulkee. Maailma pyörii. Mitäs tässä. Pakkasata viiskyt astetta. Naapuri suuttuu, jos käynnistän autoni. Mitäs nyt. Älä huoli, sillä meillä oli hetkemme... Voin kuunnella Eppuja. Tahroja paperilla. Ladan manuaali suomeksi.

    • TotuusRutgerHaueriltahac

      Savolaishuumoria. Olen suomalainen. En ostanut vanhaa ladaa. Kuuntelen Eppuja.

    • TotuusEppujenlämminhenki

      Hifk. Suomeksi. Olutta. Ruotsiksi. Where are we. Hendrixlandiassa. Houldyourhorses. Paikallispelit ovat klassikkoja. Hulk Hougan saattoi aikanaan fanittaa Hifk:a. Mua on usein sanottu Moiccaks. En tajuu mitään, mutta miksi tahroja paperilla kappaleessa Eput kannattaat Ilvestä. Henkan Winterland levy vihjailee. Kaikki pihalle. Sluoganit eteen. Lukkoperä laulaa. Kohta puhkee. Ilmapallo. Vappu. Kesä tulossa. Missä? Konnat kieroilivat Hulk Hooganin Bootsi Collinssiksi. Eli pollet bensaa juo. Et ole kainalossain. Sähköbasso...

    • Hyvääpäiväähyvääiltaahyv

      Kiihdytys ajoissa renkaita lämmitellään. Takarenkaita. Myös moottoripyörät lämmittelevät takarenkaan. Nopeempia aikoja. Henkka saatto olla kiinnostunut kiihdytys ajoista. Killing floor kappale Winterland levyllä käy läpi alku starktin tunnelmaa. Pientä lämmittelyy takarenkaalle. Voin olla ääliö, mutta en ole hypänny mäkihyppyä. Kuunnellu Henkkaa. Se on muuten live levy. Sudenkorento ois voinu San Fransiscossa lentää Henkankin naamaan. 1,3,1,4,1,3... Mielessä vaa pyörittelee tuota yks, kolme. Yks, neljä, yks kolme, yks neljä. Niin, ulkona on oltava varovainen kesät talvet. Keväällä ja syksyllä. Laaseri vastaantulevan otsassa ei ole vakavaa. Mutta. En muista mitä tässä kirjoittelin.

    • Huopatossujentarinatajok

      Joku on voinu kujeilla. Laittanut huopatussilla, jonku otsaan punaisen pisteen. Joku on nukkunut ja joku ollu jotain mieltä. Sähköt sain, sähköt kitaraan, sähköt vain, en muuta tarvitsekkaan. Tsekataan toi yks peli. Ilves voittaa taas. Tassu koodilla lavalla Ilvesten fani osaston tolkuttomuuksia...

    • Totuustähtiinmatkailusta

      Saatan olla väärässä. Olen Hirson pelityylin kannattaja. Kai tässä saa Ludlum tyylisiä heittoja heitellä.

    • NytloppusekoiluHIFKpunak

      Huulipunaa paidalla linnunradan laidalla. Eppujen kappaleita kuuntelen. Mä kierrän ympäri maan. Hould your horses. Tropiikki. Lansa. Kuukivet... Mä kierrän ympäri maan. Ilves on jääkiekko joukkue...

    • Totuusnäsineulantotuu

      Piano alottaa. Oi ajat tukalat. Kaikuvat käskyt napakat. Pois juhlat... Mä Ilves fanina. Saunan lauteille sarvikuonot, Virtahevot tulivat vastaan vieraspelissä Rampe sano molarille. Ime kaikki päästään tasoihin Jutin ääliö heittojen kanssa. Tuon maljan juon.

    • HienoamenoaSuomessakivap

      Kraka kaulaan. Pääministeri Sorsa. Nimi lehteen, lapa jäähän. Miksi lähdit pois? Selviänkö koskaan yli tuon? Entä tuletko takaisin? Lapa jäähän, nimi lehteen. Kraka kaulaan kuvalehteen.

    • Sliipparityylistäpohdint

      Tänne ei tulla tyhjää jauhaa, joku kiekon maaliin kauhaa. Molli kalli kiekon koppaa hanhet lentää olkaa hoppaa. Floppa ralli kiva salli. Tolppa soi, kuule hoi. Tänne ei tulla purkkaa jauhaa, kuka kiekon maaliin kauhaa. Molli kalle lepo vuoro. Börsä auki...

