Orgasmi ei onnistu miehen kanssa

hohoöhp

Onko täällä muita naisia, jotka eivät ole koskaan saaneet orgasmia miehen kanssa? Miten tämä on vaikuttanut teillä parisuhteisiin? Olen itse päälle parikymppinen nainen, ja ollut jo useamman miehen kanssa, mutta kertaakaan en ole saanut orgasmia toisen kanssa... Tämä on itselläni johtanut aina alkuhuuman jälkeen haluttomuuteen, ja sama kaava tuntuu toistuvan jokaisen kanssa.. Saan kyllä itsekseni orgasmin hyvinkin helposti, mutta toisen kanssa se ei vain onnistu.

Olen yrittänyt ajatella, että orgasmia ei ole pakko saada, vaan riittää, että muuten nauttii. Mutta millä ihmeellä saan pidettyä seksin kumppanin kanssa kiinnostavana, jos se ei pidemmän päälle tarjoa itselleni minkäänlaista fyysistä nautintoa? :/

17

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TilaTX

      Miehestä kiinni. Mies saa aina aika helposti tavalla tai toisella. Siispä oikea mies keskittyy huolehtimaan, että nainen saa ainakin kerran. Vaikka heti aluksi. Minä usein nuolen naisystäväni heti aluksi orkkuun asti, tai teen sen kädellä. Sitten vasta siirrymme asiaan. Ja siinäkin samalla voin auttaa häntä kädelläni, tai hän itse omallaan joka on mielestäni jotenkin tosi kiihottavaa. Usein teemme käsihoidon toisillemme yhtä aikaa. Se vasta hyvältä tuntuukin ja hän saa aina nopeasti. Ja jos sattuisi niin päin, että minä tulen ensin, niin sitten hoitelen hänet sen jälkeen. Tietenkin. Vain todelliset luuserit jättävät naisen ilman. Muuten käy juuri kuten sinullekin, ei huvita. Näin toimien todellakin haluaa kun tietää, että saa itsekin. Suorastaan kaipaa syliini. Vuorovaikutus on molempia enemmän ja enemmän kiihottavaa.

    • onpres

      Masturboit väärällä tavalla. Tee siitä sellaista, että se muistuttaa mahdollisimman paljon aitoa seksiä. Ehkä ajattelet liikaa seksin aikana, rentoudu, anna vaistojen viedä. Lisäksi miehet saattavat olleet vääriä. Jo pelkän olemuksen ja ajatuksen seksistä pitäisi tuoda kiihottunutta oloa, joka luonnollisesti sitten jatkuu yhä voimakkaampana, mitä pidemmälle mennään. Ja voi olla, että miehet eivät ole osanneet antautua riittävästi vaistoilleen, mikä sitten latistanut myös sinun kiihottumista.

    • Diddipsi

      Mulla sama ongelma vaikka orgasmi nykyisen miehen kanssa on aina lähellä, hyvinkin lähellä. Taitaa olla vaan omassa päässä vikaa :) Mutta me ollaan kehitelty sellanen ratkaisu että mies kertoo mulle jossain välissä (yleensä aktin jälkeen) eroottisen tarinan (jonka päähenkilöinä siis me itse) samalla kun mä masturboin itseni orgasmiin. Harvoin päästään tarinassa esileikkiä pidemmälle ;) Ja mä saan päättää aiheen eli mennäänkö tarinassa tällä kertaa hotelliin, autoon, poreammeeseen jne ;) Enkä ole jäänyt kylmäksi enää ja seksi maistuu! Täytyy vaan olla mies joka jaksaa naisen eteen tarinoida :)

    • Tiedäntunteen

      Olen 45 vuotias nainen. En ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä, suuseksillä kerran kun ex mies sai sen aikaiseksi, muistan sen aina. Olen joutunut kaikkien miesten kanssa muuten tyydyttämään itseäni (klitoris) yhdynnän aikana saadakseni minäkin osuuden tästä hienosta tunteesta. Onneksi kukaan mies ei ole ollut tästä moksiskaan, ehkä vähän pettynyt kun en saa HÄNESTÄ orgasmia mutta ei ole ilmennyt ongelmaksi saakka. Eli et ole ainut.

