Heippa
Olen 24v noin vuoden naimisissa ollut nainen. Olemme olleet pitkään jo yhdessä mutta tuntuu että tämä naimisiin meno merkkasi meidän suhteen täysin intohimottomaksi :-(
Kaiken lisäksi tuulta ei anna yhtään se että itse haluaisin rajua nussimista kun taas miehestä on tullut varsinainen silittelijä...
Olen kerran ottanut puheeksi peppuseksin sekä sen että hän ottaisi hiuksistani kiinni takaapäin pannessa. Siitä syntyi kahden viikon seksitön putki ja mies piti minua hulluna.
Nyt olen alkanut vakavasti harkitsemaan seuraavaa siirtoa. Haluaisin 1-3 isokokoista hyvin varustettuja miestä, ehkä minua vähän vanhempia jotka tykkää rajummasta seksistä.
Mistä tällaisia miehiä voisi etsiä? Miten saisin oman mieheni innostumaan? Puute on kamalan kova eikä avioseksi tunnu enää miltään :-(
kyllästynyt nuori vaimo kaipaa piristystä
Johannaemilia24
12
149
Vastaukset 12
- isosatsi
Moi.Täällä olisi luotettava isovarusteinen 40 mies...
- Ukmmister68
Johannaemilia24 kirjoitti:
Pystyisitkö lisäämään tähän sähköpostin tai laittamaan viestiä? ☺
Missä päin vaikutat?
44v..komee..iso..
- trollaattorillaaja
Hiukan mauton trolli!
- viaton55555
Hyvää iltaa sinulle
olen vanhempi mies joka voisi auttaa sinua Mistä päin suomea olet neito?kiinostaako sitominen ym leikit samalla.....
- halooteinivaimo
Noo.. ei aviomiehelle voi päräyttää halujaan ihan noin vapaasti "haluun et mua otetaan tukasta kii ja pannaan kunnolla perseeseen ..". Sun ehkä kannattas opetella kommunikaatiota avioliitossa, kun sellaseen läksit mukaan kerta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65948
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k168471Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338