    • Missäolenkukaoonmitäteen

      Tänne on aika vaikeeta kirjoittaa. Numero yhdistelmä pitää laskee lopuks yhteen. Jos rennosti kirjoittelee, niin en osaa enään laskee yhteen laskuja. Pitää oikein keskittyä. Monilla muillakin voi tehdä tiukkaa. Moicca voi olla naisten viestittelyy, että miehetkin kirjoittas jotain nettiin. Suomi24 on tämmöinen yleinen foorumi. Mutta toi lopun yhteen lasku. Haanenkammin syöksy rataa mielessä menee. Sitte pitäis laskee Popedanhitit yhteen. Kitaristin nimi. Ne on vaihdellu. Niin, en muista yhden Podedan kitaristin nimeä nyt ihan heti. Pieni muistelu, Muisdtt srumeennee, silmät sumenee. Sanat jotka sanoit, vois vetta vaikka kivestä puristaa. NIIn, niin monet ovat sanoneet minulle jotain elämäni aikana. Otetaan sukset porstuasta. Järvisen tai Jalosen sukset. En nyt muista oliko Jalosella suksi merkkiä 80- luvulla. Järvisen suksilla kin pääsi hiihtämään. Jalonen taitaa olla väärä. Porkat sain. Popedan biisi alkaa. Saatan olla ainoo, joka muistaa tän jutun tässä maassa. En kehu, mutta en ala kattoo googlesta. Se on pienen pohdinnan jälkeen Jalosen kirves varret, jotka kutoo singerin tyyliin kankaita Tampellan tehtailla... Siis, jouduin pohtimaan kohoh, titanin ja stiigan malleja. Muistin montrealin puumailat 80- luvulta. Sähly mailat olivat letkuja. Hombrejoen muistelmat kultaa. Olen siis ollut lapsi 80- luvulla. Casio kellojen kulta aikaa. Tiukkaa menoa. Tätä rataa. Jokisen lapikkaat ja järvisen hoidot. Alkaa kesä. Niin, en muista nyt toista legendaarista suksitehdasta. Mutta mieleni ei mene matalaksi. Miehillä, vain menee muisteluksi. Olen sinkku. Minulla on aikaa. Ei kaikilla miehillä ole aikaa. Hulk Hoganin muistelu teokset sisältävät paljon...

    • Enmuistamitäänolesavol

      Ramses viitosta sitte. Hän hallitsi pääkaupukiseudun kiekkojengii. Yksi voitti kaiken. Huumoria. Ramses viitonen meni käymään kaupassa. Oon rami, vain vanha pannupää. Mooses ja muut. Ootte ääliöitä. Kuuletteko? Kuulemme. Me ei olla ääliöitä. Hyvä. Ryynvaldin tarinoissa on kuulemma arkista aherrusta. Semmoista. Tämä on hyvä juttu. Soittaa kitaraa oikealta puolelta. Aina herrasmies. Hombre salo? Ikävä kyllä ei ole Hombre Salo. Torinon nakit? En saa mielestä sinua. Siis, en muista, edes pullo postilla. Niin Pullo posti. Sanooko lapsille mitään? Kujeilua. Mutta Popedan yhtä kitaristia en muista. Alfons J. ja loppuun kitaristin lempinimi. Saadaan Tapparafanien pohdintoja. Kurre, vain tulee mieleen. Jursin opit. Hirson pelityyli.

    • Muistinkinjotainkivaalap

      Niin, kylmin silmin jääpalat lasista mua tuijottaa... Eput ja huumoria. En saa mielestä sinua. Lohikäärme voi olla lasipullossa. Laivan kyljessä lukee Benny Hill. Ollaan saaristomerellä...

    • Slouhandhitaastiedestaka

      Costello Hautamäki. Muistin Da capolla ja Combolla. Väliin vaan konjakkia. Eli Kojakin seikkailuja. Etsivä. Kaljupää... Costello otti sukset, joiten merkki oli Jokinen tai jotain. Mettään menee koko ajan. Camiinan muistelut voivat jollekin avata tätä tilannetta. Jenkki autoja. Cambiina joukot 30- vuotisessa sodassa aikoinaan keski- Euroopassa. Minä en enään muista. Tapparan fanit hiihtävät suksi merkillä. Yksi suksitehdas tässä maassa. Ei ole Järvinen. Kiitos.