    • Ineedaman

      Kolkuttelen 50:tä ja orgasmi miehen kanssa on oikeasti aika haastava juttu. Minulla se vaatii ainakin melko pitkän suhteen (luottamuksen) ja sellaisen miehen, joka tekee oikeat temput minulle ja tietysti kunnollisen alkulämmittelyn.

      Mieti mikä sinua kiihottaa ja kerro se kumppanillesi. Jos sinulla on jokin tarina mielessäsi, mieti miten saat sen osaksi rakasteluanne. Äläkä pelkää sitä että nuo fantasiat voivat olla kummallisia - se on vaan elämää ja vaikka olemme olevinamme niin fiksuja niin pohjimmiltaan seksuaalisuutta säätelee se eläimellinen osa meistä.
      Käytännössä minun esim. pitää saada tuntea mies vahvana ja itseni alistuvana - kun pitkän hekumoivan alkulämmittelyn jälkeen päästään tähän kohtaan niin siinä ei sitten enää paljoa tarvita että voin "antautua orgasmin armoille".

      Harjoittelu tekee mestarin, älä anna periksi ja uskalla puhua partnerisi kanssa todella avoimesti. Jos pari ei pysty ottamaan vastaan toiveitasi niin ehkä hänen sitten pitää vielä vähän kypsyä.

    • Haastan orkuttoman naisen,veikkaan että kun mies paneutuu kanssasi asiaan,tulos voi olla mahtava. Ota haaste vastaan esim.sinä 45 v nainen.......meilillä tavoitat.

    • podfj

      Älä luovuta, ei se ole suurimmalle osalle naisista helppoa. Ala harjoittelemaan niin että olet itse päällä ja liiku siten, että klitoris hankautuu miehen kehoa vasten. Vibraattori yhdynnän aikana on myös hyvä kikka. Taitavat kielimiehet ovat parhaita orgasmin antajia. =)
      Koeta rentoutua ja ajattele jotain mikä kiihottaa sinua..

      • jokunenees

        Ei siinä vibraattoria tarvita. Mä annan kielihoitoo klitorikselle ja samalla aukkoonkin. Kun tulet kiimaan, hyväilen rintojasi ja imen nännejäsi kullin hangatessa klittaa. Pian se luiskahtaa pilluusi joka on jo märkänä ja otillaan. Ajattele ja odota koko ajan milloin siemensyöksy alkaa valmiina puristeleen ja imemään kaiken sperman sisääsi.


    • Yliherkkä

      Täällä myös kohtalotoveri. Olen jo 45, enkä ole koskaan saanut orgasmia ns toisen antamana. Kokeillut olen sekä miesten, että naisten kanssa, eikä onnistu. Pitkään luulin, että se onnistuisi naisen kanssa, mutta kun viimein pääsin kokeilemaan (34 vuotiaana) se ei tuntunutkaan sille kuin luulin. Suurin syy tähän on se, etten pidä siitä, että nänneihini tai klitokrikseeni kosketellaan. Nuorempana miesten kanssa ajattelin, että he ovat liian kovakouraisia ja että naisen kanssa se olisi erilaista. No ei ollut. Tuntuu kuin hermojuuriani kaiveltaisi kun joku koskettelee noihin paikkoihin. Suuseksiä välttelen viimeiseen asti. Joskus annan miehelleni luvan siihen ja kestän sen hammasta purren. Joskus koen hetkellistä nautintoa, en orgasmia, miehen työntyessä sisään. Sekin on viimeaikoina laimentunut. Olen hakeutunut hormonihoitoon ja odotan siltä paljon. Vielä kuukauden jälkeen ei ole "ihmeitä" tapahtunut.
      Koska olet vielä noin nuori, yritä ihmeessä korjata tilanne ennen kuin ns uraudut siihen. Varmasti nykyään saa apua ja neuvoja muualtakin kuin täältä.

