Heippa
Olen 24v noin vuoden naimisissa ollut nainen. Olemme olleet pitkään jo yhdessä mutta tuntuu että tämä naimisiin meno merkkasi meidän suhteen täysin intohimottomaksi :-(
Kaiken lisäksi tuulta ei anna yhtään se että itse haluaisin rajua nussimista kun taas miehestä on tullut varsinainen silittelijä...
Olen kerran ottanut puheeksi peppuseksin sekä sen että hän ottaisi hiuksistani kiinni takaapäin pannessa. Siitä syntyi kahden viikon seksitön putki ja mies piti minua hulluna.
Nyt olen alkanut vakavasti harkitsemaan seuraavaa siirtoa. Haluaisin 1-3 isokokoista hyvin varustettuja miestä, ehkä minua vähän vanhempia jotka tykkää rajummasta seksistä.
Mistä tällaisia miehiä voisi etsiä? Miten saisin oman mieheni innostumaan? Puute on kamalan kova eikä avioseksi tunnu enää miltään :-(
kyllästynyt nuori vaimo kaipaa piristystä
Johannaemilia24
12
130
Vastaukset
- isosatsi
Moi.Täällä olisi luotettava isovarusteinen 40 mies...
- Ukmmister68
Johannaemilia24 kirjoitti:
Pystyisitkö lisäämään tähän sähköpostin tai laittamaan viestiä? ☺
Missä päin vaikutat?
44v..komee..iso..
- trollaattorillaaja
Hiukan mauton trolli!
- viaton55555
Hyvää iltaa sinulle
olen vanhempi mies joka voisi auttaa sinua Mistä päin suomea olet neito?kiinostaako sitominen ym leikit samalla.....
- halooteinivaimo
Noo.. ei aviomiehelle voi päräyttää halujaan ihan noin vapaasti "haluun et mua otetaan tukasta kii ja pannaan kunnolla perseeseen ..". Sun ehkä kannattas opetella kommunikaatiota avioliitossa, kun sellaseen läksit mukaan kerta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894140
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353231Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312208Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932014Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311840
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521