    • Jouluntunnelmallisiapake

      Pelastan itseni omalta itseltäni. Muistan, että 80- luvulla laskimme talvisin mäkeä. Minulla oli minisukset. Minnarit. Lyhyet muovi sukset. Niissä oli siteet. Yleensä mustan väriset. Ei tarvinnu suurta mäkeä. Pieni hyppyri, niin pysty jo hieman kisailemaan pituuksista. Sauvat olivat hiihto sauvat. Jos hyppäsi ilman sauvoja. Niin hyppäsi ilman sauvoja. Sauvojenkin kanssa saattoi hypätä. Mitä sitten. Järvisen suksitehdas ja toinen suksi tehdas olivat tärkeitä. Sauvoilla sai vauhtia. Kunnon ontot sauvat eivät olleet muovista. En tiedä mistä ne olivat. Turvalleen sinne rinteen alle kumminkin päätty. Jalosen sauvoilla ei suksita hevon kuuseen. Järvisen sauvoilla suksitaan hevon kuuseen. Froikkareiden pannu pää voi olla dinosaurus tai moottoripyörä. Pyöriä voi tunnelmoida tyylilleen sopivaksi. Loordi oli kai kuunnellut Vanhaa pannupää kappaletta omalla tyylillään. Valossa varjon, kun hänet mä nään... En muista enempää.

    • Änkyräjengillekinjotainp

      Tupla tai kuitti. Eino Grön tyylistä bossanovaa. Villanovajunction. Caramba viitonen... Jos etsit kulta- jyvää, sitä onnen hippulaa, soita hippulaan. Olet kuusen herra. Mää on hyvää. Mennään. Jossain on linna. Soi Arvidinkinna. Mä en tajuu. Slaidi hyvä. Hutti hyvä. Sä täidät olla Höö. Älämölöö... Kaikki, vain sekoilee. Eikö ihmiset huomaa, miten maailma muuttuu. Vladivostok on ilmeisesti Tyynen valtameren rannalla. Niin, mitä sitten? Siellä merellä on suuri roska kierre. Joku voi istua siellä sohvalla ja lukea kirjaa. Tuupanen on tangokuningatar. Upeeta. Ei kukaan voi olla Tyynellä valtamerellä roska kierteessä ja lukea sohvalla kirjaa. Kiitos.

    • Horhekasikakkonenpalashe

      Valheiden matkat. Korpit seuraavat karhuja. Kossu on mun kuski. Kylmin silmin jääpalat mua... Ovi aamulla rapisee... Sydän kurkussa. Eli. Ostakaa ja myykää. Lapset. Laardi Juuhansen unohti kertoa kotimaan Hertta rouville, jotka arvioivat Arvidin järjen juoksua, että tämä kaikki on totta. Lohikäärme saatiin aikaan. Sian rasvalla. Puuvillalla. Ja valopetroolilla. Sitä rataa. Maailma makaa. Joku huijas. Takaisin sodasta. 30- vuotta keski- Euroopassa aikanaan. Puuvilla haettiin joko Intiasta, tai Yhdysvalloista. Napakat kuutamo illat. Konjakki voi maistua kahvin kanssa. Tämän maan ihmiset puhuttiin kahville konjakilla. Huumoria tämä on. Laardi Joonas Laardi Juuhansen. Sama mies. Kyllikki omaa sukua... Siellä oli naisiakin Suomesta tykeillä ampumassa. Sikari keksittiin... Alkaa naurattamaan. Kiitos

    • Taiteenmerkitysjoksoh1

      Pelikorteissa olevat ässät. Neljä kappaletta. Ja kaksi jokeria. En tiedä, miksi nämä kortit ovat kortti pakassa. Rahtarirokki jatkuu. Soitan Bilbaoon. Olen nero...

    • Keulinojaanketjutlähtipe

      Kiitos. Laardi Joonas, hänet olen tavannut. Joohanssonin vanhoja. Lapinlahden linnut jauho jaksosta toiseen Juuhanssonii. Sano sääki jotain. Hervotonta huumoria. Sää voi olla sää. Sääki voi olla, mitä vaan. Vaikkapa lampaita. Siis, olen sohvaperuna. Katson telkkaria, kuunteln radiota ja luen lehtiä. Mutta. Olen jutellut todella Laardi Joonas kansalaisen kanssa. Kun, ei ymmärrä mitään, voi ainakin yrittää. Olen ollut mielessäni kapakassa jo vuosia. Laardi Joonas. Voi tehdä havaintoja. Miksi en saavuttaa saa sitä hetkeä, jolloin en elä tolloillen. Vähän Eppuja välii. Kuuntelen siis kuullokkeilla Eppuja. Yhtä spesiaali kappaletta. Yö on hiljaa... Ajatusten huonossa seurassa. Käyttäkää heijastinta. En ole rahaton. Terve. Kuka on? Niin. Suomen tylsin jääkiekko joukkue. Tuto joensuusta. Oli nordenskjoldin kadulla kerran. Molari ei saanut kiekkoa. Se oli tiukkaa menoo. Puol Suomee saattaa muistaa molarin nimen. Olen kaatunut polku pyörällä, niin monta kertaa, että en sano muuta, kuin, että en viihdy skoottereissa. Tanko ei taida totella painovoimaa. Suru soittaa mielen mustin koskettimin... Kiitos