    • SFKukkanen

      Yliherkkä; mikset sano suoraan, että et pidä kosketuksesta klittaan ja nänneihin, tuntuu liikaa? Ja muutkin; toiveet ja tuntemukset ääneen kakistamaan! Ei se orkku tule, jos ei pysty kommunikoimaan avoimesti.
      Jos on yliherkkä, orkku saattas hyvinkin tulla vaikkapa varpaita imemällä, koko kehoa höyhenenkevyesti silittelemällä jne. Ei sukupuolielimet ole ainoa tapa. Ite saan orgasmin, kun mielentila on sopiva; vapautunut, kiihottunut, tunnen itseni seksikkääksi ja ihanaksi, rakastetuksi. Silloin keinoilla ei ole niin väliä; orkkuja tulee joka tapauksessa :) Ajatuksen voimallakin saan orgasmeja. AIVOT on oikeasti se suurin sukupuolielin, kannattaa panostaa niihin. Jos sattuu, tai tuntuu ikävältä, tai ahdistaa, pelottaa, inhottaa, hävettää jne, se on kuin mielenlukko, eikä orkku tule silloin. Tai jos tuleekin, se jää huonoksi. Joten rentoutukaa ja nauttikaa hyvät naiset, ja unohtakaa se orkku! Keskittykää vaan nauttimaan hetkestä, olemisesta, tuntemuksista. Silloin orkkukin saattaa yllättää :)
      Ps. Mä oon joutunut lähes kaikille -miehille ja naisille -sanomaan, että HELLEMMIN, erityisesti klitoriksen kanssa. Olen herkkä. Ei siinä ole mitään pahaa tai noloa. Ja klitan käsittelykin pitää aloittaa hyvin hellästi, mut pikkuhiljaa voi voimistaa varovasti stimulaatiota. Seksi on vuorovaikutusta.

      • Yliherkkä

        SFKukkanen: olen kyllä sanonut, kyllästymiseen asti. Ilmeisesti sitä on vaan liian vaikea uskoa/hyväksyä. Kun toiset kuulemma oikein pyytää.. En jaksa joka kerta toistella, että ei, nytkään ei saa koskea. Harvassa ovat miehet/naiset jotka ymmärtäisivät, että seksiä on muukin kuin kyseisten paikkojen hierominen. Minun kohdallani saattaa olla jo liian myöhäistä oppia pois yliherkkyydestä ja ennen kaikkea siitä varautuneisuudesta, joka tulee heti kun toinen lähestyy ja alkaa kosketella. Sitä automaattisesti alkaa varautumaan ja vetäytymään. Toivotavasti ketjun aloittaja sen sijaan oppii, että seksistä voi nauttia.


    • vanhukset

      Minulla oli muutaman vuoden suhde 60v naiseen.Än ei ollut koskaan saanut orkkuja miehen kanssa vaikka niitä muutama oli ollut.
      Selvisi,että kakarana velipoikansa oli sen raiskannut.Ja aikuisena joku lentäjäkaverinsa oli vedellyt pitkin lattioita ja seiniä,kun oli kunnian päälle käynyt,kun ei ollut saanut annettua orkkuja hänelle.
      Itsesormettelemalla hän orkut sai.
      Viimein homma saatiin hoidettua.Pyysin päälleni istumaan ja kalu sisään.Hyvä erektioni kesti ja kesti.Siinä rupateltiin ummet jas lammet ja hän hiljalleen kiihotti itseään ilman mitään kiirettä.Asento oli hyvä hänen kannaltaan kun sai itse määrätä tahdin ja hankauksen.
      Ihme tapahtui,mutta edelleen myöhemminkin orkut vaati yllä todella aikaa ja rauhallisuutta

    • vipa2

      Jokainen kohtaamani nainen on saanut kielihoidolla orkun.. joskus siihen menee kyllä aikaa mutta jatkaa sitkeästi vaan.

