Heippa
Olen 24v noin vuoden naimisissa ollut nainen. Olemme olleet pitkään jo yhdessä mutta tuntuu että tämä naimisiin meno merkkasi meidän suhteen täysin intohimottomaksi :-(
Kaiken lisäksi tuulta ei anna yhtään se että itse haluaisin rajua nussimista kun taas miehestä on tullut varsinainen silittelijä...
Olen kerran ottanut puheeksi peppuseksin sekä sen että hän ottaisi hiuksistani kiinni takaapäin pannessa. Siitä syntyi kahden viikon seksitön putki ja mies piti minua hulluna.
Nyt olen alkanut vakavasti harkitsemaan seuraavaa siirtoa. Haluaisin 1-3 isokokoista hyvin varustettuja miestä, ehkä minua vähän vanhempia jotka tykkää rajummasta seksistä.
Mistä tällaisia miehiä voisi etsiä? Miten saisin oman mieheni innostumaan? Puute on kamalan kova eikä avioseksi tunnu enää miltään :-(
kyllästynyt nuori vaimo kaipaa piristystä
Johannaemilia24
12
149
Vastaukset 12
- isosatsi
Moi.Täällä olisi luotettava isovarusteinen 40 mies...
- Ukmmister68
Johannaemilia24 kirjoitti:
Pystyisitkö lisäämään tähän sähköpostin tai laittamaan viestiä? ☺
Missä päin vaikutat?
44v..komee..iso..
- trollaattorillaaja
Hiukan mauton trolli!
- viaton55555
Hyvää iltaa sinulle
olen vanhempi mies joka voisi auttaa sinua Mistä päin suomea olet neito?kiinostaako sitominen ym leikit samalla.....
- halooteinivaimo
Noo.. ei aviomiehelle voi päräyttää halujaan ihan noin vapaasti "haluun et mua otetaan tukasta kii ja pannaan kunnolla perseeseen ..". Sun ehkä kannattas opetella kommunikaatiota avioliitossa, kun sellaseen läksit mukaan kerta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135865En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56502
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34468Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää119452Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22427