    • HIFKkotihallinhienokirpp

      Toissa kevään mm- kiekko semifinaalin loppukommentteja alotellessa. Pakarinen tais tasottaa 2- 2 tiukassa paikassa. Miksi lähdit pois, nyt liikaa juon. Eppuja hieman. Niin, Pakarinen tuli kertakaikkisen upeesti läpi jonku hilipati jengin puolustuksen. Old klassik, old klassik true romance. Leffat alkaa aina surkeudella. Alamäki on jo menossa hyvää vauhtia. Syöksyä odotellessa. Surkeutta kaikki. Mutta. Peli vaan on oma suosikkini vastaukseen, jonka ohimennen heitin. Old klassik tyyliin. Paras matsi telkkarissa kautta aikojen. Kiitos.

    • Esimmäinenvirhe

      Vanhalla tyylillä. Arvostelen viime kesän parhaan toosa hetken. Se oli, niin, arvuutelkaa nyt pari viikkoa. Lumihanki kutsuu perhettä talvisin... Eppuja taas. Niin. Kinnunen laulo roskalaatikon luona Tannerin kupletti draamaa. Traakinen elämä oli lasten saduksi muutettu. Liitua pikkutakin rinnuksilla. Viemässä roskista. Lepposa ilta. Uutiset alulla. Saabi pihassa. Talvi tulossa. Naapureille terveisiä. Hyvin menee. Puoliso lihoo. Perhe on onnellinen... Niin. Maailmassa tapahtuu kauheuksia. Juon laitti limuja. Tämä on lopputulos. Hailaitit viimekesältä.

    • Tunnelmaanortinhornankat

      Ruotsin tyyliin hetki. Hoovee viitosen tähtikerrontaa. Juttujen taustalla on hieman juttuja lisää. Kiekko fanit ehkä muistavat jutut vitos divarin väännöistä Ruotsin kiekkoliigassa. Kirpputoreilla vanha beetta tallenteet ovat haluttuja keräilijöiden kokoelmissa. Glyserin ainesosa on kiinnostava yksityis kohta. Kiekkofanien suurimmat hetket voivat olla ratsut vastaan sirpit ottelukerronta. Kappale on Sun shine reggeen ja vaaleen paahdon ystävien yhteinen kokonaisuus. John Travolta ja nainen. Niin. Kaikkien aikojen viisu henkisten kokonaisuuksien joukosta valitsisin Billy Idolin kiekko osaamisen Olivia Neetonin vertaiseksi. Nimittäin kappale nimeltä. You are the one I want saattaa muistuttaa yhden suunnan kiekon kokonaisuutta. Horhe joen juurella saattaa huomioida seuraavaa. En muista mitään. Hieno biisi. En ala opettelee kappaleen basso kuvioo. Ois liian suuret puheet. En opettele kappaleen sanoja. Kestääkö siivet ei kerro mitään mistään kenellekään. Englanti on vaikeaa. Parempi olla, vain kiekko fani. Saipa lato kerran kolme maalia Lappeenrannassa. Olin lähtenyt jo pois. Siinä minun fanitukseni. Kolme maalia. Ei tainnu olla ekalla minuutilla. Kolmen minuutin rallit. Idol pankkiin. Lapset ja nuoret pois.