    • jepsjepsjepsjeps

      Lyhyesti sanottuna ongelma on siinä, että rakastelu/seksi on liian orgasmikeskeistä. Tarkoitus ainoastaan päästä "heguman" huipulle ja nopeasti tietenkin.
      Kokeile edes kerran:
      1)Varaa seksiin aikaa vähintään 2-4 tuntia ja pidä huoli ettei kumpanilla ole kiire minnekään.
      2)Puhelimet äänettömälle ja muutkin vempaimet toiseen huoneeseen (mahdolliset lapset mummolaan).
      3)Ovet lukkoon
      4)Sopivaa musaa hiljaiselle, josta molemmat pitää
      5)Aloittakaa lähestyminen vaikka yhteisellä kylvyllä maustettuna hyväntuoksuisella öljyllä. Kosketelkaa toisianne hellästi ja hitaasti. Muistakaa silmäkontakti!
      6)Tarjoilkaa esim lasi viiniä ja hedelmiä toisillenne. Tarjoilualustana voi toimia vaikka oma napa ;)
      7)Sänkyyn päästyänne muistakaa ettei orgasmi ole tavaoite, vaan rakastelusta nauttiminen, rakastelun pitkittäminen. Tällöin Nainenkin pääsee mukaan nauttimaan ehkäpä useista orgasmista. Miehenkin on mahdollista saada useampi orgasmi ilman pussien tyhentämistä, jolloin seksuaalinen energiataso pysyy molemmilla korkealla pidempään. Huomion arvoista on siis se ajatus, että ei ole pakko saada orgasmia vaan nautit kumppanin mielihyvästä ja omista tuntemuksista kiirettömästi. Läheisyys on taikasana.

    • PaiviLove
    • Jepsjepsjeps; juurikin näin, hyviä vinkkejä :) Läsnäolo on tärkeää, ja että osaa nauttia kiireettömästi. Meillä usein hurahtaa seksikertaan 2-5 tuntia, pisimmillään on puuhailtu 9 tuntia :D Ei todellakaan yhdyntää koko ajan, vaan kaikkea muutakin. Itse olen sellainen, et kun kunnolla innostun, ei sit intohimo laannukkaan noin vaan, vaan olen melkoisen kyltymätön, haluan lisää, vielä vähän lisää kosketusta, orgasmeja, nautintoa.. Se on ihana tunne :)
      Ja tosiaankin se, että jos haluaa orgasmin äkkiä, todennäköisesti saaminen vaikeutuu tai ainakin orkun laatu heikkenee :D Mut sit kun osaa vaan nauttia ja fiilistellä, orkkuja tulee ihan itsestään.

    • suhteenvoielvyttää

      Kerron pitkäaikaisesta suhteestani.. 15 vuotta oltiin oltu jo naimisissa, lapset tehty ja naiseni ei saanut orkkuja yhdynnässä, muulla tavalla ei saanut edes yrittää oota tarjoilla. Kaikki arvaa mihin se johtaa, seksi vähenee.. Lopulta kyllästyin tilanteeseen ja kävin seksiliikkeestä ostamassa tärisevän dildon ja pari klittakiihotinta. Sanoin että kokeillaanko yhdessä, vaimolle tuli himo kokeilla.. Saman peiton alla pimeässä liukkarit koneeseen ja sauvaa sisään.. Tärinät päälle ja alle 10 minuutin hän jo tuli, olin aivan riemuissani ja pääsin kalu kovana "liukkaille" kiihotus hänen saamisestaan oli niin kova että laukesin tosi nopeasti itsekin. Pyysin saada kokeilla sauvoa häntä itsekin sauvalla ja taas alle 10 minuutin hän tarttui käteeni "ei enää, tuli jo".. Tuosta illasta parisuhteemme muuttui totaalisesti hänen halutessa seksiä yhä useammin. Taisipa koukkuuntua laitteisiin kunnolla kun pattereita kului vaikka ei pariseksiä ollutkaan. Olin jopa hieman mustia laitteille välillä, mutta muutamien viikkojen päästä ne alkoivat jäädä kaappiin.. Mietin mitäs nyt ettei seksi taas hiivu.. Päättelin tärinän olevan se juttu ja aloin tarjota kättä (ei antanut nuolla). Kädellä opettelin sopivan lyhyen, kevyen ja nopean liikkeen. Likkaria sopivasti, liikettä klittavakoon.. 10 minuuttia liikettä ja vaimo tarttui käteen henkeä haukkoen.. Opettelin tekemään herkällä kädellä ja nykyään hän tulee sormettaessani alle viiden minuutin ihan joka kerta, hetki taukoa ja pyytää sisälleen jotta "minäkin saan".. Seksielämä toiminut jo vuosia nyt näin ja aiemman 2krt kuussa sijaan seksiä onkin meillä 2-5 kertaa viikossa. Vaikka oltu yhdessä jo 30 vuotta. Ai niin, yhtäaikaa välineiden oston kanssa aloin päivittäin suudella ja kertoa miten häntä rakastan... On silläkin ollut seksielämää vilkastuttava vaikutus...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe