Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Teknavin asiantuntemus on n.a.u.r.e.t.t.a.v.a.a

o0Oppeli.peli.peli

Satuin näkemään päivällä Teknavin ohjelman, jossa uuden Astran "koeajo". Julli kahteenkin otteeseen kehui, kuinka hyvä äänieristys autossa on, kun moottorin äänet eivät kuulu ajajan paikalle. No, eihän tänä päivänä ole konsti eikä mikään saada moottorin äänet vaimennettua.

MUTTA ENTÄS RENGASMELU?

Odotetaan ihan oikeaa testiä...

13

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ewqqwe

      Teknavissa kyllä selostetaan auton ajo-ominaisuuksia paremmin kuin Kaarassa jossa Liinpää selostaa mistä namikasta mikäkin toimii.

    • uuttatekniikkaa

      Kehu kehu onhan opeleis paksut eristeet pitkin autoa!

      • kevytsarjassa

        Vaikka onkin painoa pudotettu parisataa kiloa...


    • niinjoojaa

      Jos toimittaja olis haukku Astran maasta taivaaseen, niin olisit varmaan tyytyväinen?

      • oO0ppelipelipeli

        Menikö herne nekkuun? En arvostellut 0oppelia, vaan tuon ohjelman asiantuntemusta. Ääänieristys ohjaamon ja konehuoneen välillä on helppo totetuttaa, mutta jos toimittaja ei hiisku mitään siitä, miten alustan melu on vaimennettu, niin aika paljon jää silloin infoa saamatta. Kaikissa keskihintaisissa autoissa on rengasmelua, olis kiva kuulla miten Astrassa.


      • teenääkijottain

        Käy itse koeajamassa. Sillä se selviää.


      • Proceed

        Minä kävin tänään 13.11 ja voin ilman teknavia sanoa että on hiljainen. Ei suhinoita eikä rengasmelua. Koeajossa oli 1.4 T 110kw Innovation . Alla oli Nokian nastat. Ja kyllä hierotaan kauppaa. Mielyttävä kokemus. Ohjaus hyvä napakka ja tunnokas. Palauttaa hyvin. Kohtuu vääntö, mutta tuntui että 110kw on vähän tohon runkoon, tai sit vain se ei tuntunut. Tehas lupaa 8,5s 0-100 mut ei tullut sellainen tunne kiihdyttäessä. Hyvin istui käsiin kaikkine hallintalaitteineen ja olin sinut nopeasti(n.30min koeajo) autonkanssa. Aliarvostettu auto tämä uusi opel, mutta minut sai koeajo muuttamaan mielen. Laadukkaan tuntuiset ja näköiset materiaalit. Hyvät penkit sekä hyvä ajoasento ja löytyy monelle varmasti. Kosketusnäyttö toimii hyvin ja on nopea sekä kevyellä painasulla valikot toimii. Navi here kartoilla ja suomenkielinen. Matrixi valoista en voi sanoa mitään koska oli puoli hämärää kun koe ajoin. Kaiken puolin hyvä paketti, hinnaltaan kohtuullinen. Mutta tämä vain minun mielipide. Kokeilemalla asiat selviää. Kaikki ei tykkää. Makuasia sano koira kun......


      • Odotan_vielä
        Proceed kirjoitti:

        Minä kävin tänään 13.11 ja voin ilman teknavia sanoa että on hiljainen. Ei suhinoita eikä rengasmelua. Koeajossa oli 1.4 T 110kw Innovation . Alla oli Nokian nastat. Ja kyllä hierotaan kauppaa. Mielyttävä kokemus. Ohjaus hyvä napakka ja tunnokas. Palauttaa hyvin. Kohtuu vääntö, mutta tuntui että 110kw on vähän tohon runkoon, tai sit vain se ei tuntunut. Tehas lupaa 8,5s 0-100 mut ei tullut sellainen tunne kiihdyttäessä. Hyvin istui käsiin kaikkine hallintalaitteineen ja olin sinut nopeasti(n.30min koeajo) autonkanssa. Aliarvostettu auto tämä uusi opel, mutta minut sai koeajo muuttamaan mielen. Laadukkaan tuntuiset ja näköiset materiaalit. Hyvät penkit sekä hyvä ajoasento ja löytyy monelle varmasti. Kosketusnäyttö toimii hyvin ja on nopea sekä kevyellä painasulla valikot toimii. Navi here kartoilla ja suomenkielinen. Matrixi valoista en voi sanoa mitään koska oli puoli hämärää kun koe ajoin. Kaiken puolin hyvä paketti, hinnaltaan kohtuullinen. Mutta tämä vain minun mielipide. Kokeilemalla asiat selviää. Kaikki ei tykkää. Makuasia sano koira kun......

        Odotan 1.6t versiota, juuri sen takia, että 1.4 koneesta puuttuu muutaman tarvittava hepo (200hv) 30 tonnia siihen menee leluineen.


    • ollutharjpätkällä

      Teknavihan on viihdeohjelma jota katsoessa pitää muistaa se viihdemomentti. Eiköhän Alen ole näyttänyt jo riittävästi aikanaan, että ajohommien ammattitaitoa löytyy kyllä ohjelmasta myös. Yksikään täällä suuta soittava kommentoija ei pysyisi Alenin perässä soratiellä edes tuplatehoisella autolla.

      • Opelpower-96

        Ehhehheee, jos Alenilla on vaikka 75hv 1,7 diesel astra ja mulla vaikka 115hv Adam opel ja lähdetään asvaltille tai vaikka soralle nii ei sillä olis mitää jakoo.

        Eri juttu jos autojen tehot olis vaikka 400hv Alenilla ja mulla 800hv, enpä usko että pärjäisin ku en osaisi hyödyntää auton tehoja maksimaalisesti.

        Mieti ensi vähä mitä kirjotat äläkä häpäse ittees enempää.


    • ottasmuakipäähäjosbmwllä

      prenium (mukaamas) kundeja ketuttaa kun 50donaa halvemmalla saa samat varsuteeet autoon nimeltä opel

      • Aatamiooppeli

        Mielenkiintoinen auto, tyylikäskin.
        Mikähän lienee näkyvyys ulos tällaiselle lyhyelle äijäntapille...
        No, kokeilemallahan se selviää.


    • epide

      missä kohtaa vm.2000 opel astran öljynsuodatin sijaitsee. näkyykö, se vai pitääkö arvata?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe