Kysymykseni on aikas helppo ja tyhmä, mutta kysäsempäs kummiskin..;
Voiko suomenhevonen olla kimo?
Itse en ole koskaan tavannut kimoa suomenhevosta koskaan!!
En ole löytänyt mistään rotumääritelmistäkään tietoa, että voiko suokki olla kimo..=P.
Olisin myös SUPER onnellinen, jos joku voisi lähettää kuvan/suvun jostain/joistain kimoista suomenhevosista!!
Toivottavasti en kuulostanut ihan idiootilta x)
Suomenhevonen=kimo??
8
1653
Vastaukset
- baltta
Kaverilani on kimo suomenhevonen ja se kieltämättä on niin harvinainen, että kaikki hevosmiehet tyrmäsi varsan synnyttyä ettei siitä tule kimoa, vaan onpa tullut!
En muista kotisivua joissa olisi asiasta, mutta Turun suunnalla on asiasta paljon tietävä ihminen, mutta tosiaan en muista nimiä ainakaan näin aamusta...
Etsi netistä hakusanoilla.- -ruuSu-
baltta kirjoitti:
Katsopas tämä linkki
http://sukuposti.net/sukutietokanta.php?Numero=3273Kiitoksia suvusta&kuvista!
- P.P.p
-ruuSu- kirjoitti:
Kiitoksia suvusta&kuvista!
en tiedä oletko käynyt katsomassa jo näitä... mutta menet sukupostiin ja haet e.v. johtotähti... suomen yksi parhaista kimoista oreista sillä on kymmeniä kimoja varsoja.. joten sinne vaan ja katselemaan kimoja heppoja..
- P.P.p
-ruuSu- kirjoitti:
Kiitoksia suvusta&kuvista!
niin ja sitten onhan nuo jotkut e.v. :n varsoista kanssa siitos puuhissa... kuten e.v. jovanka.. silläkin pari kimoa varsaa...
- JeNskuH
joo, voi suomenhevonen olla kimo...
harvemmin kyllä mut voi se olla...
ite oon joskus nähny ja se oli hieno. :) - minä
E.V Johtotähti on periyttänyt yli 30 kimoa varsaa
- kimo
katso myös sukupostinetistä ori nimellä HILURIN-HEHKU, aivan ihana myös...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3342752Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."802483SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis572225Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771913- 1251702
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis631566- 1401502
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731348Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.901178Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771134