    • Mosaiikkitaiteenmerkkit9

      Näin varjoja rakkauden valossa. Eppuja lisää. Loppu kevennys. Halusin vain pohtia Dodgen vaihde lootan manuaalin ihmeellisyyksiä. En siis omista autoa. Mutta lapset voivat yöllä lukea minunkin pohdintoja. Siis, heitän vanhalla tyylilla. Sivu slaidilla. Läskisiivu. Lepattaa tuulessa. Vanha raato canjonissa. Thelma ja Luise elokuva päättyy. Brät Pitt tiukoissa farkuissa maantie hotellissa. Miksi Brät Pitt ensielokuvassa oli nilkki? Jenkit tiesivät T- 72 panssari vaunun kerronnan. Hurja Joukko elokuva tehtiin nolla budjetilla. Jay Leno viimeisteli meetvursti kerronnan. Salami pizzaa voi välillä syödä myös pannupitsana. Slaissien määrän voi heittää ihan rennosti päivän satukerronnalla. Herkuttelu on oma osansa maailmassa. Vanha pannupää lopettaa. Noin kolme slaissii. Horhet päälle. Juon vettä hampurilais ravintoloissa. Hamppari annokset maistuvat Sgeigelle. Carrols ei aukea ennen aamua. Hyvä heitto Pietarista 90- luvun seikkailussa. Mentii Bolsoi teatterin takahuoneeseen. Paikallinen Ryhänen katto aika tottuneesti. Suomalaiset saapuu. Virolainen opastaa. Hola.

    • Kirjastonkätköistäaiton9

      En poliittisia kommentteja jakele. Vaikka en ole HIFK fani. Luin kesällä Jutun loppu kirjan. Hannu Salaman kirja. Siinä on ollu pohtimista. Laulun kevät. En nyt muista kirjan oikeeta nimee, voi olla jutun loppukin. Tuntematon sotilas 3 elokuvaa odottelen siinä, missä muutkin. Tämmöistä tää on.

    • Sariolahanhijoetkellovii

      Pienet Kihvin arviot jokeri fanina. En tiedä paljon kello on. Seinällä on aito Mauri. Tarjotin on tyhjä. Herätys aamulla. Kello on paljon. Muutaman fanin tunnen ja herrasmiehiä ovat. Kiitos.

    • BanjotsoimaanAbbamuse

      Eppujen konsertissa olin Helsingissä Hartwall areenalla. Kello oli ysi. En muista vuotta, mutta lähdin pois,kesken konsertin. Pullopostilla.

    • Junghansinkvartzimuistel

      Ja Boostsi Coollins on saattanut nähdä minut. Typhoonissa vuonna - 91. Sammuin lehtereille. Väsytti. Sepultura fanille terkkuja. Fariini sokeri maistuu edelleen. Keräilen volvon pölykapseleita jokisen eväistä. Savoon terveisiä. Jeesus, kun jonesin sydän sykki kivasti. En muista mitään. Jäädyin Turun juna- asemalle. Hieno konsertti oli. Kiekon heittoo ja palapelejä. Taksilla takas.

    • TunnelmallisetLoordiPuta

      Rovaniemenlentokenttä on koettu. En sammunut lentokoneeseen. Mutta aasialainen nainen sammui olkapäätäni vasten jossain Kuopion hollilla. Unohdin, että on kesä.

    • Alatooopiakauppoihinkahv

      Tuskainenkevät, elämän kirjo. Soittakaa rahtarirokkia. Olen Hamilton. Jassoon valmiina. Vitosen klaavan. Tomaatti keitto. Huutakaa, missä oon. Heitto. Startaleetti pihassa. Ulvoo, ku kissa. Nau

    • Ramonesinensisingleoli00

      Rovaniemen paikallisradion toimittajaa heitin huumorilla. Pentti Svenholm sai raivarin. Divarin kätköistä. Viis kulma. Monta jassoo on Räikkösen autotallissa. Niin, mitä sanoo kansalaiset kaljabaarien ysärijonoissa. Liljankukkaa hieman mukaillen. Joutsenlaulu alkaa. Banjot raikaa. Kyllä hifkin fanit yhden ruottinkeikan heittää Nordmannin bändi pistää pillit pussiin. Dingon bussikin ruostuu Ruotsissa, joka joulu. Kiitos. Ps. Olen varattu. Seurustelen. 2. tammikuuta laiva romanssi. Abba museon karvanopat kisa muistoksi. Tuon tuliaisia Tampereelle.

    • Flodiraphanterscharters

      Retro loppu. Olen maikkarin toimittaja keski- Euroopassa. Ladon ovi kuvaaja seuraa minua joka puolelle. Aarne Tanninen U. S. A.

    • VoltaireHIFKalennustuot1

      Kaikki hifki fanit tietää tämän. Dingon lakatut varpaankynnet, puolikas suklaa patukka kappale kertoo Filosofi Voltairen seikkailuista keskellä päivää Pariisissa. Hän ei vaaleen paahdon ystävänä, kuten Lapin radion toimittaja keskijakauksella, ymmärsi, että asfaltti kiiltää kevät polttaa. Voltaire Dingon laulajan mielestä piti toodella paljon kahvista. Kiitos..

    • maaliverkko

      IFK RULES
      JASSE IKONEN

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe